×
×

طراحی فنگ شویی | فنگ شویی خانه | فنگ شویی در معماری چیست

  • کد نوشته: 8790
  • ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
  • دیدگاه‌ها برای طراحی فنگ شویی | فنگ شویی خانه | فنگ شویی در معماری چیست بسته هستند
  • طراحی فنگ شویی به گزارش ویلا پیش ساخته : طراحی فنگ شویی طراحی داخلی و معماری نه تنها شما را به سفر در زمان با جو و محیط می برد که در آن چندین ایده و احساسات با چند کارکرد با هم زندگی می کنند ، بلکه حاوی احساساتی از آینده و گذشته هستند. در مقطعی […]

    طراحی فنگ شویی | فنگ شویی خانه | فنگ شویی در معماری چیست

    طراحی فنگ شویی

    به گزارش ویلا پیش ساخته : طراحی فنگ شویی طراحی داخلی و معماری نه تنها شما را به سفر در زمان با جو و محیط می برد که در آن چندین ایده و احساسات با چند کارکرد با هم زندگی می کنند ، بلکه حاوی احساساتی از آینده و گذشته هستند.

    در مقطعی از زندگی ما با موقعیت هایی روبرو می شویم که ما را تغییر می دهد. از دست دادن آنچه دوست داریم ، شکست می خوریم ، مرگ کسی که می بینیم برای ما مهم است ، یا وقتی روح ما به نوآوری نیاز دارد …برای مقابله با آنها یا برآورده شدن میل و اشتیاق گذشته ما به احساسات نیاز داریم ، بلکه باعث می شود احساس خوبی داشته باشیم.

    طراحی فنگ شویی دقیقاً اینجاست که طراحی داخلی و دکوراسیون منزل به نمایش در می آید.

    ما شروع به تغییر زندگی خود به طور کامل از خانه یا فضای زندگی می کنیم. کوسن های رنگارنگ ، لوازم جانبی دکوراسیون و طراوت ساده ، مبلمان با بازتابی از طراحی مدرن ، کمد ، پرده هایی با ضرباتی اندک از باد که روح را آرام می کند ، مجسمه هایی با بازتاب فرهنگ های مختلف … قاب هایی که در آن خاطره عزیزان قرار دارد. پنهان … بنابراین چگونه می دانیم که ما به دکوراسیون داخلی و طراحی های مناسب توجه می کنیم و آیا آنها روی ما تأثیر می گذارند؟

    طراحی فنگ شویی

    طراحی فنگ شویی

    ۵ اصول فنگ شویی

    آب، آتش، زمین ، چوب ، فلز، در خاور دور ، اعتقاد بر این است که انرژی حیاتی به نام chi در طبیعت ، در جهان ، در بدن ما ، در هر مناطقی که در آن زندگی می کنیم وجود دارد. فضاهایی که توسط ترتیبات صحیح هدایت می شوند با لرزش های صحیح تغذیه می شوند و به هدف مورد نظر با این حال ، فضاهای تزئین شده با گزینه های اشتباه و تنظیمات نادرست به زندانیان چرخه مخرب منفی تبدیل می شوند.

    به دلیل تنظیم منفی کاهش می یابد و از بین می رود. از آنجا که استفاده از فنگ شویی کیفیت زندگی یک فرد را تعیین می کند ، اجازه می دهد تا سطح زندگی را افزایش دهید. طراحی ویلا برای اطمینان از خوشبختی و آرامش خاطر باید اطمینان حاصل کنید که از وسایل دکوراسیون منزل شما به درستی استفاده می شود.

    سالنی که در جهت قطب نما شرقی قرار گرفته است از رشد و توسعه پشتیبانی می کند. طراحی فنگ شویی این آرایش که باعث آرامش درونی و پیشرفت شخصی ، وحدت و همبستگی شما می شود ، همچنین به عنوان بزرگترین عامل رشد روح دیده می شود. تصویر یا پرهای طاووس که به سمت قطب نما جنوبی آویزان است ، باعث ایجاد شناخت ، شهرت در زندگی تجاری ، تقویت وحدت و همزیستی می شود.

