×
×

هزینه طراحی ویلا | از دفتر پایین شهر تا بالا شهر

  • کد نوشته: 20495
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
  • دیدگاه‌ها برای هزینه طراحی ویلا | از دفتر پایین شهر تا بالا شهر بسته هستند
  • هزینه طراحی ویلا هزینه طراحی ویلا در این مقاله ما دوست داریم هزینه طراحی ویلا را به خدمت کاربران عزیز اطلاع دهیم این مقاله کاملا واقعی است پس تا اخر با ما باشید مطالعه این مقاله زمان شما را به مدت ۲ دقیقه خواهد گرفت. حداقل از ۳۰ شرکت آمار گرفته ایم…در بازار معماری ایران […]

    هزینه طراحی ویلا | از دفتر پایین شهر تا بالا شهر

    هزینه طراحی ویلا

    هزینه طراحی ویلا در این مقاله ما دوست داریم هزینه طراحی ویلا را به خدمت کاربران عزیز اطلاع دهیم این مقاله کاملا واقعی است پس تا اخر با ما باشید مطالعه این مقاله زمان شما را به مدت ۲ دقیقه خواهد گرفت.

    حداقل از ۳۰ شرکت آمار گرفته ایم…در بازار معماری ایران هر شرکت برای خود قیمت های خاص خودش را دارد و بعضا برخی از شرکت ها و دفاترها طبق تعرفه نظام مهندسی کار میکنند و برخی ها هم کاملا قیمت های رقیبی به مشتریان خود اعلان میکنند یعنی کمتر از طراحی و برخی ها هم دانشجویی طراحی میکنند و برخی از شرکت ها هم کاملا رایگان ویلا را با شرایط خاص خودشان طراحی میکنند.

    با انتخاب شرکت تخصصی طراحی  که با داشتن سالها تجربه موفق طراحی و ساخت ویلا ، طرح خاص و اختصاصی خود را که طبق نظرات و ایده های شما طراحی شده را در کمترین زمان و هزینه دریافت کند. به همین علت است که انتخاب افراد متخصص در این زمینه بسیار در بحث هزینه طراحی ویلا تاثیر گذار است به صورتی که در صورت عدم توجه به این موضوع ، میتوان ضرر هنگفتی به سرمایه شما وارد شود و حتی در نهایت باعث ضرر های جانی به دلیل ضعف طراحی شود.

    برای طراحی ویلا باید بدانیم چه مواردی را در ویلای خود نیازمند هستید . در کل برای استفاده از امکانات بیشتر قطعا ارتباط مستقیمی با افزایش هزینه طراحی و ساخت ویلای شما خواهد شد. امکاناتی نظریز محوطه سازی ویلا ، استخر ، آبنما و … در هزینه های شما تاثیر گذار است.

    چه کسی ویلای شما را طراحی میکند؟

    هزینه طراحی ویلا قبل از رسیدن به قیمت طراحی ویلا باید به شما بگم! طراحی ویلا شما را چه کسی طراحی میکند؟

    از خودتان این سوال را بپرسید؟ و حالا برسیم به جواب طراحی ویلا شما را یک معمار یا همان آرشیتکت مجرب طراحی میکند یا دانشجو تازه فارغ التحصیل شده! فرقش مثل چلو گردن با تخم مرغ میمونه!!! تجربمو بگم یک معمار که اسمشو نمیارم… در یک جای خوب تهران دفتر زده بود یکی از طراحی های ویلا را به ایشان سپردیم فقط تا این حد بگم ۳ ماه عقب افتادیم و گند زد به کل پروژه… در انتخاب معمار حتما دقت کافی را داشته باشید.

    آیا هزینه طراحی ویلا ارزشش را دارد؟

    هزینه طراحی ویلا بله صددرصد! قیمت طراحی ویلا بستگی به طراح شما دارد که چقدر با بودجه اعلامی کارفرما توانسته است خلاقیت به خرج بدهد و از این رو میگم همیشه به سراغ مهندسین مجرب مراجعه بفرمایید… اگر مهندس طراح شما خلاق باشد میتواند حداقل ۳۰٪ درصد ارزش افزوده به بنای شما ببخشد. و یعنی شما یک ویلایی که شاید ارزشش ۲ میلیارد باشد میتوانید تا ۲.۶ میلیارد بفروشید و بیشتر…

    هزینه طراحی ویلا

    هزینه طراحی ویلا

    تعرفه طراحی ویلا

    • هزینه طراحی ویلا نظام مهندسی ( از نظام مهندسی شهر خودتان استعلام بگیرید)
    • قیمت طراحی ویلا دفاتر های درجه یک معماری ( متری ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان)
    • تعرفه طراحی ویلا دفاتر های درجه دو معماری ( متری ۷۵ تا ۱۵۰ هزار تومان )
    • هزینه طراحی ویلا دفاتر های درجه سه معماری ( متری ۲۰ تا ۷۵ هزار تومان )

    هزینه طراحی ویلا شامل چه چیزهایی میشود؟

    قیمت طراحی ویلا بستگی به نحوه عقد قرارداد شما به مهندس طراح شما دارد معمولا طبق استاندارد نظام مهندسی برخی از دفاتر ها یا شرکت ها طبق چهارگانه نظام مهندسی نقشه ها را تحویل میدهند.

    اعم از :

    طراحی معماری

    1. پلان
    2. برش
    3. نما
    4. دتایل های معماری
    5. پلان مبلمان
    6. پلان اندازه گذاری
    7. غیره…
    8. هزینه طراحی ویلا

    طراحی سازه

    1. سازه
    2. دیتیل و جزییات
    3. لیستوفر
    4. شاپ نقشه
    5. هزینه طراحی ویلا

    طراحی مکانیکال

    مربوط به تاسیسات

    طراحی الکتریکال

    مربوط به نقشه های الکتریکی

    رندر نمای های خارجی – رندر طراحی داخلی -رندر محوطه سازی – انیمیشن پروژه و سایر جزو این نقشه ها میباشد.

    هزینه طراحی ویلا را بپردازیم ؟

    هزینه طراحی ویلا در پایین ۳ عکس ویلا قرار داده ایم هر ۲ آنها در یک سال اجرا شده اند با هزینه خیلی اندک فاصله ای از همدیگر حالا به این عکس نگاه کنید.

    هزینه طراحی ویلا کدام ویلا مدرن تر و شیک تر ساخته شده است؟ بله دقیقا منظور ما هم همین است کدام ارزش افزوده بیشتری دارد؟ مشتری و یا کارفرما کدام را میپسندد!!!

    پس نتیجه میگیریم طراحی ویلا اجباری است و هزینه آن ۵۰ برابرش برمیگردد به جیب خود شما.

    تیم معماری اویم شاهانه آماده ارائه خدمات طراحی و ساخت ویلا معماری با نازلترین قیمت و با متریالهای با کیفیت برای مشتریان خود میباشد شما عزیزان میتوانید با ما در ارتباط باشید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.