×

طراحی ویلا سنتی و ساخت ویلا سنتی

  • کد نوشته: 20562
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
  • دیدگاه‌ها برای طراحی ویلا سنتی و ساخت ویلا سنتی بسته هستند
  • طراحی ویلا سنتی در این مقاله سعی کردیم طراحی ویلا سنتی و ساخت ویلا سنتی ایرانی و ژاپنی و تایلندی و جزیره زیبای اندونزی و ژاپن که بیشترین راغب را دارند بررسی میکنیم طراحی ویلا سنتی فراتر از نگاه یک اقامتگاه سنتی ساده است. شاید برایتان جالب باشد که این بناها مدرن هستند ولی در متریال […]

    طراحی ویلا سنتی و ساخت ویلا سنتی

    طراحی ویلا سنتی

    در این مقاله سعی کردیم طراحی ویلا سنتی و ساخت ویلا سنتی ایرانی و ژاپنی و تایلندی و جزیره زیبای اندونزی و ژاپن که بیشترین راغب را دارند بررسی میکنیم طراحی ویلا سنتی فراتر از نگاه یک اقامتگاه سنتی ساده است.

    شاید برایتان جالب باشد که این بناها مدرن هستند ولی در متریال های این ساختمانی از متریال های سنتی استفاده شده و به عنوان تلفیق معماری سنتی و مدرن میباشند این یک فلسفه طراحی ویلا سنتی است، تبدیل محیط به محیط به یک احساس ملموس و برانگیختن امکاناتی از زندگی که مورد توجه مهمانان است.

    اقامت در ساحل یا جنگل یا ویلا شهرکی یا شهری را با یک طرح ساحلی با طرح باز، مدرن یا یک جنگل عقب نشینی نکنید که در آن شکوفایی معماری کلاسیک حس سنتی را القا می کند.

    جهت طراحی و ساخت ویلاهای سنتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    ساخت ویلا سنتی

    ساخت ویلا سنتی

    طراحی ویلا سنتی ایرانی

    امروزه به دلیل مد و تغییر فرهنگ در جوامع مختلف شاهد تغییر در سازه ها و بناهای امروزه نیز هستیم که اکثر ویلا ها به حای اینکه سبک داشته باشند، به وضوح طرحی مدرن و کلاسیک دارند که برگرفته از طراحی روم باستان است و هیچ نوع نقش و نگار ایرانی ای در آن دخالت ندارند. به دنبال همین موضوع معماران بسیاری تلاش کردند تا هنر و طراحی ایرانی را زنده نگه دارند و به خوبی به آن ها جلوه بدهند تا مورد توجه مردم قرار بگیرد.

    به این طراحی ویلا ایرانی، طراحی سنتی گفته می شود. ویلاهای سنتی با ویلاهای مدرن تفاوت هایی دارند که در این مقاله به طرز ساخت و طراحی ویلا ایرانی و سنتی و تفاوت بین ویلا سنتی و مدرن می پردازیم.

    به دنیای شگفت انگیز ویلا و کلبه های مجلل طراحی ویلا سنتی ایران در پوکت و کوه سامویی در تایلند ، ساخت ویلا سنتی جزیره زیبای اندونزیایی بالی و نیسکو در جزیره خیره کننده هوکایدو ژاپن خوش آمدید. ما چند نمونه از طراحی های برجسته از طراحی مدرن در مقابل سنتی را از مجموعه طراحی ویلا سنتی لوکس را جمع آوری کرده ایم.

    ویلا مایوی – پوکت
    هندسی و فوق مدرن

    طراحی ویلا سنتی مدرن

    طراحی ویلا سنتی مدرن

    معماری خیره کننده ویلا مایوی ظاهراً با چشم انداز سرسبزی که در آن قرار دارد ترکیب شده است.

    طراحی داخلی ویلا سنتی

    طراحی داخلی ویلا سنتی

    اتاق نشیمن ویا به فضای بار و اتاق استراحت آن باز می شود.

    ویلا مایاوی که توسط Tierra Design برنده چندین جایزه در سال ۲۰۰۹ ، یک متخصص معماری و طراحی که رویکردی مینیمالیستی دارد ، ساخت ویلا سنتی ایجاد شده است و یک عجایب الهام گرفته از ذن است. نمای چشمگیر این ملک در میان ویلاهای لوکس پوکت کاملاً برجسته است. طراحی ویلا سنتی خطوط هندسی پررنگ و نمای خاکستری آن مد است ، تضاد خیره کننده ای را در برابر شبه جزیره سبز زیبا و دریای آبی ایجاد می کند. این ملک چهار طبقه شامل طرحی به شکل Z با قسمتهای اصلی زندگی است که توسط شیشه احاطه شده اند تا نور محیط را به وجود آورده و زیبایی محیط طبیعی را ارج نهند. یک پلکان مارپیچی هنری به یک مسیر پیاده روی منتهی می شود که به نظر می رسد روی آب شناور است ، در حالی که طرح مدرن مجموعه اصلی را از اتاق خواب مهمان جدا می کند تا خلوت و احساس آرامش درونی ایجاد کند.

