×
×

ساخت ویلا در شهریار | طراحی ویلا در شهریار

  • کد نوشته: 8000
  • ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
  • دیدگاه‌ها برای ساخت ویلا در شهریار | طراحی ویلا در شهریار بسته هستند
  • طراحی ویلا در شهریار طراحی ویلا در شهریار و یا ساخت ویلا در شهریار این مقاله توسط تیم پشتیبانی ما در زمینه معرفی نمونه کار همسان با اقلیم شهریار معرفی شده است شما کارفرمایان عزیز میتوانید با ما تماس گرفته و با کارشناسان ما در زمینه ساخت ویلا در شهریار مشاوره بگیرید و از شما […]

    ساخت ویلا در شهریار | طراحی ویلا در شهریار

    طراحی ویلا در شهریار

    طراحی ویلا در شهریار و یا ساخت ویلا در شهریار این مقاله توسط تیم پشتیبانی ما در زمینه معرفی نمونه کار همسان با اقلیم شهریار معرفی شده است شما کارفرمایان عزیز میتوانید با ما تماس گرفته و با کارشناسان ما در زمینه ساخت ویلا در شهریار مشاوره بگیرید و از شما عزیزان دعوت میگردد برای مطالعه این مقاله :

    درست همانطور که تنظیم کوهستانی آن با گذشت زمان توسط بسیاری از نیروها شکل گرفته است ، طراحی ویلا شهریار کوربه یک اقامتگاه است که توسط بسیاری از دستان بطور شهودی و متمایز شکل می گیرد – از خورشید و توپوگرافی گرفته تا مقررات مختصر و محلی پیمایی محلی. از آب دیده می شود ، خانه تقریباً در یک طرف با تپه های چوبی قرار دارد که به آرامی از دریاچه بیرون می روند طراحی ویلا در شهریار و در عین حال بسیار متفاوت با حومه سنتی که اطراف آن را احاطه کرده است.

    ساخت ویلا در کلاردشت نیاز به پاسخگویی به توپوگرافی پیش از این ، این طرح را به تضاد با خانه های همسایه که تنها پس از انجام یخچال های طبیعی و یخ ظاهر می شوند ، سوق می دهد.

    جهت طراحی ویلا در شهریار با ما تماس حاصل فرمائید.

    طراحی ویلا در شهریار

    طراحی ویلا در شهریار

    ساخت ویلا در شهریار

    ساخت ویلا در شهریار باید به زمین های کاربری دقت کرد و هزینه ساخت ویلا در شهریار در این بازار نوسان های زیادی دارد باید با مهندسین ما تماس بگیرید. با ورود به ملک از خیابان ، طرح مذاکره در شیب دریاچه در یک سری از “برشهای” با پهنای کامل که دور سایت گوه شکل گرفته است.

    اولین مورد این یک قاشق چوبی سه طبقه است که یک فضای گالری را در خود جای داده و آستانه ای را برای قسمت های خصوصی تر خانه فراتر از آن ایجاد می کند. ساخت ویلا شهریار با توجه به نیاز اساسی این مختصر ، میهمانان می توانند به صورت عمودی به فضای هنری زیرزمین پر نور که در یک منطقه سرگرمی باز می شود ، گردش کنند.

    گروه بازسازی ساختمان

    طراحی ویلا در شهریار اتاق های اصلی اتاق نشیمن در طبقه زیرین که از لحاظ کارکردی از هم جدا شده اند ، از لحاظ کارکردی در طبقه همکف قرار گرفته اند. یک اتاق غذاخوری ، آشپزخانه و اتاق های خانوادگی در زیر طبقه فوقانی قرار دارند که اتاق های اتاق خواب در حالی که اتاق نشیمن دو تخته ای به طرف آن قرار دارد. دریاچه ای که از باد سرد شمالی ایجاد پناهگاهی می کند.

    جهت طراحی ویلا در شهریار با ماتماس حاصل فرمائید.