    جهت قطب نما شمال ، پشتیبانی و شانس زیادی را به همراه دارد ، به ویژه برای افراد شاغل که در زندگی تجاری خود پیشرفت کنند. بنابراین اگر می خواهید در حرفه خود بهتر باشید ، باید انرژی جهت قطب شمال را افزایش دهید.

    طراحی فنگ شویی

    طراحی فنگ شویی

    دکوراسیون خود را با فنگ شویی شکل دهید

    از طرح های لبه تیز در محل زندگی اصلی خودداری کنید از استفاده از طرح های لبه تیز و تیز در گوشه های مبلمان و وسایل دکوراسیون منزل خودداری کنید.

    بهره مندی از نور طبیعی در اتاق نشیمن یا محل زندگی اصلی. طراحی فنگ شویی برای روشنایی گوشه های تاریک می توانید از موادی مانند لامپ های کف و آباژورها استفاده کنید.

    دیوارهای خود را با رنگهای طبیعی رنگ کنید و با قرار دادن گیاهان برگ سبز در سالن ،انرژی منفی موجود را تمیز کنید. طراحی فنگ شویی رنگهای گرم را به اتاق خواب خود اضافه کنید. ما بخش اعظم زندگی خود را در خواب در اتاق خواب می گذرانیم.

    بنابراین اتاق های خواب تأثیر زیادی بر ما می گذارد. از آنجایی که اتاق خواب ها دارای خاصیت آرامش بخش هستند ، باید از تن های نرم و مواد تزئینی گرد استفاده شود و در حالی که موضوع اصلی تخت خواب است ، نباید به هیچ وجه در مقابل درب قرار گیرد.

    قرمز که رنگ عشق و گرما است ، می تواند باعث ایجاد نشاط در اتاق های خواب شود. بدون استفاده از آن می توانید از نگهدارنده شمع قرمز ، بالش و وسایل دکوراسیون استفاده کنید.

    طراحی فنگ شویی

    طراحی فنگ شویی

    حمام های سبک و ساده

    حمام ها و توالت ها مناطق گمشده در فنگ شویی به حساب می آیند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که منطقه را در حد ایده آل با راه حل های سازگار تا حد امکان ارزیابی کنید. تن های پاستیل و نور سفید باید بر حمام شما حاکم شوند.

    هوای روشن و تازه باید تأمین شود ، همیشه تمیز و درب بسته باشد. می توانید آینه ای ریز و درشت که منعکس کننده انرژی مثبت روی درب بیرونی حمام باشد ، آویزان کنید. طراحی فنگ شویی روح خانه و اتاقهای نشیمن مرکزی اتاق نشیمن که روح و مرکز خانه است ، از نظر جذب انرژی مثبت باید مربع یا مستطیل شکل باشد.

    اعضای خانواده وقت خود را در کنار هم می گذرانند و از میهمانان خود استقبال می کنند. آینه و سطوح براق ویژگی منعکس کننده انرژی چی را دارند.  بنابراین لازم است هر چه بیشتر این وسایل دکوراسیون را خراش دهید.

    لوستر کریستالی باید در اتاق آویزان شود تا انرژی منفی موجود در حالت ایستا را از بین ببرد تا بتوانید از اثرات انرژی مثبت بهره مند شوید در حالی که درخشش های روشن کریستال ها احساس کمال را ایجاد می کنند.

    از انرژی در فضاهای زندگی خود استفاده کنید طراحی و دکوراسیون از جمله فاکتورهای مهمی است که زندگی شما را با انرژی ها آسانتر می کند. می توانید با این انرژی ها به صلح مطلق برسید که شدت احساسات شما را مهار کند و ضروری است که خانه خود را با فنگ شویی طراحی کنید تا خوشبختی به دست آید.

    طراحی فنگ شویی به عنوان طراحی داخلی اویم شاهانه در ایران ، ما پروژه های خود را در کل کشور در این راستا انجام می دهیم و مشتریان خود را با لوازم جانبی مورد علاقه خود ، طرح ها و ساختار معماری خود گرد هم می آوریم.

