×
×

طراحی ویلا کوهستانی و ساخت ویلا کوهستانی

  • کد نوشته: 20539
  • ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
  • دیدگاه‌ها برای طراحی ویلا کوهستانی و ساخت ویلا کوهستانی بسته هستند
  • طراحی ویلا کوهستانی طراحی ویلا کوهستانی این ویلا کوه با طبیعت مشرف به آلپ اتریش احاطه شده است. این مکان در دهکده ای کوچک و بیش از ۸۰۰ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است که با منطقه معروف اسکی کیتزبوهل ارتباط دارد. مشاوره با ما جهت طراحی و ساخت ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴ این طراحی ویلا […]

    طراحی ویلا کوهستانی و ساخت ویلا کوهستانی

    طراحی ویلا کوهستانی

    طراحی ویلا کوهستانی این ویلا کوه با طبیعت مشرف به آلپ اتریش احاطه شده است. این مکان در دهکده ای کوچک و بیش از ۸۰۰ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است که با منطقه معروف اسکی کیتزبوهل ارتباط دارد.

    طراحی ویلا کوهستانی

    طراحی ویلا کوهستانی

    مشاوره با ما جهت طراحی و ساخت ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    این طراحی ویلا کوهستانی مجلل تصور شده است که تمایل به زمین را از بین می برد. به سه طبقه گسترش می یابد که به صورت مستطیل هستند. منطقه زیرزمین مستقیماً به باغ پایین متصل است که مشرف به کوه های آلپ است. این اتاق شامل اتاق های فنی بلکه مناطقی است که برای سرگرمی میهمانان یا فقط زمان آرامش ساده در داخل منطقه سلامتی در نظر گرفته شده است. طراحی ویلا بومی ورودی اصلی خیابان به طبقه همکف منتهی می شود که بیشتر اتاق های خواب و حمام در آن واقع شده است.

    طراحی ویلا کوهستانی

    طراحی ویلا کوهستانی

    منطقه اصلی در طبقه فوقانی واقع شده است. فضای زندگی به منظره ای خیره کننده از کوهستان باز می شود که از تراس بیرون نیز قابل درک است. اتاق خواب اصلی از اتاق نشیمن تقسیم شده است اما از منظره و تراس نیز لذت می برد. کل طبقه شکلی متفاوت از طبقه دیگر دارد و طوری طراحی شده است که احساس می کند بالای دره زیر آن شناور است.

    طراحی ویلا کوهستانی

    طراحی ویلا کوهستانی

    ایده اصلی مفهومی شکل سقف است و در عین حال دنباله دار سقف خانه های منطقه است. با سه بار تکرار شکل شیروانی ، فرمی ایجاد می کنیم که قله های کوه اطراف را به یاد ما می آورد. اندازه ساختمان کاملاً بزرگ است طراحی ویلا کوهستانی اما با تکه تکه شدن سقف به شکل های کوچکتر و تا حدی پنهان کردن پایین ترین سطح در زمین ، این ویلا از محیط اطراف خود متمایز نیست ، طراحی ویلا سنتی زیرا فقط با طراحی پویا از نظر اندازه در آن قرار دارد.

    طراحی ویلا کوهستانی

    طراحی ویلا کوهستانی

    موادی که استفاده می شوند با توجه به رنگ و سطح آن با ظرافت ترکیب می شوند تا به ظاهری لوکس دست یابند که بسیار طاقت فرسا و هنوز هم از نظر عذرخواهی جدید نیست. دهانه های بزرگ لعاب دار همه به سمت کوه ها واقع شده اند در حالی که سمت خیابان بسته و محفوظ تر است.

    طراحی داخلی کوهستانی

    طراحی داخلی کوهستانی

    کنتراست غالب رنگ در خارج ، طرح رنگی سیاه و سفید کلاسیک است. طراحی ویلا کوهستانی از رنگهای آرام و طبیعی بیشتری در طراحی داخلی استفاده شده است. اگرچه اشکال تمیز ، ساده و ظریف غالب است ، فضای داخلی گرما و لوکس بودن خود را از دست نمی دهد.

