×

عایق کاری و طراحی روف گاردن با مناسب ترین قیمت

  • کد نوشته: 50590
  • ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • ۰
  • احتمالا دیدن یک فضای سبز زیبا برروی پشت بام ساختمان، برای شما نیز جذاب است. این زیبایی را می توان به کمک روف گاردن اجرا کرد. روف گاردن به فضای سبزی گفته می شود که در انواع مختلف روی سقف ساختمان ها اجرا می شود. اما نکته دارای اهمیت اینجاست که اجرا و پیاده سازی و البته عایق رطوبتی آن دارای اهمیت بسیاری است. اگر به دنبال بهترین گزینه برای عایق رطوبتی و طراحی روف گاردن با مناسب ترین قیمت هستید، نانوشیلد درخدمت شماست.
    عایق کاری و طراحی روف گاردن با مناسب ترین قیمت

    به گزارش گروه ساخت ویلا: احتمالا دیدن یک فضای سبز زیبا برروی پشت بام ساختمان، برای شما نیز جذاب است. این زیبایی را می توان به کمک روف گاردن اجرا کرد. روف گاردن به فضای سبزی گفته می شود که در انواع مختلف روی سقف ساختمان ها اجرا می شود. اما نکته دارای اهمیت اینجاست که اجرا و پیاده سازی و البته عایق رطوبتی آن دارای اهمیت بسیاری است. اگر به دنبال بهترین گزینه برای عایق رطوبتی و طراحی روف گاردن با مناسب ترین قیمت هستید، نانوشیلد درخدمت شماست.

    روف گاردن و مزایای آن

    شاید تنها مزیتی که درباره روف گاردن به ذهن افراد می رسد، زیبا سازی ساختمان می باشد. لازم به ذکر است که این تنها یک مورد از نکات مثبت استفاده از روف گاردن می باشد. استفاده از روف گاردن در سقف ساختمان،با استفاده از اپوکسی مزایای زیر را به همراه دارد:

    • روف گاردن سبب حفاظت از ساختمان دربرابر اشعه فرابنفش خورشید می شود.
    • استفاده از روف گاردن سبب پاکسازی هوای محیط ساختمان می شود.
    • مصرف انرژی درصورت پیاده سازی آن به طور چشمگیری کاهش می یابد.

    اما طراحی روف گاردن دارای گام های خاص خود می باشد. به بیان بهتر باید بخش های مختلفی را در مسیر پیاده سازی روف گاردن مورد توجه قرار دهید.

    مهم ترین اجزا در طراحی روف گاردن

    روف گاردن دارای اجزای مختلفی می باشد که طراحی هریک دارای نکات خاص خود می باشد. مهم ترین این اجزا به شرح زیرند:

    غشای ضد آب

    بعد از آن که به منظور پیاده سازی روف گاردن اقدام به کف سازی کردید، نوبت به طراحی و اجرای پایین ترین و ابتدایی ترین لایه یعنی غشای ضد آب می رسد. این غشا خود دارای انواع مختلفی می باشد که غشای معکوس گزینه مناسبی می باشد. غشای ضد آب ممکن است توسط عوامل مختلفی آسیب ببیند. بنابراین باید از بین انواع مختلف غشا، به سراغ مقاوم ترین آن رفت. برخی مواقع بدلیل نفوذ ریشه و آسیب های مکانیکی ممکن است این ساختار آسیب ببیند. یک غشا ضد آب حرفه ای باید دارا ویژگی هایی مانند مقاومت دربرابر انواع اشعه و دوام و طول عمر بالا باشد.

    نصب صفحه محافظ

    دومین لایه ای که باید در مسیر طراحی و اجرا روف گاردن نصب گردد، صفحه محافظ است. این صفحه معمولا از جنس پلی ارتان و یا پلی استر می باشد. این لایه سبب می شود که غشا ضد آب دربرابر عوامل مختلف محافظت شود. در ادامه درباره عایق کاری روف گاردن برای شما صحبت خواهیم کرد.