    خدمات ما مطابق خواسته هایشان سفارشی می شوند و با بهترین ترتیب و موقعیت یابی برنامه ریزی شده اند.

    ایده های فنگ شویی در طراحی داخلی

    ایده های فنگ شویی در طراحی داخلی،  و معماری نه تنها شما را به یک سفر در زمان با جو و فضایی که ایده ها و احساسات متعدد با چند کارایی در کنار هم زندگی می کنند ، می برد بلکه حاوی احساساتی از آینده و گذشته است. در برهه ای از زندگی ، با شرایطی روبرو می شویم که ما را تغییر خواهد داد.

    از دست دادن آنچه که دوست داریم ، شکست ، مرگ کسی که برای ما مهم می دانیم یا وقتی روح ما به نوآوری نیاز دارد … برای مقابله با آنها یا ارضای حسرت به گذشته ، بلکه احساس خوب نیز به احساساتی نیاز داریم. دقیقاً در اینجاست که طراحی داخلی و دکوراسیون منزل به کار می آیند.

    ما شروع به تغییر زندگی خود به طور کامل از خانه یا فضای زندگی خود می کنیم. کوسن های رنگارنگ ، لوازم تزئینی تازه و ساده ، مبلمان با انعکاسی از طراحی مدرن ، کمد ، پرده هایی با ضربه ای ناچیز از باد که روح را آرام می کند ، مجسمه هایی با بازتاب فرهنگ های مختلف … قاب هایی که در آن خاطره عزیزان است پنهان … بنابراین چگونه می توان فهمید که آیا به دکوراسیون داخلی و چیدمان طراحی مناسب توجه می کنیم و آیا آنها بر ما تأثیر می گذارند؟

    پاسخ ساده است؛ فنگ شویی!

    اعتقاد بر این است که در طبیعت ، در جهان ، در بدن ما ، در هر منطقه ای که زندگی می کنیم یک انرژی حیاتی به نام chi وجود دارد. فضاهایی که با آرایش صحیح هدایت می شوند با ارتعاشات صحیح تغذیه می شوند و به هدف مورد نظر با این حال ،  فضاهایی که با انتخاب های اشتباه و آرایش های اشتباه تزئین شده اند ، زندانیان چرخه تخریب منفی می شوند. به دلیل تنظیم منفی کاهش می یابد و از بین می رود. از آنجا که استفاده از فنگ شویی کیفیت زندگی یک فرد را تعیین می کند ، اجازه می دهد تا سطح زندگی را افزایش دهد.

    نحوه طراحی فنگ شویی 

    برای دستیابی به خوشبختی و آرامش باید اطمینان حاصل کنید که از وسایل دکوراسیون منزل شما به درستی استفاده شده است. یک سالن واقع در جهت قطب نمای شرقی از رشد و توسعه پشتیبانی می کند. این ترتیب ، که آرامش درونی و رشد فردی ، اتحاد و یکپارچگی شما را به همراه دارد ، همچنین به عنوان بزرگترین عامل برای رشد روح قلمداد می شود.

    ایده های فنگ شویی در طراحی داخلی

    ایده های فنگ شویی در طراحی داخلی

    تصویر یا پرهای طاووسی که در جهت قطب نما جنوب آویزان است ، شناخت ، شهرت در زندگی تجاری را تقویت می کند ، اتحاد و یکپارچگی را تقویت می کند. جهت قطب نما شمال ، پشتیبانی و شانس زیادی به ویژه برای افراد شاغل برای پیشرفت در زندگی تجاری خود به همراه دارد. بنابراین اگر می خواهید در حرفه خود بهتر باشید ، ایده های فنگ شویی در طراحی داخلی باید انرژی جهت قطب نمای شمال را افزایش دهید.

    دکوراسیون خود را با فنگ شویی شکل دهید.

    از طراحی های لبه تیز در منطقه اصلی زندگی خودداری کنید

    از استفاده از طرح های لبه تیز و نوک تیز در گوشه های مبلمان و وسایل دکوراسیون منزل خودداری کنید.