    ویلا یانگ سام 
    پوکت ، سنتی تایلند

    تلفیق ویلا سنتی و مدرن

    تلفیق ویلا سنتی و مدرن

    ویلا یانگ سام با تمام عظمتش

    داخلی ویلا سنتی

    داخلی ویلا سنتی

    مبلمان ظریف را می توان در کل محل زندگی ویلا یانگ سوم مشاهده کرد در حالی که امکانات ممکن است کاملاً جدیدترین انتظارات برای تعطیلات لوکس باشد ، مانند استخر بی نهایت ، گرداب و سیستم سرگرمی با تکنولوژی پیشرفته ، طراحی معماری و دکوراسیون ویلا یانگ سام ظرافت سنتی تایلند است.

    این اقامت پنج خوابه احساسی دلبازانه و باشکوه و تا حدی دلبازانه با مناظر باشکوه دریا از هر سه سطح به وجود می آورد. طراحی ویلا سنتی از ویژگی های برجسته غرفه هایی به سبک تایلندی با طراحی نمادین سقف جناغی است که هرکدام دارای نمای اقیانوس و غروب خورشید بر فراز ساحل سورین هستند سالای کلاسیک برای ماساژ مناسب است ، در حالی که اتاق های خواب و فضای زندگی از کف و سقف چوبی براق برخوردارند تا حس رسمی و رسمی به اتاق ها بدهند. این مبلمان به طرزی قابل تشخیص تایلندی هستند ، در حالی که برای ارائه فضای مجلل و کمتر در خانه های کشور کم اهمیت هستند.

    ویلا آناویا – کوه سامویی
    شیک و معاصر

    طراحی ویلا سنتی

    طراحی ویلا سنتی

    عکس هوایی از منطقه استخر ویلا آناویا

    جهت طراحی و ساخت ویلاهای سنتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    اتاق خواب سنتی

    اتاق خواب سنتی

    ساخت ویلا سنتی

    ساخت ویلا سنتی اتاق خواب اصلی ویلا آناویا از لهجه های قرمز پررنگ استفاده می کند که از پالت رنگی اغلب تک رنگ آن متمایز است سبک مشهور باحال ، پر زرق و برق و کاملاً لیست A ، ویلا آناویا کمتر از اینکه نشان دهد که چگونه خطوط براق و تمیز اقامتی شیک را ایجاد می کنند ، طراحی ویلا سنتی نمایشی بودن را نشان می دهد. دیوارهای سفید ، اتاق های بزرگ و فضاهای باز جذابیتی طبیعی به ویلا شش خوابه ساحل شرقی داده است. در همین حال ، چشمک های نارنجی سوخته و آثار هنری بزرگ و رنگارنگ زیبایی را بیش از حد مجلل بودن در هیپ نیز افزایش می دهد فلسفه طراحی در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است ، ایجاد ویلا نهایی برای برخی از آرامش های خنک با منظره دریا است. در حالیکه ساحل به همراه غذاخوری کنار ساحل نیز در دسترس است ، غذاخوری و استراحت خارج از منزل به استخر بی نهایت نگاه می کند. اتاق استراحت در پشت بام و داخل ویلا ، به علاوه احساس فضای آزاد باعث افزایش فضای مجلل می شود.

