×
×

بهترین و جذابترین طراحی ویلا در ایران

  • کد نوشته: 30380
  • ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
  • ۱ دیدگاه
  • بهترین و جذابترین طراحی ویلا در ایران به گزارش طراحی ویلا اویم شاهانه :  شاید طراحی ویلا را بتوان به نوعی یکی از اصلی ترین مراحل ساخت ویلا دانست و بی شک نیاز به یک طراح خبره که به صورت تخصصی در امر ویلا  فعالیت دارد امری ضروری است. ایده در طراحی ویلا در حقیقت پایه و […]

    بهترین و جذابترین طراحی ویلا در ایران

    بهترین و جذابترین طراحی ویلا در ایران

    به گزارش طراحی ویلا اویم شاهانه :  شاید طراحی ویلا را بتوان به نوعی یکی از اصلی ترین مراحل ساخت ویلا دانست و بی شک نیاز به یک طراح خبره که به صورت تخصصی در امر ویلا  فعالیت دارد امری ضروری است.

    ایده در طراحی ویلا در حقیقت پایه و اساس فرم و فضاسازی ویلا را شکل می دهد؛ نمونه ویلاهای مدرن و شیک را می توان در سایت و مجلات معماری خارجی و داخلی یافت، اما بهترین منبع، آشنایی با ویلاهای اجرا شده توسط یک شرکت طراحی ویلا با سابقه موفق می باشد.

    شرکت طراحی ویلا۱۰۰۰ دارای کادر مجرب و حرفه ای در تمام زمینه های ایده پردازی، طراحی معماری، طراحی داخلی، محاسبات سازه و تاسیسات و همچنین عوامل اجرایی با سابقه است که اجرای صفر تا صد ویلای شما را به بهترین نحو، امکان پذیر می کند.

    در حال حاضر سه سبک متداول ویلا سازی در ایران وجود دارد: طراحی ویلا مدرن، کلاسیک و روستیک یا روستایی.

    طراحی ویلا مدرن و ویژگی های آن

     شیشه های بزرگ از کف تا سقف که مناظر زیبای طبیعت را قاب می کنند، تراس های عریض که بخش وسیعی از ساختمان را به خود اختصاص می دهند، نمای ویلایی مدرن را به تصویر می کشند.

    اگر تزئینات اضافی را دوست ندارید و ساده پسند هستید به دنبال ویلای مدرن باشید. مدرن سبکی است که برای ویلاهای کوچک و بزرگ، هردو مناسب است.

     ویلا مدرن لوکس نیز با مساحتی قابل توجه، سالن های بزرگ، پر نور و اتاق خواب های مستر که هریک دارای امکانات اختصاصی، بالکن ها و دیدهای بی نظیر به پیرامون هستند، با دکوراسیون انتزاعی و ساده طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد.

     طراحی ویلا کلاسیک و ویژگی های آن

    ستون های بلند، فرمها و سنتوری های یونانی و رومی و پنجره های کشیده و بلند متقارن و سر در ورودی شاخص، دلیل جذب شما به یک ویلای اشرافی و کلاسیک است. البته فراموش نکنید که این سبک بیشتر مناسب زمین های نسبتا بزرگ و ویلای دو طبقه یا بیشتر است.

    طراحی ویلا روستیک و ویژگیهای آن

    خشن، زمخت اما دوست داشتنی و دلپذیر.این ویژگی‌های اصلی ویلای روستیک است. ویلاهای کوهستانی، کلبه‌های شکار و پناهگاههای اسکی بیشتر به این سبک ساخته می شوند. سنگ های لاشه بزرگ، پنجره های با ابعاد محدود، سقف های شیروانی، نمای ویلای روستیک را منحصر به فرد می کند. بیشتر این ویلاها برای افرادی جذاب است که عاشق سادگی و طبیعت بکر هستند.

    چرا قبل از ساخت طراحی ویلا انجام دهیم؟

    طراحی ویلا و بعد از آن ساخت ویلا میتواند ارزش یک ویلا را دو برابر و یا چند برابر کند و توجه به این مهم را نباید ساده گرفت.

    طرح ها و ایده های زیادی را معماران در سرتاسر جهان طراحی کرده اند ولی هر کس به دنبال ویلایی است که در ذهن خود در آرزوی آن بوده است ولی رسیدن به آن ویلا رویائی ابتدا احتیاج به طراحی مطابق با نیاز شما دارد.

    طراحی های ویلا زیادی در ایران صورت گرفته است ولی به جرات میتوان گفت که شرکت villa1000 یکی از قدیمیترین و با سابقه ترین شرکت های طراحی ویلا که دارای بیشترین نمونه کار طراحی ویلا  در ایران است میتواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن فراهم کند.

    این شرکت با قدمت ۱۵ ساله به صورت تخصصی از صفر تا صد طراحی تا ساخت ویلا را مطابق با هزینه شما به ارمغان می آورد.

    شما میتوانید بیش از ۸۰۰ نمونه کار طراحی ویلا را در لینک زیر مشاهده فرمائید.

    https://www.villa1000.com

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “بهترین و جذابترین طراحی ویلا در ایران”

    1. ایمان گفت:

      سرخرود مثل دبی برج سازی شده و خانه دریا مثل باستی هلیز. لواسان ساخته شده و درویش اباد وسط این دوشهر قرار دارد