    بازسازی ساختمان

    از نور طبیعی در اتاق نشیمن یا محل زندگی اصلی بهره مند شوید. برای نورپردازی گوشه های تاریک می توانید از موادی مانند لامپ های کف و آباژور استفاده کنید. دیوارهای خود را با رنگ های طبیعی رنگ کنید و قرار دادن گیاهان برگ گرد سبز در سالن ، انرژی منفی موجود را پاک می کند.

     فنگ شویی  در اتاق خواب

    ما اکثریت قریب به اتفاق زندگی خود را در اتاق خواب می گذرانیم. بنابراین اتاق خواب ها تأثیر زیادی بر ما دارند. از آنجا که اتاق خواب ها اثر آرام بخشی دارند ، باید از رنگ های ملایم و مواد دکوراسیون گرد استفاده شود و در حالی که موضوع اصلی تخت خواب است ، به هیچ وجه نباید در مقابل در قرار گیرد.

    فنگ شویی در طراحی داخلی

    فنگ شویی در طراحی داخلی

    قرمز که رنگ عشق و گرماست ، می تواند نشاط را در اتاق خواب فراهم کند.

    ال اس اف

    می توانید از جا شمع قرمز ، بالش و وسایل تزئینی استفاده کنید بدون اینکه در این کار زیاده روی کنید.

    فنگ شویی در حمام

    حمام و توالت در فنگ شویی مناطق گمشده محسوب می شوند. ایده های فنگ شویی در طراحی داخلی بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که منطقه را تا حد امکان به صورت ایده آل با راه حل های سازگار ارزیابی کنید.

    فنگ شویی در طراحی داخلی

    فنگ شویی در طراحی داخلی

    رنگ های روشن و روشن پاستلی باید بر سرویس بهداشتی شما مسلط باشند. هوای روشن و روشن باید تأمین شود ، همیشه تمیز و درب بسته باشد.

    می توانید یک آینه کوچک که انرژی مثبت را منعکس می کند به درب خارجی سرویس بهداشتی آویزان کنید.

    روح خانه و اتاق نشیمن مرکزی

    اتاق نشیمن که روح و مرکز خانه است از نظر جذب انرژی مثبت باید مربع یا مستطیل باشد. اعضای خانواده وقت را با هم می گذرانند و از مهمانان خود استقبال می کنند. آینه و سطوح براق دارای ویژگی بازتاب انرژی chi هستند.

    پتینه ساختمان

    بنابراین ، ایده های فنگ شویی در طراحی داخلی لازم است که تا حد ممکن این وسایل تزئینی را خراشیده کنید.

    فنگ شویی

    فنگ شویی

    لوستر بلوری را باید در اتاق آویزان کرد تا انرژی منفی موجود در حالت ساکن را از بین ببرد ، بنابراین شما می توانید از اثرات انرژی مثبت بهره مند شوید در حالی که درخشش های روشن کریستال ها احساس کمال ایجاد می کنند.

    استفاده از انرژی در فضای زندگی خود را

    طراحی و دکور از جمله موارد مهمی هستند که با انرژی ها زندگی شما را آسان می کنند.

    قیمت مجوز ساخت و ساز

    با این انرژی ها می توانید به آرامشی مطلق برسید که شدت احساسات شما را مهار می کند و ضروری است که خانه خود را با فنگ شویی طراحی کنید تا خوشبختی را بدست آورید. ما به عنوان طراحی داخلی اویم شاهانه ، ایده های فنگ شویی در طراحی داخلی پروژه های طراحی داخلی خود را در ایران ، ترکیه و دبی در این راستا انجام می دهیم و مشتریان خود را با لوازم جانبی ، طرح ها و ساختار معماری مورد علاقه خود گردهم می آوریم.

    خدمات ما مطابق با خواسته های آنها سفارشی شده و با بهترین چیدمان و موقعیت یابی برنامه ریزی می شوند.

    برای اینکه بخشی از این ساختار باشید ، نمونه کارها را بررسی کرده و با ما تماس بگیرید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.