×

جدیدترین مدل های صفحه کابینت طرح سنگ ۲۰۲۳

  • کد نوشته: 41160
  • ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
  • دیدگاه‌ها برای جدیدترین مدل های صفحه کابینت طرح سنگ ۲۰۲۳ بسته هستند
  • صفحه کابینت آشپزخانه با طرح سنگ واقعی، یک جایگزین زیبا و کارآمد برای صفحات کابینت سنگی و چوبی واقعی است. صفحات کابینتی با طرح سنگ شامل یک لایه بافت سطحی شبیه به سنگ واقعی دارند که بر روی چارچوب کابینت ها نصب میشوند. این صفحات باعث می‌شوند که دکوراسیون آشپزخانه ی شما و فضای آن […]

    جدیدترین مدل های صفحه کابینت طرح سنگ ۲۰۲۳

    صفحه کابینت آشپزخانه با طرح سنگ واقعی، یک جایگزین زیبا و کارآمد برای صفحات کابینت سنگی و چوبی واقعی است.

    صفحات کابینتی با طرح سنگ شامل یک لایه بافت سطحی شبیه به سنگ واقعی دارند که بر روی چارچوب کابینت ها نصب میشوند.

    این صفحات باعث می‌شوند که دکوراسیون آشپزخانه ی شما و فضای آن به طورعجیبی شیک به نظر برسد، در عین حال که هزینه ی صفحه کابینت های سنگ مصنوعی، نسبت به صفحات کابینت سنگی طبیعی واقعاً کمتر است.

    این صفحات (صفحه کابینت طرح سنگ)معمولاً در طرح‌های مختلف با فرمت‌ها و رنگ‌های متنوع قابل تهیه هستند. این طرح‌ها شامل طرح‌های مختلفی مانند طرح سنگ مرمر، گرانیت، سنگ آهک و… هستند.

    صفحات کابینت غیرسنگی با طرح سنگ واقعی، مانند SPL و MARMONITE، به دلیل داشتن قابلیت های مختلفی از جمله لایه ی ضد رطوبتی که دارند، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خراشیدگی دارند.

    همچنین، آنها با استفاده از روکش‌های خاصی که پوشش داده شده‌اند، باعث شده اند تا طرح سنگ واقعی در آنها بسیار واقعی به نظر برسد.

    این پوشش خاص در اس پی ال با فینیش Moon و در ضخامت ۱۲ و ۲ میلیمتر تولید میشود. علت این نامگذاری به دلیل الهام گرفتن طراح از سطح کره ماه به منظور خلق این فینیش میباشد.

    صفحه کابینت سنگ مصنوعی با طرح سنگ، یکی از گزینه‌های محبوب و زیبا برای سطوح کابینت‌هاست. این نوع صفحات کابینتی، شبیه به سنگ‌های طبیعی می‌باشند ولی با استفاده از تکنولوژی های مدرن تولید شده‌اند.

    زیباترین و شیک ترین صفحه کابینت طرح سنگ در کدام متریال ها موجود است؟

    صفحه کابینت مارمونایت:

    صفحه کابینت مارمونایت

    صفحه کابینت مارمونایت

    صفحه کابینت مارمونایت با طرح سنگ طبیعی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات برای استفاده به عنوان صفحه کابینت است.

    مارمونایت جزو سنگ های مصنوعی و مهندسی شده است که از ترکیب سه سنگ دیگر یعنی سنگ طبیعی و کورین و کوارتز ساخته شده است.

    بیس کار مارمونایت از جنس کورین و روکش آن کوارتز است. طرح و رنگ های موجود در مارمونایت دقیقاً مشابه با طرح و رنگ سنگ طبیعی است و این ویژگی متریال مارمونایت را بین عموم مردم محبوب ساخته است.

    مارمونایت یک سنگ مصنوعی است که با ظاهری شبیه به سنگ های طبیعی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود.

    چرا مارمونایت؟

    چرا مارمونایت

    چرا مارمونایت

    طرح سنگ طبیعی نیز یکی از طرح‌هایی است که در مارمونایت قابل اجراست.

    صفحه‌های کابینت مارمونایت با طرح سنگ طبیعی می‌توانند به دلیل زیبایی، مقاومت و دوام بیشتر، جایگزین مناسبی برای کابینت‌های سنتی با تخته‌های چوبی باشند.

    مارمونایت مقاومت بیشتری نسبت به چوب و سنگ طبیعی دارد.

    سنگ مصنوعی مارمونایت از ترکیب متریال های کورین و کوارتز تشکیل شده است و به دلیل مقاومت بالا و طرح‌های زیبا و اسلب های بزرگی که دارد، در بسیاری از پروژه‌های دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود.

