×

از ۰ تا ۱۰۰ طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی

  • کد نوشته: 20506
  • ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
  • دیدگاه‌ها برای از ۰ تا ۱۰۰ طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی بسته هستند
  • طراحی شهرک ویلایی آیا میدانید؟ طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی شما میتواند حداقل ۷۰ درصد نظر خریداران را جذب کند؟ سازنده های عزیز تا حالا فکر کرده ایده که یک شهرک هم اندازه شما خرج کرده ولی سود اون بیشتر از از پروژه شما بوده ؟ معمولا سازندگان یه عکس میگیرن یک تیپ […]

    از ۰ تا ۱۰۰ طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی

    طراحی شهرک ویلایی

    آیا میدانید؟ طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی شما میتواند حداقل ۷۰ درصد نظر خریداران را جذب کند؟ سازنده های عزیز تا حالا فکر کرده ایده که یک شهرک هم اندازه شما خرج کرده ولی سود اون بیشتر از از پروژه شما بوده ؟

    معمولا سازندگان یه عکس میگیرن یک تیپ ساختمان میسازند… آیا دقت کرده اید که اگر یک معمار برای شما طراحی شهرک ویلایی را انجام دهد میتوانید هزینه های فروش را در کل پروژه جابه جا کند؟ و میدانید طراح میتواند ارزش افزوده بنا را نسبت به توانایی آرشیتکت مجرب تا ۳۰ درصد به بناهای شما ارزش افزوده بدهد؟ و این سود دو سر برد خریدار و فروشنده هست.

    از سیر تا پیاز طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی با مهندس امیری

    طراحی ویلا

    طراحی ویلااز ارائه هرچه بیشتر اطلاعات اضافی به معمار خود نترسید. یکی از راه های انجام این کار کشیدن طرح است. تا زمانی که ایده شما را به تصویر بکشد ، نباید نگران کیفیت باشید.

    نکته بعدی که باید در طراحی ویلا شهرک مختصر خود بگنجانید، آن است. آیا شما یک خانه سنتی یا معاصر می خواهید؟ همچنین آیا عنصر استثنایی ( مثل کوه – طبیعت-دریا ) از منظره نزدیک به خانه شما وجود دارد که بخواهید از پنجره اتاق خواب خود ببینید؟ شاید فقط بخواهید خانه را طوری قرار دهید که میزان بهینه نور خورشید را دریافت کند؟

    از سیر تا پیاز طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی با مهندس امیری

    طراحی شهرک ویلایی

    طراحی شهرک ویلایی

    روش مفید دیگر برای ابراز انتظارات شما استفاده از است. این نرم افزار رایگان به شما این امکان را می دهد در حین کرکسیون ساختمان خود را به صورت سه بعدی طبق پیشرفت مشاهده نمائید. طراحی شهرک ویلایی حتی به شما این امکان را می دهد به صورت انیمیشن یا زنده در آن قدم بزنید و درون آن حرکت کنید، این یک روش جالب برای درک بهتر شما در روند طراحی است.

    با این حال ، لازم به یادآوری است که شما ممکن است چیزی را در حین مشاهده طرح از کارفرما بخواهید که در نرم افزار طراحی تغییر دهد این نظر شماست ، که احتمال دارد نظر شما ساخت آن در واقع غیرممکن باشد. بنابراین اگر معمار شما مجبور باشد پروژه شما را تغییر دهد تا بتواند آن را قابل ساخت کند تعجب نکنید.

