×

قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲

  • کد نوشته: 41241
  • ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
  • دیدگاه‌ها برای قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲ بسته هستند
  • قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲ یکی از مواردی که امروزه در طراحی داخلی ساختمان بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد، کابینت آشپزخانه است که مدل های بسیار زیادی داشته و تنوع بی نظیری در طرح و جنس دارد. کابینت های گلاس نسل جدیدی از این محصولات است که از نظر زیبایی […]

    قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲

    قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲ یکی از مواردی که امروزه در طراحی داخلی ساختمان بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد، کابینت آشپزخانه است که مدل های بسیار زیادی داشته و تنوع بی نظیری در طرح و جنس دارد.

    کابینت های گلاس نسل جدیدی از این محصولات است که از نظر زیبایی و دوام نسبت به انواع فلزی و چوبی دیگر در رتبه بالا تری می باشد و طرفداران بسیاری دارد. این محصول دارای مزایا و معایبی است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

    قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲

    قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲

     

    مراحل ساخت ویلا در شمال

    ساختار کابینت های گلاس

    همانطور که می دانید های گلاس در دسته مصنوعات چوبی قرار می گیرد که لایه داخلی آن ام دی اف بوده و سطح آن توسط یک روکش پلاستیکی براق و ضد آب پوشیده شده است. البته هر دو سطح این ورقه ها دارای روکش نمی باشد که این مورد باعث کاهش هزینه ها شده و سطح براق آن برای قسمت های بیرونی کابینت به کار می رود.

    انواع کابینت های گلاس

    کابینت های ساخته شده با ورقه های گلاس در دسته محصولات مدرن قرار می گیرند که در عین سادگی، شیک و زیبا هستند. این ابزار از نظر طرح و رنگ تنوع خوبی دارند و در طیف های مختلفی همچون رنگ پر طرفدار سفید، طلایی، بنفش، طوسی، مشکی، نقره ای و غیره موجودند که می توانند برای سلایق مختلف مناسب باشند.

    قیمت کابینت های گلاس

    قیمت کابینت های گلاس

    نوع دیگری از دسته بندی این محصول بر اساس جنس روکش به کار رفته صورت می گیرد که بر این اساس به چند گروه مهم از جمله های گلاس روکش اکریلیک، روکش ترموفویل، روکش پلی استر (پلی گلاس) و روکش پی وی سی (لمی گلاس) طبقه بندی می شوند.

    مزایا و معایب کابینت های گلاس

    مشخصه اصلی این محصولات که از مزایای آن نیز به شمار می آید، براق و شفاف بودن آن هاست که نور را منعکس می کنند و از این رو برای محیط های کوچک بسیار مناسب هستند و فضا را دلباز تر می کنند‌.

    از طرفی پایداری در برابر حرارت و رطوبت، باعث استقبال روزافزون از این ورقه ها شده که تایید کننده ماندگاری و کیفیت آن ها می باشد. نحوه تمیز کردن و حتی شستشوی کابینت های گلاس به راحتی صورت می گیرد.

    در مقابل، این محصول معایبی نیز دارد که مهم ترین آن ها مقاومت پایین در برابر خط و خش است؛ البته استفاده از روکش های مرغوب مانند پلی استر و پی وی سی، این احتمال را تا حد زیادی کاهش می دهد. از این رو بهتر است حتی الامکان محصولات با کیفیت را خریداری نموده و از این ورقه برای صفحه بالایی کابینت و اوپن استفاده نشود.

    قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲

    قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲

    اصول طراحی ویلا

    قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲

    ورقه های گلاس توسط کارخانجات بسیاری در داخل و خارج کشور تولید می شود که از نظر سطح کیفی با یکدیگر متفاوت بوده و همین امر موجب تفاوت قیمت جزئی در آن ها می شود. به طوری که هر متر از این محصول برای کابینت های گلاس داخلی، ۴٫۸ تا ۵٫۵ میلیون تومان و در کابینت های گلاس خارجی، ۵ تا ۶ میلیون تومان می باشد.

    همان طور که در قسمت های قبل نیز اشاره شد انواع مختلفی از این چوب بر اساس نوع روکش وجود دارد که این مسئله نیز بر قیمت آن ها تاثیر گذار است.

    قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲

    قیمت کابینت های گلاس در سال ۱۴۰۲

    به این ترتیب که قیمت ها برای روکش پلی استر و پی وی سی داخلی از ۵٫۳ تا ۶٫۵ میلیون تومان و برای انواع خارجی از ۵٫۸ تا ۷ میلیون تومان متغیر است. همچنین روکش های اکریلیک و ترموفویل کمی از موارد قبلی گران تر هستند.

    نکته آخر اینکه برای کاهش هزینه ها می توان از نمونه های پیش ساخته خریداری نمود که به ازای هر متر کابینت دارای قیمتی در حدود ۳٫۶ تا ۳٫۸ میلیون تومان برای برند های داخلی و ۵٫۱ تا ۵٫۳ میلیون تومان برای محصولات خارجی هستند.

    ساخت ویلا به روش lsf

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.