    ویلا آکاتسوکی – کوه سامویی
    ژاپنی و تایلندی فیوژن

    طراحی ویلا ساحلی

    طراحی ویلا ساحلی

    ساختار استخر آبشار ویلا آکاتسوکی به ساحل سفید شنی نگاه می کند

    پذیرایی ویلا چوبی

    پذیرایی ویلا چوبی

    ساخت ویلا سنتی الوار زیبا در سراسر منطقه نشیمن و غذاخوری ویلا آکاتسوکی رنگ گرمی ایجاد می کند در حالی که ویلاهای متعدد در کوه سامویی دارای معماری سنتی هستند ، ویلا آکاتسوکی نمونه زیبایی از چگونگی زیبایی شناسی طراحی سنتی است که هنوز هم می تواند با زیبایی پنج خوابه ویلایی که یک شاهکار معماری در هنر تلفیق ژاپن و تایلند است ، درخشان و ابتکاری باشد. ریکاردو توسانی ، طراحی داخلی سنتی معمار ایتالیایی-استرالیایی ، که در توکیو مستقر است ، چالش های طراحی را فرصت های بی نظیر “اختراع و بیان” می داند ، و این در روشی که ویلا هنری حس آرامش از مهمان نوازی آسیایی را به وجود می آورد ، مشهود است طراحی ویلا سنتی از سه نفره جذاب استخرهای بی نهایت نفسگیر گرفته تا ها ، ویلا کاملاً زیبا و زیبا را در کنار ساحل باشکوه لیپا نوئی جزیره تکمیل می کند. فضای داخلی با استفاده از الوارهای بازیافتی ، تیرها و سقف های طاق دار ، دارای صفحه هایی برای سایه و حفظ حریم خصوصی ، از کف های چوبی برخوردار است. در همین حال ، یک اتاق آبگرم دارای گردابی گرم است که نشان دهنده مراسم حمام ژاپنی است.

    ویلا نوکو – بالی
    آوانته گارد ، مدرن ذن

    طراحی ویلا چوبی و بتنی

    طراحی ویلا چوبی و بتنی

    ویلا نوکو همانطور که از لبه استخر ۲۷ متری آن دیده می شود

    طراحی پذیرایی ویلا

    طراحی پذیرایی ویلا

    طراحی داخلی سنتی عناصر چوبی نفیس در فضای زندگی ویلا نوکو پخش شده است عناصر یکپارچه ویلا ویوکو در ساحل سمینیاک ، با یک اتاق نشیمن که بخشی از باغ را احساس می کند ، جنبه طراحی مدرن را اضافه می کند و در عین حال عنصر نوستالژیک تعطیلات ساحلی را از دوره ای دیگر به آن اضافه می کند. تأثیر طراحی داخلی و خارجی و سبک مدرن و پرنعمت ایجاد اقامتی منحصر به فرد شش خوابه است ویژگی برجسته استخر ۲۷ متری است که از ملک تا ساحل پایین می رود و یک چمنزار با صندلی های راحتی. تأثیر کلی یک فضای زیبا و تقریباً معمایی است. طراحی ویلا سنتی یک فضای آوانگارد ذن در فضای باز که عجیب و غریب و خارق العاده است. در همین حال ، دو عرشه بلند شده از اقیانوس به صخره های خلیج جیمباران نگاه می کنند.

    Villa Tjitrap
    با الهام از خانه گیاهان کاشت جاوه ای بالی

    طراحی ویلا کلاسیک سنتی

    طراحی ویلا کلاسیک سنتی

    یک عرشه استخر چوبی محوطه استخر ویلا تجیتراپ ، درست روبروی سازه اصلی ویلا را احاطه کرده است

    طراحی داخلی سنتی

    طراحی داخلی سنتی

    طراحی داخلی سنتی

    طراحی داخلی سنتی محل زندگی و غذاخوری ویلا تیتراپ به یک نمای آب در فضای باز که توسط یک سر بزرگ بودا تزئین شده است ، باز می شود اقامت در ویلا تجیتراپ مانند قدم گذاشتن به گذشته است ، با روایتی طراحی که یادآور خانه های مزارع قدیمی جاوه است. طراحی ویلا سنتی این خانه شش خوابه در فاصله کمی از ساحل واقع در آرام سمینیاک کشف شده است. مصنوعات سنتی و فضاهای بیرونی در فضای باز که توسط یک سقف بزرگ به سبک بالیایی و بعلاوه بسته های کنار استخر پوشانده شده اند ، اطمینان می دهند که طراحی و تزئینات به فرهنگ غنی بالی وفادار بمانند. یک ایوان سرپوشیده نیز وجود دارد. در همین حال ، اتاق ناهار خوری با دیوارهای سفید ، آثار هنری الهام گرفته از محلی و میز چوبی بزرگ نشان می دهد که چگونه می توان مضامین کلاسیک را از طریق یک منشور مدرن ترجمه کرد تا یک پیچ و تاب معاصر ایجاد کند. Trjitrap واقعاً یک گوهر در میان بسیاری از خانه های تعطیلات در بالی است.