    طراحی شهرک ویلایی

    طراحی شهرک ویلایی

    خلاصه:

    • با سوال شروع کنید: چرا؟ چرا در انبوه سازی ویلاهای رویایی خود را می سازید؟
    • خواسته های خود را به درستی تهیه کنید! این به شما کمک می کند پروژه خود را در مسیر خود قرار دهید.
    • یک خلاصه خوب ، دقیقاً آنچه شما از آنها انتظار دارید را به تیم طراحی شما اطلاع می دهد.
    • اطلاعات اتاق ، چیدمان – مطابق با سبک زندگی خانوادگی مشتری.
    • چه سبک معماری؟ سنتی یا معاصر؟
    • آیا بهره وری انرژی برای شما در اولویت است؟
    • برای ساخت ویلا شهرکی خود بودجه واقع بینانه تنظیم کرده اید؟- این کل طراحی را تعیین می کند.
    • یک جدول زمانی واقعی برای ساخت ویلا شهرکی خود در نظر بگیرید معمولا این کار توسط مدیر پروژه ما برای کارفرمایان انجام داده میشود.
    • هر چه می توانید اطلاعات اضافی و تجربی خود را در اختیار معمار خود قرار دهید.

    از سیر تا پیاز طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی با مهندس امیری

    طراحی ویلا

    طراحی ویلا

    طراحی شهرک ویلایی یک معمار / طراح معماری / یک تکنسین معمار باید در هر مرحله از پروژه شما نقش داشته باشد. ضروری است که یک مهندس سازه نیز در این کار دخیل باشد. مهم است که معمار منصوب شما از سبک زندگی و ترجیحات شما کاملاً آگاهی داشته باشد تا چشم انداز شما برای ویلاهای شما حاصل شود.

    همچنین یک مهندس سازه برای ساخت شهرک ویلایی شما مورد نیاز است زیرا آنها نقشی اساسی در طراحی دارند و با تیم های ساختمانی درگیر هستند. مهندس سازه در مرحله طراحی دقیق و در طی مراحل اخذ مجوز ساخت و ساز ساختمان مورد نیاز است. در اویم شاهانه ما همیشه به کارفرماها پیشنهاد می کنیم که در هر سایتی که می خواهید ویلا بسازید یا خریداری کرده اید ، یک مطالعه بررسی خاک انجام شود.

    مهندس خاک آزمایشی در اطراف قطعه شما حفر می کند و کیفیت خاک و ظرفیت تحمل آن را ارزیابی می کند. آنها همچنین می توانند یک آزمایش تخلخل انجام دهند ، که شامل پر کردن یک سوراخ بزرگ در زمین چندین بار با آب و اندازه گیری مدت زمان فرو رفتن در زمین است. اگر آب تخلیه نشود ، به این معنی است که شما قادر به استفاده از محلول های استاندارد زهکشی نخواهید بود. که معمولا در ایران انجام نمیگردد جهت اطلاع گفتیم خواهش میکنم.

    از سیر تا پیاز طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی با مهندس امیری

    ساخت شهرک ویلایی

    ساخت شهرک ویلایی

    در طی روند ارزیابی عملکرد انرژی ویلا پیشنهادی ما به شما ، معمار شما به یک مشاور انرژی یا طراح روش ارزیابی استاندارد (SAP) نیاز دارد. در این مرحله ، برای تخمین عملکرد کلی ساختمان ، تمام عناصر ساختمانی طراحی شهرک ویلایی شما ، از دیوار تا کف ، به محل و منابع گرمایشی اضافه می شوند. این به پیش بینی تقاضای گرمایش و هزینه های خانه شما کمک می کند. آرزو به دل ماندیم در ایران فقط مینویسم والا اجرا نداریم…

    محاسن خرید ویلا درون شهرک

    یکی از محاسن اصلی ویلای شهرکی در شمال داشتن امنیت است که این امنیت شامل مواردی چون امنیت در مراقبت گل و گیاه موجود در محوطه ویلا، امنیت در نگهداری و حراست از ویلا و لوازم درون آن در هنگام نبود مالک، امنیت کدام ویلا برای گنبد کاووس مناسبه؟

     در نظم ساختاری ساختمان‌های موجود در آن ‌به دلیل داشتن قوانین ساخت ویلا شهرکی که دارای قوانین ساخت در ارتفاع و حفظ چشم‌انداز برای ویلاها است می‌باشد.
    نکته؛به همین دلیل بیش‌تر خریداران ویلا در جستجو و خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن محیطی امن و ضوابط یکسان در شهرهای ساحلی شمال هستند.

