×
×

معرفی انواع صفحه کابینت و بین کابینتی ضد آب طرح سنگ

  • کد نوشته: 41126
  • ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
  • دیدگاه‌ها برای معرفی انواع صفحه کابینت و بین کابینتی ضد آب طرح سنگ بسته هستند
  • آیا صفحه کابینت های شما هم باد کرده و قصد عوض کردنشان را دارید؟ یا اینکه نگران باد کردن بدنه‌ی کابینت هایتان هستید؟ اگر جوابتان مثبت است حتما در این مقاله همراه ما باشید تا آگاهتان کنیم. صفحه کابینت و بین کابینتی طرح سنگ ضد آب در انواع مختلف در بازار وجود دارند که با […]

    معرفی انواع صفحه کابینت و بین کابینتی ضد آب طرح سنگ

    آیا صفحه کابینت های شما هم باد کرده و قصد عوض کردنشان را دارید؟ یا اینکه نگران باد کردن بدنه‌ی کابینت هایتان هستید؟ اگر جوابتان مثبت است حتما در این مقاله همراه ما باشید تا آگاهتان کنیم. صفحه کابینت و بین کابینتی طرح سنگ ضد آب در انواع مختلف در بازار وجود دارند که با توجه به قیمت و سلیقه شخصی خود می توانید آن ها را خریداری کنید.

    در ایام گذشته از صفحات کابینتی ام دی اف با روکش HPL  استفاده می شد که از اجزای صفحه کابینت ضد آب دسته بندی می شدند. ولی با گذشت زمان با تولید صفحات سنگ مصنوعی، از آن ها کمتر استفاده شد و این صفحات سنگی به جای صفحات قدیمی آمدند.

    صفحات سنگی استفاده شده در انواع صفحه کابینت و بین کابینتی به طور کامل ضد آب هستند وتحت هیچ شرایطی آب را جذب نمی کنند و از مقاومت بسیاری برخوردارند. صفحه کابینت ضد آب در ساخت کابینت هایی کاربرد دارد که در محیط هایی با رطوبت فراوان قرار دارند مثل: حمام و آشپزخانه. صفحات کابینتی ضد آب از موادی مثل: چوب روسی، چوب پلیمری و HDF ساخته می شوند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای ویژگی ضد آبی هستند.

    انواع صفحه کابینت و بین کابینتی ضد آب طرح سنگ

    مارمونایت، محصولی ضدآب و طرح سنگ است. این صفحه کابینت به منظور زیباسازی آشپزخانه بیشترین کاربرد را داشته است که بی شک آشپزخانه شما را بی نقض جلوه می دهد. اس پی ال در ساخت و تولید انواع میز تخت و کمد و مبلمان کاربرد دارد. دارای رنگ ها و طرح های مختلف است.

    صفحه کابینت مارمونایت دارای خواص بسیاری است که آن را به یک ماده پرکاربرد در صنعت ساختمانی تبدیل کرده است. برخی از این خواص عبارتند از:

    مقاومت بالا در برابر آتش و حرارت

    مقاومت بالا در برابر خراشیدگی و ضربه

    مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت

    قابلیت شیب‌دهی و تراش‌پذیری برای طراحی‌های مختلف

    قابلیت انعطاف پذیری در برابر تغییرات دمایی و رطوبتی

    سازگاری با محیط زیست و قابلیت بازیافت

    صفحه کابینت مارمونایت برای استفاده در ساختمان‌ها و دکوراسیون داخلی، به عنوان پوشش سطوح کابینت‌ها، میزها، پارتیشن‌ها و… استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن در ساخت ابزارهای آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، کانتر ها و… استفاده کرد.

    مقاومت صفحه کابینت و بین کابینتی ضد آب طرح سنگ

    اگر به شما بگویند صفحه کابینت آشپزخانه، اولین چیزی که به ذهنتان می آید مقاومت و محکم بودن صفحه کابینت است. صفحه کابینت و بین کابینتی ضد آب طرح سنگ لایه ای بافت شبیه به سنگ واقعی را دارا هستند که روی دورتادور کابینت بسیار محکم و بادوام نصب می گردند پس نگران مقاومت کابینت های خود نباشید.