    طراحی ویلا در شهریار

    طراحی ویلا در شهریار

    هزینه ساخت ویلا در شهریار

    ورود در سطح میانی زیر یک سایبان معلق است که قسمتهای بیشتری از برش ها را به دو بال قسمت می کند و با انجام این کار ، منظره ای از دریاچه به کوههای فراتر می رود. طراحی ویلا در شهریار در میان این بالها ، یک سقف کاشته شده مجسمه ای هر دو ، یک قطعه مشخص در افق دور کوهستانی آلپ را تکرار می کند.

    هزینه بازسازی خانه کلنگی

    ساخت ویلا در شهریار و به نسخه های موجود در طرح منطقه بندی محلی پاسخ می دهد. به همان اندازه قله های تیز و تپه های نرم که منظره های موجود از نقشه را نشان می دهد ، نور خورشید ، آن کالای گرانبها در موازی ۴۶ است ، دیگر هدایتی است که فضاها را شکل می دهد و فرم ها را پیچیده می کند. این سایت به جهت شمال غربی آن پاسخ می دهد ، و تمام تلاش برای ایجاد نور جنوبی در خانه انجام شده است.

    حک کردن برنامه به “برش” های موازی ، دو ارتفاعات جنوبی را در معرض نمایش می گذارد. اولین مورد از اینها – در ورودی – تا حد زیادی با روکش روی برای تأمین حریم شخصی بسته شده است.

    جهت طراحی ویلا در شهریار با ما تماس حاصل فرمائید.

    طراحی ویلا در شهریار

    طراحی ویلا در شهریار

    ساخت ویلا کوچک در شهریار

    شکاف بین برش ها یک حیاط جنوبی بزرگ و خصوصی در مرکز طرح ایجاد می کند و این ، به نوبه خود ، دارای نور پوشیده ای از نور به زیرزمین زیر است.

    طراحی ویلا در شهریار سقف با چراغهای قرار داده شده استراتژیک سوراخ می شود در حالی که تأثیر خورشید تابستان توسط یک صفحه سایه زنی آلومینیومی برش خورده با لیزر تنظیم می شود که منحنی های سقف و برنامه را دنبال می کند و دیتامی برای لعاب و تصفیه پنجره فراهم می کند.

    ساخت ویلا در شهریار از استخر نیز به عنوان نوعی سبد با دیواره شیشه ای استفاده می شود که نور را به زیرزمین تندرست می کند. نتیجه یک سری از فضاهای درخشان است که با انواع مختلفی از نور مشخص می شود – از نورپردازی نرم و دوست داشتنی با هنر که از پایین به گالری زیرزمین گرفته می شود تا نور روز سخاوتمندانه که فضای اصلی زندگی را رنج می دهد.

    جهت طراحی ویلا در شهریار با ما تماس حاصل فرمائید.

    ساخت ویلا در شهریار

    ساخت ویلا در شهریار

    ساخت ویلا لاکچری در شهریار

    مواد برای پاسخ به این فضاهای روشن انتخاب شدند.  ساخت ویلا در شهریار روی پوشیده از روی روی قسمت بیرونی ، ورودی به نظر می رسد قوی و مات است. در حالی که در داخل یک حرکت قاشق نور عمیق ، مناطق زیرزمین با دیوارها و سقفهای سفید پوشیده شده است. طراحی ویلا در شهریار در اماکن اصلی زندگی ، سقفهای غنی از چوب و دیوارهای سنگی طبیعی برای افزودن گرما و بافت ترکیب می شوند.

    سنگ مرمر سیاه با رگه های سفید شلیک شده است  و سنگ آهک در باندهای افقی ، قله های اکو پوشیده از برف و صخره های رسوبی ، در حالی که درب جلو و دروازه ها در ساعتهای مسی پوشیده مانند باند باز شده اند. بتن نیز به روش های مختلفی استفاده می شود – از پانل های سنگین تشکیل شده در تالار ورودی ، تا منحنی یکپارچه کابینا استخر ، تا دیواره های پرده مانند استخر زیرزمین و آبگرم که با استفاده از قالب الاستیک اختصاصی ریخته می شوند.

    ساخت ویلا در شهریار

    ساخت ویلا در شهریار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.