×

قیمت شیرآلات جدید در سال ۱۴۰۲

  • کد نوشته: 41326
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قیمت شیرآلات جدید در سال ۱۴۰۲ بسته هستند
  • قیمت شیرآلات جدید بسیار متغیر است و برای انتخاب آن ها باید مواردی که در ادامه در مورد قیمت و کیفیت محصول ارائه شده را بدانید. شیرآلات جدید و مدرن شیرآلات جدید و مدرن بدون شک یکی از عناصر ضروری نه تنها در هر خانه ای بلکه در تمام ساختمان ها هستند. قیمت این محصولات با […]

    قیمت شیرآلات جدید در سال ۱۴۰۲

    قیمت شیرآلات جدید بسیار متغیر است و برای انتخاب آن ها باید مواردی که در ادامه در مورد قیمت و کیفیت محصول ارائه شده را بدانید.

    شیرآلات جدید و مدرن

    شیرآلات جدید و مدرن بدون شک یکی از عناصر ضروری نه تنها در هر خانه ای بلکه در تمام ساختمان ها هستند.

    قیمت این محصولات با توجه به کیفیت و مواد سازنده آن مشخص می شود و برای مثال ست شیرآلات با جنس کروم و با برند راسان حدود ۷ میلیون تومان است.

    هزینه ساخت ویلا ۱۴۰۲

    اگرچه آنها عناصری هستند که ما هر روز از آنها استفاده می کنیم، اما نحوه عملکرد این قطعه کوچک مهندسی به طور کلی کاملا ناشناخته است که در ادامه به خوبی با آن آشنا خواهید شد.

    همه شیرآلات یکسان نیستند و این به دلیل تعدد طرح ها و انواع مختلف مواد اولیه به کار رفته در آن ها می باشد، انتخاب این محصول با توجه به سلایق و قیمت آن انجام می گیرد.

    قیمت شیرآلات جدید در سال 1402

    قیمت شیرآلات جدید در سال ۱۴۰۲

    رایج ترین شیرآلات شیرهای فشاری، شیرهای توپی و شیرهای کارتریج سرامیکی هستند.

    لوله های شیر آب پر از آب هستند و همچنین، آن مقدار آب فشار بیشتری نسبت به هوا به شیرآلات وارد می کند که به لطف این اختلاف فشار، می توان گفت که آب همیشه هنگام باز شدن آماده بیرون آمدن است.

    اگر در هر زمان، فشار هوا تغییر کند و از فشار آب بیشتر شود، مایع نمی تواند جریان یابد که وظیفه اصلی شیر آب نگه داشتن آب است.

    قیمت انواع شیرآلات

    دنیای شیرآلات بسیار گسترده است و به لطف فناوری و سرمایه گذاری برای ایجاد مدل های کارآمدتر و همچنین زیبایی شناختی، امروزه می توانیم طیف گسترده ای از انواع شیرآلات جدید را با قیمت مناسب پیدا کنیم.

    ۱.شیرآلات تک اهرمی:

    بدون شک شیرهای تک اهرمی شناخته شده ترین و رایج ترین هستند و این محصولات دارای یک دسته هستند که با آن فشار و دمای آب را کنترل می کنیم.

    قیمت این نوع از محصول در بازار به طور میانگین حدود ۷۰۰هزار تا ۲ میلیون تومان است.

    نما طراحی ویلا

    ۲.شیرآلات دو دسته:

    شیرآلات دو دسته آنهایی هستند که دارای دو دسته یا اهرم است و بسته به اینکه کدام یک فعال باشد، جریان آب گرم یا سرد در آنها باز می شود؛ هر دو دسته همچنین می توانند باز شوند تا بتوانیم دمای آب مورد نظر خود را کنترل کنیم.

    این نوع شیرآلات بیشتر کلاسیک هستند و در منازل کم و بیش رواج دارند؛ با این حال، معمولا نوع رایج مورد استفاده در حمام است و برای کنترل بیشتر استفاده از آب سرد و گرم قابل استفاده است.

    قیمت این نوع از شیرآلات معمولا بالا تر از انواع تک اهرمی است و برند قهرمان در بازار با قیمت ۱ میلیون تومان عرضه می شود.

    ۳.شیرهای ترموستاتیک:

    شیرهای ترموستاتیک آنهایی هستند که دو دسته دارند، یکی برای خروج آب و دیگری برای تنظیم دمای دقیق از طریق مکانیزم حساس به حرارت.

    به دلیل قابلیت های این محصول قیمت آن در بازار بالا می باشد و شیر حمام با برند شودر حدود ۲ میلیون تومان است.

    قیمت شیرآلات جدید

    قیمت شیرآلات جدید

    این ویژگی بسیار مهم است تا ما بتوانیم دمای مورد نیاز خود را تنظیم نماییم و برای این کار می توان با کمک دکمه ای که روی شیر قرار گرفته اندازه را تنظیم نمود.