    عایق کاری و ایزولاسیون روف گاردن

    این مرحله آخرین گامی است که در مسیر اجرای روف گاردن و پیاده سازی آن باید بردارید. این امر سبب می شود که مقاومت حرارتی و دوام بالای لایه های روف گاردن ممکن شود. امروزه از فناوری نانو به منظور تولید محصولات باکیفیت در حوزه محصولات ایزولاسیون و عایق کاری استفاده می شود. هم اکنون نانوشیلد محصولات مختلفی در این باره دارد و بخصوص عایق های رطوبتی این محصول هیچ جایی برای ایراد گرفتن ندارند. استفاده از عایق رطوبتی مزایای زیر را به همراه دارد:

    • جلوگیری از انبساط و انقباض
    • جلوگیری از شکستگی و ترک خوردگی
    • افزایش میزان انعطاف پذیری
    • افزایش دوام دربرابر اشعه خورشید
    • بهره گیری از فانوری سراسر مزایای نانو

    مهم ترین اصول عایق کاری و طراحی روف گاردن

    حال که درباره عایق کاری و طراحی روف گاردن توضیحات کاملی ارائه کردیم، بد نیست درباره نکات قابل توجه در این مسیر نیزر توضیحات کاملی ارائه کنیم. این اصول به شرح زیرند:

    • ماندگاری و دوام زیاد متریال بکار رفته : قطعا نمی خواهید کمی بعد از پیاده سازی روف گاردن آن را تعمیر و یا تعویض کنید. بنابراین باید روف گاردن شما از متریال حرفه ای و باکیفیت استفاده شده باشد. هم اکنون می توانید باکیفیت ترین عایق های رطوبتی روف گاردن را از نانوشیلد خریداری کنید.
    • مقابله کردن با حریق : آتش سوزی در هر قسمتی از ساختمان ممکن است رخ دهد. آنچه که دارای اهمیت این است که روف گاردن به اندازه کافی مقاوم بوده و بتواند از گسترش آتش به قسمت های دیگر جلوگیری کند.
    • عدم برخورداری از وزن بالا : متاسفانه گاهی ساختمان ها از متریال بی کیفیت ساخته می شوند. به همین دلیل است که نمی توانند وزن زیادی را تحمل کنند. در این صورت نیاز است که روف گاردن وزن زیادی نداشته باشد تا ساختمان تحت فشار بسیار قرار نگیرد.
    • برخورداری روف گاردن از متریال باکیفیت : نیازی به توضیح نیست که یک روف گاردن زمانی ماندگاری و دوام بالایی دارد که متریال باکیفیت در ساختار آن به کار رفته باشند.

    قیمت عایق کاری و طراحی روف گاردن

    به طور کلی هزینه های مربوط به این فرایند را نمی توان تعیین کرد چرا که وابسته به قیمت دلار ممکن است این هزینه ها نوسان دارند. به علاوه اینکه متراژ قسمتی که قصد پیاده سازی روف گاردن در آن را دارید نیز دارای اهمیت می باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت های اجرا و پیاده سازی روف گاردن می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

    بهترین محصولات عایق کاری روف گاردن را از نانوشیلد بخواهید!

    آیا قصد طراحی و عایق بندی روف گاردن به بهترین شکل را دارید؟ آیا تهیه متریال باکیفیت در این مسیر برای شما بااهمیت است؟ دیگر جای نگرانی نیست. هم اکنون نانوشیلد درخدمت شماست تا بهترین روف گاردن را برای ساختمان شما طراحی، اجرا و عایق بندی کند. آن هم با مناسب ترین قیمت ها که امکان پرداخت آن ها برای هرکسی ممکن باشد. مهم ترین خدماتی که نانوشیلد به بهترین شکل به شما ارائه می کند به شرح زیرند:

    • طراحی و عایق کاری فلاور باکس و روف گاردن
    • طراحی آب نما
    • عایق کاری آلاچیق
    • عایق کاری چمن مصنوعی

    سخن آخر

    در این مطلب درباره فرایند عایق کاری و طراحی روف گاردن توضیحات کاملی خدمت شما داده شد. روف گاردن یکی از محبوب ترین عناصر ساختمانی به منظور زیباسازی سقف آن بوده و البته که برای پیاده سازی آن باید اصول خاصی را درنظر گرفت. بهترین گزینه برای عایق کاری روف گاردن استفاده از عایق های مختلف از جمله عایق رطوبتی نانوشیلد می باشد.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *