×
×

از ۰ تا ۱۰۰ طراحی ایستگاه راه آهن و ساخت ایستگاه راه آهن

  • کد نوشته: 31434
  • ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
  • دیدگاه‌ها برای از ۰ تا ۱۰۰ طراحی ایستگاه راه آهن و ساخت ایستگاه راه آهن بسته هستند
  • طراحی ایستگاه راه آهن به گزارش هزینه ساخت ویلا : طراحی ایستگاه راه آهن با استقبال مردم از سفر با قطارهای درون شهری و بین شهری، طراحی ایستگاه راه آهن نیز به یکی از ملزومات مدیریت شهری تبدیل شده است. هر چند اکثر مسافران تمایلی به انتظار در ایستگاه ندارند و زمان خود را طوری تنظیم […]

    از ۰ تا ۱۰۰ طراحی ایستگاه راه آهن و ساخت ایستگاه راه آهن

    طراحی ایستگاه راه آهن

    به گزارش هزینه ساخت ویلا : طراحی ایستگاه راه آهن با استقبال مردم از سفر با قطارهای درون شهری و بین شهری، طراحی ایستگاه راه آهن نیز به یکی از ملزومات مدیریت شهری تبدیل شده است.

    هر چند اکثر مسافران تمایلی به انتظار در ایستگاه ندارند و زمان خود را طوری تنظیم می‎کنند که تنها چند دقیقه‎ای در ایستگاه معطل شوند ولی افرادی هم هستند که ایستگاه راه آهن برای آن‎ها حکم محلی برای استراحت، ملاقات با یک دوست و یا فعالیت تجاری را دارد.

    جهت طراحی و ساخت با ما در ارتباط باشید

    طراحی ایستگاه راه آهن

    طراحی ایستگاه راه آهن

    نقشه ویلا بدین منظور در طراحی ایستگاه راه آهن جا دارد که دو گروه از خدمات به مسافران ارائه شود. اول خدماتی است که عموم مسافران از آن بهره‎مند می‎شوند و در طراحی ایستگاه راه آهن اولویت اول را دارد.

    خدماتی چون تاکسی سرویس، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، فروشگاه، نمازخانه و رستوران. و دوم امکاناتی که برای عده‎ای از مسافران اهمیت دارد ولی تعبیۀ آن‎ها در برخی از ایستگاه‎های شلوغ رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت. امکاناتی چون کافی نت، آرایشگاه، نمایشگاه، کافی شاپ و مطبوعات.

    طراحی ایستگاه راه آهن

    طراحی ایستگاه راه آهن

    بخشهای اصلی در طراحی ایستگاه راه آهن

    حتماً برای شما هم پیش آمده است تا با طرح‎هایی زیبا از فضای مترو و ایستگاه راه آهن در شهرهای مختلف ایران و جهان روبرو شده‎اید. این طرح‎ها بخشی از نیاز شهر به داشتن فضاهای معماری هویتی است و در محل‎هایی اجرا می‎شود که عبور و مرور شهروندان از آن صورت می‎گیرد.

    طراحی ایستگاه راه آهن

    طراحی ایستگاه راه آهن

    یعنی ورودی محوطه، ورودی ساختمان، سالن‎ها و فضاهای ارتباطی و سکو. اندازۀ این فضاها به برآورد حجم مسافران و تراکم آن‎ها در ساعات شلوغ بستگی خواهد داشت. برای آنکه طراحی ایستگاه راه آهن با فضای فرهنگی هر شهر سازگار باشد لازم است تا در آن به ویژگی‎های معماری بومی توجه داشت.

    ساخت ایستگاه راه آهن

    ساخت ایستگاه راه آهن

    ساخت ایستگاه راه آهن

    بخش‎های دیگری هم در طراحی ایستگاه راه آهن در نظر گرفته می‎شود. بخشهای خدماتی و اداری و همچنین تأسیسات و تجهیزات. رسیدگی به امور ایستگاه و قطارها، در نظم زندگی شهروندان اهمیت زیادی دارد. از این رو برای اتاق فنی، سیستم‎های ایمنی مانند اطفای حریق، انتظامات، اتاق پایش و انبار تجهیزات باید فضای کافی و زیرساخت‎های مناسب در نظر گرفته شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.