×
×

طراحی ویلا جنگلی و ساخت ویلا جنگلی

  • کد نوشته: 11644
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
  • دیدگاه‌ها برای طراحی ویلا جنگلی و ساخت ویلا جنگلی بسته هستند
  • طراحی ویلا جنگلی طراحی ویلا جنگلی هر وقت به شمال می رویم با مشاهده شروع پوشش جنگلی، نزدیک شدن به مقصد را حس می کنیم؛ در واقع یکی از مهم ترین نشانه های شمال، پوشش جنگلی انبوه و زیبای آن است. ویلاهای جنگلی از تنوع گیاهی بالایی برخودار هستند و می توانید طراحی ویلا در […]

    طراحی ویلا جنگلی و ساخت ویلا جنگلی

    طراحی ویلا جنگلی

    طراحی ویلا جنگلی هر وقت به شمال می رویم با مشاهده شروع پوشش جنگلی، نزدیک شدن به مقصد را حس می کنیم؛ در واقع یکی از مهم ترین نشانه های شمال، پوشش جنگلی انبوه و زیبای آن است. ویلاهای جنگلی از تنوع گیاهی بالایی برخودار هستند و می توانید طراحی ویلا در گنبد کاووس چشم انداز کوه، جنگل و درخت های انبوه را داشته باشید و از محیط آرام و دنج این ویلاها لذت ببرید. البته ویلا های جنگلی آب و هوای شرجی کمتری نسبت به ویلاهای ساحلی نیز دارند.

    طراحی ویلای جنگلی معمولا در مناطق و کشورهایی که دارای جنگل هستند مرسوم است.

    طراحی و ساخت ویلا در کردان

    جزو زیباترین ویلاها به حساب می آید. البته این ویلا ها تا جایی که به طبیعت صدمه ای وارد نکنند زیبا هستند و نیز اگر ساخت و طراحی ویلا جنگلی باعث آسیب به محیط زیست شود، مجوزی برای ساخت صادر نمی شود و در صورت ساخت دستور تخریب یا توقف اجرا داده می شود.

    طراحی ویلا جنگلی

    طراحی ویلا جنگلی

    ویژگی های ساخت ویلا جنگلی

    یکی از مهمترین ویژگی های ساخت و طراحی ویلا جنگلی در دل طبیعت، استفاده هر چه بیشتر از طبیعت توسط مردم و افراد طبیعت دوست است.

    ساخت ویلا در لواسان

    این ویلاها جزو رویایی ترین ویلاها به حساب می آیند و به دلیل ساخت و هزینه ساخت ویلا جنگلی در بین طبیعت بسیار محبوب و با انرژی بسیار زیاد است که مردم را به ساخت ویلا در حنگل و در مناسق خوش آب و هوا ترغیب می کند. یکی دیگر از مدل های ساخت ویلا جنگلی، ساخت یک شهرک جنگلی است که این ویلاها به نسبت امن تر و مقرون به صرفه تر هستند.

    طراحی ویلا جنگلی

    طراحی ویلا جنگلی

    برای ساخت ویلا جنگلی چه باید کرد؟

    برای طراحی ویلا جنگلی قبل از هر چیزی باید به مصالح مورد استفاده در ساخت آن ویلا توجه کرد چرا که شما باید از مصاحلی استفاده کنید که با طبیعت سازگار و همرنگ باشد تا ویلای شما را بسیار زیبارتر کند. ویلاها انواع مختلفی مثل مدرن و سنتی و کلاسیک دارند،  اما امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند ویلای خود را به سبک مدرن بسازند؛ پس آشنایی با ویلاهای مدرن در دل طبیعت باعث می شود که در معماری ویلا جنگلی موفق تر باشید. برای طراحی و رسم نقشه ویلا آن به شما پیشنهاد می کنیم  که از مهندسین با تجربه کمک بگیرید تا علاوه بر طراحی زیباتر و بهتر ویلای شما، ویلایی استاندارد را برای شما فراهم کنند تا با خیال راحت بتوانید در این ویلاها زندگی کنید.

    طراحی ویلا جنگلی

    طراحی ویلا جنگلی

    طراحی ویلا جنگلی مدرن

    برای طراحی ویلا لاکچری و مدرن در دل طبیعت و در جنگل ها شما باید به محیطی که می خواهید ویلای خود را در آنجا بنا کنید توجه داشته باشید. برای ساحت یک ویلا جنگلی ایمن باید حتما به نکات ایمنی نیز توجه کنید که در ادامه مقاله می توانید با ین نکات آشنا شوید.

