×
×

طراحی ویلا در فیروزکوه | ساخت ویلا در فیروزکوه

  • کد نوشته: 1436
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
  • دیدگاه‌ها برای طراحی ویلا در فیروزکوه | ساخت ویلا در فیروزکوه بسته هستند
  • طراحی ویلا در فیروزکوه به گزارش طراحی ویلا : طراحی ویلا در فیروزکوه  و ساخت ویلا در فیروزکوه چرا از بساز بفروش ها ویلا نخریم: کدام نوع ویلا برای فیروزکوه بهتره ؟ افرادی با رفاه اجتماعی بالا از دوران قدیم در مناطق خوش آب و هوا اقدام به خرید ویلا می کردند ولی چرا از بساز […]

    طراحی ویلا در فیروزکوه | ساخت ویلا در فیروزکوه

    طراحی ویلا در فیروزکوه

    به گزارش طراحی ویلا : طراحی ویلا در فیروزکوه  و ساخت ویلا در فیروزکوه چرا از بساز بفروش ها ویلا نخریم: کدام نوع ویلا برای فیروزکوه بهتره ؟ افرادی با رفاه اجتماعی بالا از دوران قدیم در مناطق خوش آب و هوا اقدام به خرید ویلا می کردند ولی چرا از بساز بفروش ها ویلا نخریم رفته رفته با تغییر سبک زندگی در شهرهای پرجمعیت و شهرهای صنعتی افراد بیشتری به فکر خرید ویلایی بیرون از شهر جایی خلوت، ویلا پیش ساخته دور از ازدحام شهر و خوش آب و هوا افتادند.

    طراحی ویلا کلاسیک

    طراحی ویلا کلاسیک

    ساخت ویلا در فیروزکوه خرید و یا حتی اجاره ویلا ازبساز بفروش ها ویلادر بعضی مناطق کشور مثلا شمال کشور ساخت ویلا در فریدونکنار که دارای آب و هوای مرطوب و مطبوعی می باشد، رواج یافته است به گونه ای که خود این موضوع به منبعی برای درآمد ساکنین آن منطقه مبدل شده است. طراحی ویلا در فیروزکوه افراد جامعه با توجه به رفاه اقتصادی خود آنها که از رفاه اقتصادی خوبی برخوردارند ویلایی را در مناطق خوش آب وهوای شهر به ویژه کنار دریا خریداری می کنند آن دسته از افراد که توانایی خرید طراحی ویلا را ندارند باز هم خود را از این طبیعت زیبا محروم نمی کنند و حتی الامکان برای چند روزی ویلایی را اجاره می کنند.

    طراحی ویلای دوبلکس کلاسیک

    طراحی ویلای دوبلکس کلاسیک

    ساخت ویلا در فیروزکوه

    ساخت ویلا در فیروزکوه و طراحی ویلا در فیروزکوه هنگام جستجوی ویلای مناسب مطمئنا به گزینه‌های مختلفی بر می‌خورید.  توصیه می‌کنیم قبل از خرید ویلا چرا از بساز بفروش ها ویلا نخریم رو با ویژگی‌های زیر کمی بیشتر تأمل کنید.

    • سراغ ویلاهایی که در موقعیت جغرافیایی خطرناک احداث شده‌اند نروید. امکان آسیب دیدن ویلاهایی که حریم رودخانه را رعایت نکرده‌اند یا بر روی زمین‌های سست بنا شده‌اند زیاد است.
    • پیش از خرید ویلاهایی که در حریم دکل‌های برق فشار قوی دارند کمی بیشتر فکر کنید. ساخت ویلا در فیروزکوه تحقیقات علمی نشان داده‌اند که تشعشعات این دکل‌ها مضر هستند. حیاط ویلا حالا که قرار است هزینه کنید بهتر است ویلایی بدون‌ خطر بخرید.
    • قید خرید ویلاهایی را که در مناطق پرت و دورافتاده احداث شده‌اند بزنید. این ویلاها می‌توانند از نظر امنیتی مشکل‌ساز باشند.قبل از خرید مطمئن شوید که ویلای موردنظر در محیطی پر سر و صدا قرار ندارد. مطمئنا ویلاهایی که کنار ورزشگاه‌ها، زمین‌های ورزشی یا نزدیک مدارس هستند آن آرامشی را که شما به دنبالش هستید ندارند.
    • به ویلاهایی که زیر قیمت بازار به فروش می‌رسند بدبین باشید. طراحی ویلا در فیروزکوه این ویلاها معمولا مشکلات مالکیتی یا کاربری زمین دارند. اگر هم تصمیم به خرید این نوع ویلاها گرفتید حتما مطمئن شوید که از نظر حقوقی مشکلی متوجهشان نباشد.
    • ساخت ویلا در فیروزکوه طبق آمارهای بررسی شده توسط انجمن انبوه سازان ویلا ، متأسفانه میزان بالایی از این ویلاها خلاف ساخته شده اند و پس از پایان ساخت ویلا، به آن ها پایان کار داده نمی شود. برخی از ویلاها به دلیل عدم رعایت فرایندهای قانونی حتی از امکانات اولیه آب و برق برخوردار نیستند. و یا حتی با لوله کشی های غیر مجاز و کابل های برق غیر قانونی امکانات اولیه خود را فراهم آورده اند .در نتیجه قیمت این ویلاها نسبت به بقیه ویلاها که دارای مجوز پایان کار هستند؛ پایین تر خواهد بود .