    طراحی داخلی کوهستانی

    طراحی داخلی کوهستانی

    ساخت ویلا کوهستانی

    ساخت ویلا کوهستانی واقع در Montana ، توسط گروه طراحی پیرسون ، طراحی داخلی توسط Ann Knight Interiors ، این ویلا کوهستانی مدرن با مناظر شگفت انگیز و طبیعت اطراف به شما می پردازد. کف و دیوارهای چوبی و سنگی در کنار هم معماری و فضای داخلی مدرن را با محیط اطراف سازگار می کند.

    ساخت ویلا کوهستانی در خطوط ساده و مستقیم به زیبایی ظاهری زیبایی در ساختمان بخشیده و هنوز هم با فضای زیاد و طراحی مدرن بسیار مدرن یا لوکس نیستند. پنجره ها و دیوارهای شیشه ای اجازه می دهند محیط به داخل قدم بگذارد که باعث می شود فضای داخلی معاصر و مینیمالیستی از افزودنی های خوب طبیعت لذت ببرد. مبلمان طراحی زیبا و مواد طبیعی خشن در دکوراسیون و وسایل فضای کاملاً طبیعی را برای فضای داخلی ایجاد می کنند.

    ساخت ویلا کوهستانی

    ساخت ویلا کوهستانی

    محیط خانه ساده با طبیعت بهترین خانه است. این یک نگاه آینده است و همچنین یک احساس هوای خنک است. بنابراین ، بالا سبک طراحی مناسب با دوستداران طبیعت است. اطمینان حاصل کنید که مبلمان را با رنگ طبیعی مطابقت دهید.

    طراحی داخلی ویلا

    طراحی داخلی ویلا

    دو طرح فوق نمونه ای از یک ساخت ویلا مدرن و شیک دیگر است. بالکن دایره ای یا ساختمان مربع شکل. هر دو آینده نگرانه و جالب هستند. بنابراین ، می توان از آن به عنوان ایده جدید دیگری برای ساخت دفتر استفاده کرد.

    طراحی داخلی ویلا

    طراحی داخلی ویلا

    طراحی داخلی ویلا

    طراحی داخلی ویلا

    ساخت ویلا کوهستانی مدرن همیشه با اشکال بازی می کند. بنابراین ، در تصویر بالا یک خانه مربع شیک توصیف می کند که ساختنی است. این یک مفهوم مدرن با نمای زیبا در اطراف است.

    طراحی داخلی ویلا

    طراحی داخلی ویلا

    طراحی داخلی ویلا

    طراحی داخلی ویلا

    با نگاهی به بهترین ایده های معماری مدرن طراحی ویلا روستایی می توان نمونه هایی از ساختمان مناسب را به ارمغان آورد. یا خانه چه در وسط شهر و چه در کنار تپه ای ، هر دو گزینه های خوبی هستند. آنچه در آوردن طراحی معماری مهم است اطمینان از آسان بودن ساخت آن است. بنابراین ، چیزی را طراحی کنید که نه تنها مدرن بلکه بیشتر قابل اجرا باشد. از این رو ، نتیجه رضایت بخشی به همراه خواهد داشت.

    طراحی داخلی ویلا

    طراحی داخلی ویلا

    برای توسعه بهترین ایده های معماری مدرن ، تفکر پیچیده ای خواهید داشت. از آنجا که این یک فرایند برای مدیریت همزمان ترکیب سبک و عملکرد است. بنابراین ، چندین ملاحظه لازم است. از برنامه ریزی موضوع ، اتاق ها و دکوراسیون شروع کنید. این باید یکدیگر را ترکیب کند تا بهترین نتیجه طراحی را بدست آورد.

    طراحی ویلا در کوه

    استفاده از این سبک مدرن باید متناسب با محیط باشد. علاوه بر این ، به ایده خلاقانه در مورد چیز جدید نیاز دارد. به اندازه کافی شیک است اما ساخت آن دشوار نیست. از این رو ، به یک برنامه ریزی عمیق نیاز دارد.

    در بالا و زیر چندین نمونه عالی از ساختمانهای طراحی ویلا مدرن آورده شده است. علاوه بر این ، نه تنها مدرن به نظر می رسد بلکه عالی نیز به نظر می رسد. اکثر مردم باور ندارند که خانه زیر ساختنی است.

    ساخت ویلا کوهستانی

    ساخت ویلا کوهستانی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.