    یکی از اصلی ترین مکان هایی که به این نوع شیرآلات احتیاج دارد، حمام می باشد که در زمان دوش گرفتن بتوان دمای مورد نیاز را انتخاب و از سوختگی جلوگیری کرد.

    ۴.شیرآلات توکار:

    قیمت شیرآلات توکار به دلیل طراحی خاص خود متغیر است و به عنوان مثال شیر حمام توکار با برند kwc حدود ۳ میلیون تومان است.

    شیر توکار شیری است که مستقیما روی دیوار نصب می شود و از زمان های خیلی قبل مورد استفاده قرار می گرفته است اما در حال حاضر نیز به عنوان یک محصول مدرن شناخته می شود.

    طراحی خاصی که این محصولات دارند باعث می شود تا دکوراسیون یک آشپزخانه یا سرویس بهداشتی تکمیل و زیبا تر از قبل بشود و تمیز کردنشان نیز راحت تر می باشد.

    ۵.شیرآلات دارای سنسور:

    ویژگی این شیرآلات بدون دستگیره بودن آن ها است که به طور خودکار از طریق یک سنسور حرکتی مادون قرمز که روی بدنه قرار دارد فعال می شوند که بالاترین قیمت را دارند و شیر روشویی برند قهرمان با قیمت ۹ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

    در داخل محصول می تواند باتری وجود داشته باشد که سال ها دوام می آورد، بنابراین تعمیر و نگهداری آسانی خواهد داشت.

    این شیرها عمدتا در هتل، در ساختمان های بزرگ و در محیط های عمومی استفاده می شود.

    از مزایای محصول این است که آنها بسیار بهداشتی هستند زیرا هیچ تماس مستقیمی وجود ندارد و این به خصوص در مکان هایی که افراد زیادی از آنها استفاده می کنند بسیار مفید خواهد بود.

    از طرفی می توان گفت که یکی از پایدارترین شیرآلات هستند زیرا پس از چند ثانیه و نبود حرکت به سمت سنسور جریان آب قطع می شود که در صرفه جویی آب نقش مهمی دارد.

    قیمت شیرآلات جدید

    قیمت شیرآلات جدید

    ۶.شیرآلات با دهانه قابل جابجایی:

    این محصولات بسیار کاربردی هستند، زیرا می توان دهانه آن را برای چندین کاربرد جدا کرد و به طور معمول آنها تک اهرمی هستند و انواع مختلفی از دهانه ها مانند: گردان، منحنی، بالا یا پایین دارند که قیمت حدودی ۳ میلیون تومان را دارند.

    اگر یک سینک کوچک داشته باشیم بسیار کاربردی است، زیرا به ما این امکان را می دهد گلدان ها یا سایر ظروف را بدون نیاز به قرار دادن آنها در سینک پر کنیم.

    تمیز کردن شیرآلات سفید

    یک نکته اساسی برای حفظ و تمیز کردن شیرآلات سفید شامل خشک کردن باقیمانده آب پس از هر بار مصرف، با استفاده از یک پارچه میکروفیبر است که این فرآیند خشک کردن از ته نشین شدن اجزای آب و لکه دار شدن سطح جلوگیری می کند.

    بنابراین در هر صورت باید از تجمع مایعات جلوگیری کنید، زیرا باعث از بین رفتن درخشندگی شیرها و شکستگی و اکسید شدن می شود.

    برای تمیز کردن، استفاده از محصولات ساینده حاوی آمونیاک و اسید توصیه نمی شود، این مواد می توانند به سطح، به ویژه شیرهای حمام از جنس کروم آسیب برسانند.

    همچنین باید از استفاده از الیاف، مواد شوینده، حلال ها و پولیش ها خودداری کنید، فقط آب و صابون برای تمیز کردن شیر آب کافی می باشد.

    تمیز کردن تمام گوشه های محصول مهم است، بنابراین می توانیم از برس طراحی شده برای این منظور استفاده کنیم و تمام زوایا را پاک سازی کنیم.

    گاهی اوقات آب به صورت قطره ای بیرون می آید یا به درستی جریان ندارد که به خاطر فیلتر های درون آن است و توسط ناخالصی ها مسدود شده اند.

    قیمت شیرآلات جدید در سال 1402

    قیمت شیرآلات جدید در سال ۱۴۰۲

    کارخانه تولید سازه ال اس اف

    برای حل این مشکل کافی است به کمک آچار پیچ آن را باز کرده و با آب تمیز کنید و اگر رسوبات باعث از بین رفتن قسمت های داخلی شیرآلات شده است باید تعویض گردند.

    یکی از مهم ترین رسوباتی که در شیرآلات وجود دارد آهک می باشد و در طول زمان روی هم انباشته می شود می تواند باعث خرابی محصولات گردد.

    در هنگام انتخاب این نوع شیرآلات باید دقت زیادی داشته باشید تا یک محصول کاملا مناسب و استاندارد را انتخاب نمایید که در طول زمان کیفیت خود را از دست ندهد و در واقع از مواد درجه یک ساخته شده باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.