     

    ویلای کلاسیک خارجی

    ویلای کلاسیک خارجی

    ساخت ویلا لاکچری در فیروزکوه

    اگر به فلان حرفه ای و انبوه سازان معتبر و قانونی در زمینه خرید و فروش ویلا مراجعه کنیم. ساخت ویلا در فیروزکوه و از آنها درخواست کمک و راهنمایی در این زمینه از آنها داشته باشیم این موضوع باعث می شود که راه به روی سودجویان و کلاهبرداران که سعی در جلب اعتماد خریدار ان ملک دارند، طراحی ویلا در فیروزکوه بسته شود.انبوه سازان فعال در زمینه ساخت و ساز ویلا در سراسر کشور، ساخت هتل کدام نوع ویلا برای فیروزکوه بهتره ؟ دارای دفاتری با مجوز رسمی از مراجع قانونی هستند؛ پس توصیه می شود برای خرید و فروش ویلا و اطمینان از انتخاب درست به آن ها مراجعه کنیم و از آن ها مشورت بخواهیم.

    ساخت باغچه ویلا

    ساخت باغچه ویلا

    نکاتی که در خرید ویلا باید مد نظر داشته باشید:

    • طراحی نمای داخلی و خارجی ویلا
    • سیستم تهویه مناسب
    • سیستم تهویه مناسب
    • موقعیت مکانی و منطقه‌ی جغرافیایی ویلا
    • نزدیکی و دسترسی به جنگل و ساحل و مسیرهای اصلی
    • عرض کوچه ای که ویلا در آن قرار دارد
    • نزدیکی و دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید و بازار
    • نزدیکی و دسترسی سریع و آسان به مراکز خدماتی و درمانی
    •  امنیت ویلا
    • به تغییرات آب و هوایی و فرسایش خاک دقت کنید.
    خرید ویلا ، ویلای شهرکی یا مستقل؟

    ساخت ویلا در فیروزکوه ویلاهای شهرکی به ویلاهایی گفته می‌شود که در کنار مجموعه‌ای از ویلاها در زمینی بسیار بزرگ احداث می‌شوند. نقطه‌ مقابل این نوع ویلاها، ویلای مستقل است که سازنده در زمین خودش به صورت مستقل ویلایی منفرد برای خودش می‌سازد. هر کدام از این نوع ویلاها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. به همین دلیل مهم است که قبل از شروع جستجو ببینید طراحی ویلا مناسب شماست یا ویلای مستقل.

    طراحی باغچه ویلا

    طراحی باغچه ویلا

    طراحی ویلا در فیروزکوه اولین نکته راجع به ویلاهای شهرکی آن است که به خاطر زمین وسیع موردنیاز برای احداث طراحی شهرک ویلا ، عملا امکان ساخت آن در مرکز شهر وجود ندارد. اکثر شهرک‌های ویلایی در حومه‌ شهر قرار دارند. بنابراین باید ببینید آیا حاضرید در حومه‌ شهر زندگی کنید یا حتما می‌خواهید ویلایتان در شهر باشد.

    البته به خاطر دورتر بودن از شهر معمولا قیمت ویلاهای شهرکی از ویلاهای مستقل پایین‌تر است.زمانی که برای خرید سراغ ویلای مستقل می‌روید باید بدانید که تمام کارهای مربوط به ساختمان طراحی ویلا از تأمین امنیت گرفته تا تعمیر و نگهداری بر عهده‌ خودتان است. ساخت ویلا در فیروزکوه اما ویلای شهرکی این‌طور نیست. ساخت باغ ویلا از این نظر زندگی در ویلاهای شهرکی مانند زندگی در آپارتمان است.

    هزینه ساخت ویلا در کردان شهرک‌های ویلایی معمولا نگهبان ۲۴ ساعته دارند که امنیت شهرک را تأمین می‌کنند. بنابراین اگر قصد اقامت دائمی در ویلا را ندارید از نظر امنیتی ویلای شهرکی مناسب‌تر از ویلای مستقل است. طراحی ویلا در فیروزکوه اما از طرف دیگر در ویلای شهرکی همه‌چیز به نظر شما بستگی ندارد. اگر قرار باشد تغییری ایجاد شود باید با نظر تمام ساکنین باشد. ضمن اینکه ویلاهای شهرکی قوانین خاص خودشان را دارند که ممکن است با خلقیات شما جور در نیاید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.