    Chalet Mukashi Mukashi
    صنعتی مدرن Niseko

    طراحی ویلا سنتی ژاپنی

    طراحی ویلا سنتی ژاپنی

    معماری Chalet Mukashi Mukashi با افتخار در زیر نمایش پودر Niseko ایستاده است

    طراحی داخلی سنتی

    طراحی داخلی سنتی

    فضای گرم و دنجی از منطقه زندگی Chalet Mukashi Mukashi سرچشمه می گیرد با طراحی صنعتی که برای تعریف اقامت خانوادگی با احساس فضای شخصی تعریف می شود ، Chalet Mukashi Mukashi بر اساس یک مفهوم طراحی ساخته شده است که تقلید از سوله های روستایی منطقه را که از چشم انداز برفی بیرون می آیند ، انجام می دهد. با ارائه مختصری از معمار برای ایجاد اقامت جالب ژاپنی ، ساخت ویلا سنتی این ملک شش خوابه در دهکده پایین هیرافو در سال ۲۰۱۶ ساخته شد و همچنان یکی از برجسته ترین کلبه های تعطیلات در Niseko است نمای شیشه ای تمام قد از منظره های خیره کننده ای برخوردار است ، طراحی ویلا سنتی در حالی که ویژگی فوق العاده مرسوم در آتش و فضای داخلی تاریک در زمستان با پس زمینه سفید خارج از خانه به شیوه ای تقریباً افسانه ای و نمایشی در تضاد است. تأثیر کلی آن جادویی ، دنج و اخروی است.

    Chalet Zekkei 
    استراحتگاه اسکی Niseko ، Log-Cabin Vibe

    جهت طراحی و ساخت ویلاهای سنتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    از خارج ، Chalet Zekkei یک اقامتگاه اسکی چوبی روستایی است

    داخل ویلا چوبی

    داخل ویلا چوبی

    طراحی داخلی سنتی پنجره های شیشه ای بیشتر دیوارهای اتاق خواب اصلی Chalet Zekkei را تشکیل می دهند و چشم انداز فوق العاده ای از جهان برفی را فراهم می کنند. Chalet Zekkei همچنین به سبک یک کابین چوبی راحتی یک محل اقامت خانوادگی را با مناظر عالی از پنجره های بزرگ جداگانه با چوب ترکیب می کند تا به هدف طراحی وفادار بماند. این اثر یک اقامتگاه شش خوابه در روستای Hirafu است که بسیار کم ارزش و در عین حال لوکس است ، طراحی ویلا سنتی با یک شومینه مرمر و کف گرم الوار میهمانان می توانند پس از یک روز در دامنه های یکی از سه وان ژاپنی هینوکی غوطه ور شوند ، در حالی که اقامتگاه اسکی با بالکن و باربیکیو با مناظر دیدنی جنگل در فضای باز نیز تجربه می کند.

    طراحی ویلا سنتی ژاپنی

    طراحی داخلی سنتی خانه های سنتی ژاپنی و طراحی داخلی معماری و طراحی داخلی ژاپنی با سادگی ناب و متمایز شناخته شده است. بیایید عمیق به ساختار این خانه ها برویم که در آن شما با شکوه و عظمت آرامش و فضای داخلی راحت و عاری از مازاد ، به آرامش خواهید رسید. طراحی ویلا سنتی خانه های ژاپنی که در معماری سنتی ژاپن “مینکا” نامیده می شدند ، مردم را با سقف های چوبی باشکوه خود مجذوب خود می کردند. ژاپن کشوری جزیره ای است و مکانی است که در آن حداقل گرایی ، سادگی و جاداری حاکم است. این احتمال وجود دارد که بگوید زمانی که هم از نظر داخلی و هم از نظر خارجی بررسی شوند ، متفاوت هستند وقتی به مصالح معماری و طراحی داخلی خانه های قدیمی ژاپنی نگاه می کنیم ، اصلی ترین مصالح ساختمانی که با آن روبرو می شویم مصالح کاملاً طبیعی مانند چوب ، کاغذ ، خاک رس و کاه برنج است.

    از نظر این خانه ها ، محافظت از حریم خصوصی ، ساخت ویلا سنتی تماس با طبیعت و ورود نور طبیعی به خانه بسیار مهم است ، به همین ترتیب خانه های سنتی ژاپنی توسط ستون های چوبی ساخته شده از نوع “hinoki” پشتیبانی می شوند.