    زیبایی صفحه کابینت و بین کابینتی ضد آب طرح سنگ

    این روز ها صفحات کابینتی زیادی در سراسر جهان ساخته می شوند. طرح های سنگ طبیعی و مدرن بر روی صفحات کابینتی باعث زیبایی و جذابیت صفحه کابینت می شود. زیبایی و جذابیت صفحه کابینت و بین کابینتی ضد آب طرح سنگ باعث می شود که دکوراسیون خانه شما بسیار جذاب و دیدنی به نظر برسد.

     صفحه کابینت طرح سنگ

    صفحه کابینت طرح سنگ در انواع طرح ها و مدل ها و انواع رنگ های مختلف قابل سفارش هستند. این صفحات به علت داشتن طرح های سنگ طبیعی و شیک توجه بسیاری از افراد را جلب می کنند. صفحه کابینت طرح سنگ برای ساخت کابینت، کمد و … استفاده می شوند و از جنس مارمونایت، اس پی ال، ام دی اف و… هستند.

    صفحه کابینت ضد آب

    از صفحه کابینت ضد آب در مکان هایی که دارای رطوبت فراوانی اند استفاده می شود مثل:حمام و آشپزخانه. این صفحه ها دارای ویژگی هایی مثل:ضد خش بودن نیز هستند. این مدل از صفحه کابینت ها در مکان هایی با شرایط خاص مثل شرایط نامساعد آب و هوایی طراحی شده اند.

    بین کابینتی طرح سنگ

    یکی از پرفروش ترین بین کابینتی ها، بین کابینتی های طرح سنگ است. از بین کابینتی های طرح سنگ می توان به مارمونایت و اس پی ال اشاره کرد.

    بین کابینتی ضد آب

    از بین کابینتی های ضد آب در مکان های پر رطوبت مثل:حمام و آشپزخانه استفاده می شود. این بین کابینتی قابلیت نصب آسان و شستشوی آسان دارد. همچنین دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت است.

    به نظر شما چرا اصرار بر خرید متریالی با طرح سنگ مصنوعی برای آشپزخانه‌تان هستیم؟

    معایب صفحه کابینت سنگ‌طبیعی

    صفحه کابینت سنگ طبیعی برخی معایبی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

    هزینه بالا: صفحه کابینت سنگ طبیعی اغلب هزینه‌ی بالایی دارد و احتمالاً گزینه‌ی گران‌قیمتی برای بسیاری از مردم است.

    وزن: سنگ طبیعی به دلیل وزن زیادش ممکن است برای نصب آسان نباشد و نیاز به نصابان حرفه‌ای باشد. همچنین، برای مواقع نقل و انتقال، وزن سنگ طبیعی باعث مشکلاتی می‌شود.

    خراش: صفحات کابینت سنگ طبیعی به خراش‌های بسیار حساس هستند و اگر به‌طور نادرست استفاده شود، ظاهر آن دائماً تغییر می‌کند.

    جذب رطوبت: سنگ طبیعی جذب رطوبت دارد و اگر به دلیل نصب نادرست، بدون رطوبت‌گیری مناسب، گرفتار رطوبت شود، ممکن است مشکلات بیشتری ایجاد شود.

    پوسیدگی: به دلیل جذب رطوبت، سنگ طبیعی ممکن است پوسیده و مخروطی شود و باعث شکستن و ترکیدن صفحات شود.

    نیاز به مراقبت: سنگ طبیعی نیاز به مراقبت و نگهداری دارد و باید با محصولات خاص مراقبت شود تا بدون خطر استفاده کرد.

    جمع بندی:

    به طور کلی، صفحات کابینت سنگ طبیعی برای استفاده در کابینت‌های آشپزخانه و حمام خوب هستند، اما باید این معایب را در نظر داشت و با توجه به نیاز خود، تصمیم گیری کنید که آیا آن‌ها مناسب شما هستند یا خیر.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.