×
×

نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری

  • کد نوشته: 25918
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
  • دیدگاه‌ها برای نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری بسته هستند
  • نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری به گزارش طراحی ویلا : طراحی نمای نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا این آپارتمان ها معمولا نمای قابل توجه و عریضی دارند. در اکثر مواقع هنگام طراحی نمای نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری ممکن است به دنبال متریال های خاص و منحصر به فرد باشید. این در […]

    نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری

    نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری

    به گزارش طراحی ویلا : طراحی نمای نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا این آپارتمان ها معمولا نمای قابل توجه و عریضی دارند. در اکثر مواقع هنگام طراحی نمای نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری ممکن است به دنبال متریال های خاص و منحصر به فرد باشید. این در صورتی است که برخی از نماها با وجود متریال های معمولی بسیار جذاب و خیره کننده می باشند. امروزه استفاده از گیاهان در طراحی نمای نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری با استقبال بی نظیری همراه شده است. زیرا ایجاد نمای سبز و هماهنگ با طبیعت به طور ناخودآگاه نگاه انسان ها را به سمت خود می کشد. مهندسین ما با شناخت کافی نسبت به گیاهان مورد استفاده در نمای ساختمان و تخصص در طراحی آپارتمان، نمای نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری شما به بهترین نحو طراحی خواهند نمود.

    نقشه آپارتمان 360 متری

    نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری

    گیاهان مناسب در طراحی نمای نقشه آپارتمان ۳۶۰ متری

    گیاهان را می توان به صورت گلدانی و یا به صورت رونده روی نمای ساختمان اجرا نمود. ساختمان هایی که نمای سبز دارند، معمولا جلوه ای زیبا به محله می دهند و مورد پسند عابرین نیز می باشند. زیرا حس نشاط و سرزندگی را به آن ها منتقل می نمایند. برای اینکه نمایی همیشه سبز داشته باشید، نباید از گیاهان معمولی که با تغییر فصل رنگ آن ها نیز تغییر نموده و برگ آن ها می ریزد، استفاده نمایید.

    پلان آپارتمان 360 متری

    پلان آپارتمان ۳۶۰ متری

    پلان آپارتمان ۳۶۰ متری

    جهت نما نقش بسیار موثری در انتخاب گیاهان نما دارد. به طور مثال در صورتی که نمای ساختمان شما نور فراوانی را در طول روز دریافت می نماید. گیاهان شب بو، گل داوودی، گل خورشیدی، بگونیا و یاس رونده بهترین و مناسب ترین گیاهان برای طراحی نمای سبز می باشند. همچنین در صورتی که قرار است از گیاهان در تراس ها و به صورت گلدانی استفاده شود، می توانید شاه پسند، کاکتوس، شمعدانی، یاس و سبزیجات مانند جعفری را مورد استفاده قرار دهید.

    پلان آپارتمان 360 متری

    پلان آپارتمان ۳۶۰ متری

    پلان آپارتمان 360 متری

    پلان آپارتمان ۳۶۰ متری

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.