    خانه های سنتی ژاپنی و طراحی داخلی

    خانه های سنتی ژاپنی و طراحی داخلی

    طراحی داخلی سنتی به منظور کاهش بار برف به دلیل آب و هوا ، ساختار شیب دار در سقف ها ترجیح داده می شود. “تاتامی” به نوعی حصیر ساخته شده از نی برنج معروف است ژاپنی ها سنتی مبتنی بر فلسفه ذن دارند. ویژگی های مختلف معماری طبق سنتی به نام “Shoin -zukuri” اعمال می شود. طراحی ویلا سنتی اول از همه ، باغ و فضای داخلی ساختمان باید با هم ترکیب شوند مبلمان با استفاده از مواد آلی نزدیک به زمین ایجاد می شود. صفحه متحرک و سازه های کشویی اغلب مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر روشنایی غیرمستقیم ، سرداب ها و محل های نگهداری وجود دارد. رنگ های قرمز ، سیاه و طلایی اغلب استفاده می شوند و یک درب ورودی وجود دارد سقف ها باز هستند و برای بدست آوردن بیشترین بازده از نور خورشید با هدف ورود نور طبیعی به خانه استفاده می شوند. علاوه بر این ، در خانه های سنتی ژاپن ، شیشه گزینه ای برای استفاده از نور طبیعی در خانه نیست ، در عوض پانل های ساخته شده از کاغذ شفاف و قاب های چوبی یا بامبو به نام “شوجی” عناصر قابل استفاده هستند.

    خانه های سنتی ژاپنی و طراحی داخلی

    خانه های سنتی ژاپنی و طراحی داخلی

    طراحی داخلی سنتی علاوه بر این، درهای کشویی که با سر خوردن حرکت می کنند “fusuma” نامیده می شوند. طراحی ویلا سنتی این درها با تصاویری از مناظر تزئین شده اند که در آن از چوب، کاغذ و مقوا به عنوان مواد در ساخت آنها استفاده شده است برخی از ویژگی های مشابه در خانه های مردم ژاپن و ترکیه وجود دارد. در ژاپنی ها، هنگام ورود به خانه های خود، کفش های خود را در می آورند و آنها را در سالن ورودی به نام “جنکان” رها می کنند. در نورپردازی ها، محیط معروف به “آندون” از کاغذ ساخته می شد و نورپردازی با شمع در داخل آن اعمال می شد ژاپنی ها نشسته روی صندلی های بدون پا موسوم به “zaisu” با بالشتک هایی به نام “zabuton”. به منظور گرم کردن محیط در زمستان، میزهای کم با زغال سنگ یا یک سیستم الکتریکی تحت عنوان “kotatsu” بیشترین تقاضا را داشتند.

    طراحی داخلی ژاپنی

    طراحی داخلی ژاپنی

    طراحی داخلی سنتی همان اتاق به عنوان اتاق نشیمن نیز سودمند بود، ساخت منزل زیرا ژاپنی ها می توانستند تخت های خود را در طول روز جمع آوری و بردارند. طراحی ویلا سنتی از راهروهای بیرونی به نام “Engawa” به عنوان پاسیو در روزهای گرم استفاده می شد. صفحاتی که “Byobu” نام دارند خانه های سنتی ژاپنی و طراحی داخلی به طور ویژه پردازش می شوند. آنها به عنوان ابزاری مهم برای اطمینان از حریم خصوصی و محرمانه بودن مورد استفاده قرار گرفته اند.

    طراحی داخلی ژاپنی

    طراحی داخلی ژاپنی

    Iroris معادن ژاپنی ها است که پایین تر از کف است. در وسط چاله هایی وجود دارد که با سنگ پوشانده شده اند.

    طراحی ویلا ایرانی امروزه، این ساختار اغلب اتفاق نمی افتد. به لطف ساختار طراحی حمام “ofuro” ژاپنی می توانید ساعتهای طولانی را در حمام سپری کنید. علاوه بر این وضعیت، مکان توالت و سرویس بهداشتی جداگانه است.

    طراحی داخلی ژاپنی

    طراحی داخلی سنتی در خانه ها از چند مورد ضخیم ۵۰-۷۰ سانتی متری به نام “zabuton” به جای صندلی استفاده می شود. طراحی ویلا سنتی این بالش های نازک است ما می دانیم که ژاپنی ها به حریم خصوصی اهمیت زیادی می دهند. به دلایل حفظ حریم خصوصی، نمای بیرونی خانه با “آمادو” ساخته شده از چوب یا فلز پوشانده شده و در برابر طوفان ها و توفان های احتمالی محافظت می شود خانه های سنتی ژاپنی، جایی که از حداقل گرایی و سادگی استفاده می شود، ساخت ویلا سنتی دارای بسیاری از جزئیات منحصر به فرد است. به نظر می رسد درک و شناخت فرهنگ های ژاپنی از این خانه ها، جایی که مواد آلی مهم هستند، ممکن است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.