    صفحه کابینت سنگ مصنوعی مارمونایت با طرح سنگ، به دلیل طرح های زیبا و تماماً شبیه به سنگ طبیعی که دارد، در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف مانند آشپزخانه، حمام، روف گاردن و … کاربرد دارد.

    دلیل تنوع طرح های این متریال این است که این صفحات در طرح‌های مختلفی از جمله مرمریت، گرانیت، تراورتن، سنگ قیمتی و … تولید می‌شوند.

    از مزایای استفاده از صفحه کابینت طرح سنگ، می‌توان به ظاهر زیبا، مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش، مقاومت بسیار زیاد در برابر ضربه، حرارت و رطوبت اشاره کرد.

    همچنین این نوع صفحات به دلیل بافتی که شبیه به سنگ طبیعی دارند، بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسند.

    صفحه کابینت SPL:

    صفحه کابینت SPL

    صفحه کابینت SPL

    SPL متریالی است که از مواد فشرده با چگالی بالا ساخته شده است. این صفحه ها از دو لایه با بافت دارای چگالی متفاوت تشکیل شده و به کمک فشار و دمای بسیار بالا روی هم پرس میشوند.

    به دلیل داشتن هسته ‌ی پلی اتیلن در ورقه های اس پی ال، آنها نسبت به نفوذ آب، باکتری و قارچ… مقاوم هستند.

    SPL مخفف کلمه ی (synchronized pressured laminate) است. طرح و برجستگی‌ های اس پی ال کاملاً تطبیق یافته و هماهنگ شده با سلیقه های امروزی است.

    برای مثال SPL با فینیش moon تولید شده است که علت نام گذاری آن با این اسم، برجستگی های موجود در سطح آن است که هنگام لمس و تماشا حسی همچون لمس سطح کره ماه را به شما القا می کند.

    از متریال SPL به عنوان دیوارپوش، صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه استفاده می ‌کنند.

    چرا SPL؟

    چرا SPL

    چرا SPL

    به دلیل آنتی باکتریال بودن و جذب رطوبت ۰%، از صفحه های اس پی ال به عنوان سینک ظرفشویی هم می توان استفاده کرد.

    صفحه کابینت SPL، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هایی است که در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل به خصوص در آشپزخانه و صفحه کابینت‌ها استفاده می‌شود.

    این نوع صفحات کابینت، شبیه به سنگ‌های طبیعی می‌باشند ولی با استفاده از تکنولوژی مدرن و به روز تولید شده‌اند.

    طرح‌های سنگی پرطرفدار متریال اس پی ال، شامل طرح‌هایی مانند انزولایت، انزو دارک، کلکته پلاس، انزو گلد، برال دارک، وولکانو، نویر، گلکسی، جاسپر، سالید گری، بریتانیکا، مارکوینا و کربن بلک هستند.

    با سرچ کردن هر یک از این اسامی اطلاعات دقیقی از هر محصول را به دست خواهید آورد.

    شما می‌توانید براساس کارایی که از آن توقع دارید و سبک و رنگ دکوراسیون آشپزخانه خود مناسب‌ترین طرح اس پی ال را انتخاب کنید.

    این طرح‌ها با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال روی صفحات کابینت تولید می‌شوند و به دلیل شباهت بسیار بالا به سنگ طبیعی، بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسند.

    از مزایای استفاده از صفحه کابینت SPL، می‌توان به مقاومت بالا در برابر خط و خش، ضربه، حرارت و رطوبت، سهولت در نصب و کاربری به دلیل داشتن اسلب های بزرگ، زیبایی و شکوه و … اشاره کرد.

    همچنین این نوع صفحات کابینت، مقرون به صرفه‌تر و قیمت پایین‌تر از سنگ طبیعی هستند و به دلیل تولید مدرن و همچنین استفاده از مواد با کیفیت بالا، دارای عمر طولانی هستند.

    این صفحات (SPL و مارمونایت) به شکل دلخواه شما برش داده شده و با سایز کابینت یا جزیره ی شما تنظیم می‌شوند. این روش باعث می‌شود که صفحه کابینت شما به یک پارچه سنگ تبدیل شود که در دکوراسیون آشپزخانه بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد.

    این نوع صفحه کابینت ها با جلوه ی خاصی که به دکوراسیون آشپزخانه ی شما میدهند، فضای شما را  به لحاظ  نظری بسیار شیک و مدرن نشان میدهند.

    این صفحات دارای خاصیت مقاومت بالا در برابر خط و خش، ضربه و حرارت هستند و در نگهداری و تمیزکاری بسیار آسان هستند. همچنین این نوع صفحه کابینت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند که به شما امکان انتخاب یک طرح مناسب برای دکوراسیونتان را میدهند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.