×
×

ساخت ویلا گرگان | طراحی ویلا در گرگان

  • کد نوشته: 8431
  • ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
  • دیدگاه‌ها برای ساخت ویلا گرگان | طراحی ویلا در گرگان بسته هستند
  • طراحی ویلا در گرگان ساخت ویلا در دل طبیعت گرگان طراحی ویلا در گرگان و ساخت ویلا در گرگان توسط تیم حرفه ای طراحان و معماران برجسته کشوری در ایران طراحی ویلا بی شک در ایران تخصص حرفه ای ماست. جهت مشاوره با ما تماس حاصل فرمائید. همسو با اقلیم گرگان یک مقاله ای را […]

    ساخت ویلا گرگان | طراحی ویلا در گرگان

    طراحی ویلا در گرگان

    ساخت ویلا در دل طبیعت گرگان طراحی ویلا در گرگان و ساخت ویلا در گرگان توسط تیم حرفه ای طراحان و معماران برجسته کشوری در ایران طراحی ویلا بی شک در ایران تخصص حرفه ای ماست.

    جهت مشاوره با ما تماس حاصل فرمائید. همسو با اقلیم گرگان یک مقاله ای را برای شما عزیزان آماده کرده ایم قبل از طراحی ویلا گرگان و ساخت ویلا گرگان این محتوا را مورد بررسی قرار دهید. خانه  اصلی در دهه ۱۹۶۰ ساخته شد ، با سبکی مبهم که یادآور کلبه آشنا به این بخش از بروکسل است.

    طراحی ویلا در گرگان این شهر در یک محله مسکونی و مسکونی سبز در حومه شهر واقع شده است.

    خانه سابق در اصل یک ساختمان آجری سفید ۲ طبقه بود. از شیب زمین استفاده کرد که یک گاراژ دو اتومبیل در زیرزمین گنجانده شود.

    ساخت ویلا در گرگان یک پلکان بیرونی وجود داشت که به ورودی اصلی در طبقه اول منتهی می شد. کدهای ساختاری دقیق نیاز به تغییر هندسه ساختمان قدیمی نداشت ، از جمله سقفهای شیب دار ، ارتفاع آن و مصالحی که در ابتدا ساخته شده بود. با این وجود ، مقررات کمی در مورد “حک کردن” زمین یا انتخاب پالت رنگ وجود دارد.

    ساخت ویلا در گرگان

    ساخت ویلا در گرگان ایجاد “ستون” برای خانه: طبقه زیرزمین خانه گسترش یافته است که هندسه ساختمان را تقویت می کند و تصور می کند که اکنون روی یک تخته سنگ قرار دارد.

    این پسوند همچنین یک راه پله بیرونی جدید را ارائه می دهد که دو سطح باغ را به هم وصل می کند و یک گذرگاه را در امتداد نمای جنوبی ایجاد می کند.  طراحی ویلا در گرگان  سرانجام ، سه طاقچه در انبوه پلاتین حک شده است گاراژ ، ورودی دفتر و ورودی اصلی جدید.

    ساخت ویلا در گرگان دوم بازدید مجدد از فضای داخلی: ساخت ویلا در دل طبیعت گرگان ورودی جدید منزل به سطح زمین پایین آمده و دسترسی مستقیمی و سخاوتمندانه را برای سرنشینان خود فراهم می کند. همچنین طبقه اول را کاملاً آزاد کرد. هنگامی که در داخل ، یک پله مجسمه سازی جدید راه خود را در امتداد دیوارها حک می کند. علاوه بر این ، اتاق نشیمن جدید در حال حاضر ۲ طبقه است.

    هزینه ساخت ویلا در گرگان

    هزینه ساخت ویلا در گرگان بستگی به زمین و خواسته های کارفرما با مهندسین ما در ارتباط باشید تا قیمت به روز دریافت نمائید .قاب بندی طبیعت: برای ایجاد تصور یک ساختار یکپارچه، از یک پالت رنگ تیره برای نما ، سقف و قاب های پنجره استفاده شده است.

    دیوارهای داخلی خانه ، که به عنوان “مبهم دوربین” دیده می شود ، طراحی ویلا در گرگان  عمدتاً با رنگ سفید ساخته شده است که تضاد کاملی با دنیای بیرون دارد: پنجره ها تبدیل به لحظه های چشم انداز طبیعی اطراف می شوند. برای نمایش چشمگیر از محیط اطراف، ساخت ویلا در دل طبیعت گرگان از قاب های پنجره ای بسیار نازک استفاده می شود.

    ساخت ویلا در گرگان علاوه بر این ، به جای استفاده از تکنیک سنتی قرار دادن قاب ها در قسمت باز ، آنها در قسمت بیرونی قرار می گیرند. در موارد خاص ، به نظر می رسد که قاب ها به طور کلی ناپدید می شوند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.