     در ادامه ساخت ویلا جنگلی استفاده از خطوط تمیز در داخل و خارج ویلا، بدون هیچ گونه تزئینات اضافی، به خانه های مدرن جنگلی ما یک فضای داخلی بدون تجملات و فضاهای کاملاً جادار و غیر رسمی را می بخشد که باعث راحتی هرچه بیشتر شما در آن ویلا می شود. این طراحی های معاصر بر روی نقشه های کف باز تمرکز دارند و به طور برجسته دارای پنجره های بزرگ هستند و آنها را برای استفاده از نور طبیعی برای روشنایی فضای داخلی و همچنین برای گرفتن نمای خوب، مناسب می کند.

    طراحی ویلا جنگلی

    طراحی ویلا جنگلی

    طراحی داخلی ویلا جنگلی

    یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در خانه های مدرن جنگلی، طراحی داخلی آن ویلا است.

     طراحی داخلی ویلا جنگلی علاوه بر زیبایی بیشتر خانه به شما کمک می کند تا خانه خود را به راحتی تزئین کنید و از فضاهای مختلف خانه استفاده کنید تا فضای دلگیر و آزار دهنده ای را برای شما ایجاد نکند. همچنین به این نکته توجه کنید که برای اینکه خانه ویلایی شما شیک و جذاب تر به نظر برسد، باید خانه خود را طوری طراحی و چیدمان کنید که با محیط بیرون مطابقت داشته باشد و با همطراز بود این طراحی، ویلا جنگلی خود به یکی از زیباترین ویلاها تبدیل کنید.

    برای انجام ساخت ویلا جنگلی، این کار به تیم یا اشخاص خاصی سپرده می شود که در این زمینه متخصص هستند و به شما برای زیبایی هرچه بیشتر خانه تان کمک می کنند. در اینجا چند نمونه از طراحی داخلی ویلا جنگلی را ببینید!

    طراحی ویلا جنگلی

    طراحی ویلا جنگلی

    نکات ایمنی در هنگام ساخت و طراحی ویلا حنگلی

    • انتخاب مصالح

    از مهمترین نکاتی که هنگام ساخت ویلا حنگلی باید به آن توجه کنید، انتخاب مصالح مناسب برای ساخت است.

     مصالح یک ویلا برای ساخته شدن در حنگل باید متناسب با نوع آب و هوا و نیز طبیعت موجود در آن انتخاب شود و برای ایمنی بیشتر باید مصالح مورد استفاده در ویلا را رنگ یا اسپری کرد تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند و پوسیده نشوند.

    • نورگیری ویلا

    ویلا جنگلی مورد نظر را باید طوری طراحی کرد که نورگیری مناسبی داشته باشد و متناسب با فضل با آفتاب گرم یا خنک نگه داشته شود. به همین دلیل معمولا در ویلاهایی که ساخته می شود از پنجره های تمام قد استفاده می شود و این نور طوری قرار می گیرد که در فضل زمستان آفتاب خانه را کاملا گرم نگه دارد تا از مصرف سوخت بیش از حد نیز جلوگیری شود.

    • توجه به آب و هوا

    همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، آب و هوای منطقه در ساخت یک ویلا بسیار موثر است و اگر ویلا طبق آن آب و هوا طراحی نشود، خسارت های زیان باری به صاحب ویلا متحمل می شود.

    اگر ویلا با توجه به این نکات و اصول لازم در آب و هوای مناسب خودش ساخته نشود، سریعتر فرسوده می شود و برای صاحب ویلا باعث دردسر و هزینه های بیشتری می شود. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم حتما با یک مهندس معمار متخصص و کاربلد تماس بگیرید و حتی اگر می خواهید ویلایی از پیش ساخته شده را خریداری کنید، از استاندارد بود آن ویلا مطلع و با خبر شوید و با خیال راحت در ویلا حنگلی خود استراحت کنید و از طبیعت بکر ایران لذت ببرید.

    طراحی ویلا جنگلی

    طراحی ویلا جنگلی

    قیمت ساخت و طراحی ویلا جنگلی

    ویلا جنگلی نیز مانند دیگر ویلاها ساخته می شود  و از مصالح مشابه یا مقاوم تر در ساخت این ویلاها استفاده می شود. اما یکی از دلایلی که ساخت و خرید ویلا جنگلی گران تر است، این دلیل است که این ویلا ها به طور خاص و در یکسری مناطق تعیین شده ساخته می شود و ساخت ویلا در هرجایی از جنگل امکان پذیر نیست. همچنین دریافت مجوز برای ساخت ویلا جنگلی به راحتی ساخت یک ویلا در سطح یا اطراف شهر نیست.

     یکی دیگر از دلایلی که ویلا جنگلی را گران تر می کند این است که زمین این ویلاها به نسبت گرانتر است و هرکسی با بودجه کم نمی تواند این نوع ویلا را تهیه کند.

    طراحی ویلا جنگلی

    طراحی ویلا جنگلی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.