    نکات مهم در مورد تعیین تیم طراحی شهرک ویلایی:

    1. با یک معمار حرفه ای مجرب مورد نیاز مشاوره بگیرید. نمونه کار را بخواهید و کارهای قبلی آنها را بررسی کنید.
    2. قیمت های حدودی دریافت کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها هزینه های ثابت هستند و درصد هزینه ساخت رو بپرسید و ببینید کدام برای شما می صرفه.
    3. با متخصصانی که به طور منظم نوع پروژه شما را اداره می کنند صحبت کنید – متخصصان اویم شاهانه می توانند بهترین مشاوره را به شما بدهند.
    4. اجازه ندهید قیمت انتخاب های تیم شما را حکم کند. زیاد با هزینه ها مبارزه نکنید ؛ شما خدمات خوبی می خواهید و معاملات نیاز به سود دارند.
    5. طراحی شهرک ویلایی – ساخت شهرک ویلایی

    از سیر تا پیاز طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی با مهندس امیری

    ساخت شهرک ویلایی

    ساخت شهرک ویلایی

    نحوه طراحی شهرک ویلایی

     طراحی شهرک های ویلایی یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن بپردازیم. امروزه بیشتر پیمانکاران و معمارن سازنده به این فکر افتاده اند که با خرید زمین های بزرگ در منطقه های خوش آب هوا به ساخت ساز شهرک های ویلایی بپردازند.

    در برخی از مناطق کشور ما مخصوصا مناطق شمالی کشور شهرکه های ویلایی زیادی وجود دارد که توسط گروه های معماری ساخته شده اند. یکی از دلایل درست کردن شهرک های ویلایی نبود واحد های مسکونی و واحد های آپارتمانی در داخل کلانشهر ها میباشد و همچنین نبود زمین کافی برای درست کردن ویلا و همچنین آلودگی هوا، زیاد بودن سر صدا، نبودن یک مکان آرام برای تفریحات آخر هفته و تعطیلات این دلایل باعث شده است که سازندگان ویلا به ساخت شهرک های ویلایی در مناطق خوش آب هوا روی بیاورند.

    پس از مرور مختصر پروژه ، وقت آن است که یک جدول زمانی اولیه پروژه را از طراح دریافت کنید که نحوه تنظیم پروژه را از ابتدا تا انتها بیان کند. سپس مهندس طراح با مهندس خاک جهت بررسی خاک در سایت حضور خواهند داشت.

    از همان ابتدا دریافت هرچه بیشتر اطلاعات در مورد سایت مهم است. این شامل آزمایش ظرفیت تحمل زمین و آزمایش تخلخل برای تعیین مناسب بودن زمین برای محلول های زهکشی طبیعی است. معمار شما با اطلاعات ارائه شده توسط مهندس خاک شروع به طرح های اولیه را طراحی می کند ، اینها باید به شما ارائه شود و بررسی شود – برای بررسی اینکه آیا آنها انتظارات شما را برآورده می کنند.

    به یاد داشته باشید که بسیار مهم است که به طور منظم با تیم خود ارتباط برقرار کنید و تمام جنبه های طراحی شهرک ویلایی خود را مرور کنید. در طول پیشرفت طراحی ، شما باید بدنبال دریافت نقشه های دو بعدی باشید ، از جمله ، نقشه ها ، مقاطع و ارتفاعات. مفید است که دو گزینه اصلی از طراح خود دریافت کنید.

    نقشه شهرک ویلایی

    نقشه شهرک ویلایی

    سپس می توانید بیت های خاصی را انتخاب کنید تا گزینه سوم و نهایی ایجاد شود. اگر از طرح خود خوشتان نیومده همان اول به طراح بگویید ، باید آن را با طراحان خود در میان بگذارید و آنها باید دوباره شروع کنند. برای تکرار ، شما باید طراحی خانه رویایی خود را دوست داشته باشید.

    هنگامی که طراحی شما به توافق رسید ، شما ممکن است بر روی تنظیم یک ارزیابی انرژی متمرکز شوید تا ببینید بهترین راه حل های گرمایش برای گرم کردن خانه شما چیست. مورد دیگری که قابل تأمل است (در این مرحله اولیه) درگیر کردن یک نقشه بردار کمیت یا پیمانکاری است که می تواند یک تمرین هزینه بودجه را انجام دهد. در صورت بروز هرگونه مشکل در بحث برنامه ریزی ، می توانید قبل از درخواست با گروه برنامه ریزی کنید.

    این مرحله باید بین سه تا هشت هفته طول بکشد. بعد از اینکه از طراحی کاملاً راضی بودید ، که تمام نیازهای شما را برآورده می کند ، می توانید به مرحله برنامه ریزی بروید.

    ساخت شهرک ویلایی

    قبل از شروع ساخت ویلا شهرکی باید حرف های دلمونو و مشکلات مردم رو به خدمت سازندگان عزیز برسانم و ناراحت نشوند این یک واقعیت هست… به این به اندیشید که شما ساخت شهرک ویلایی به دنبال سود زیاد هستید یا امکانات رفاهی با حداقل ترین سود، باید به سادگی فکر کنید: “چرا؟” چرا باید مردم به شما اعتماد کنند؟ آیا شما قادر به توانایی ساخت ویلا شهرکی امن و با امکانات رفاهی بالا برای مشتریان خود هستید؟

    آیا خود سازنده ویلایی که برای انبوه سازی ویلا میسازد از این ویلاها برای زندگی شخصی خود استفاده میکند؟ سازنده محترم آیا می خواهید ویلا خود را به جای خرید ویلا شخصی مستقیم از یک ویلا ساز انبوه ، تحویل بگیرید؟ ساخت شهرک ویلایی دلیل هر سازنده خود می تواند متفاوت باشد.

    نظر مردم هم همین هست برخی از آنها می خواهند محیطی امن و شاد برای فرزندان خود داشته باشند. انبوه ساز ویلا ممکن است بخواهد ویلایی بسازد تا پس از آن به فروش بپردازند تا حداکثر سود را کسب کنند. البته ناگفته نماند هنوز هستن مردهایی که با جان و دل با حداقل ترین سود ممکن فعالیت میکنند.

    ساخت شهرک ویلایی

    ساخت شهرک ویلایی

    در کل پروژه مهم است که به یاد داشته باشید “چرا” می خواهید ویلا شهرکی را بسازید. با این کار به شما کمک می کند چالش برانگیزترین لحظات را پشت سر بگذارید.

    در ابتدا ، باید به این سوال پاسخ دهیم که مختصر چیست و برای چه استفاده می شود؟ در این خلاصه کلیه الزامات اساسی پروژه شما مشخص شده و باید قبل از تعامل با تیم طراحی خود ایجاد شود. خلاصه به شما کمک می کند تا پیشنهادات دقیق هزینه را از تیم طراحی خود دریافت کنید و یک سند در حال پیشرفت در طول پروژه خواهد بود.

    بسته به دشواری و سختی هر پروژه و هر گونه بحث شخصی در حین برنامه ریزی ، ممکن است به یک مشاور برنامه ریزی نیز نیاز داشته باشید. ممکن است شما به یک مقادیر یا برآورد کننده یا متره برآورد پروژه را از ما بخواهید تا هزینه ساخت دقیق را ارزیابی کنیم. شایسته است که برای تهیه نقشه های مکانیکی از یک مهندس مکانیک استفاده کنیم. ساخت شهرک ویلایی اگر تصمیم دارید هزینه ساخت را تا ۳۰ درصد و مدت زمان ساخت را تا ۷۰درصد کاهش دهیم حتما با دپارتمان اجرایی ما در ارتباط باشید.

    از سیر تا پیاز طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی با مهندس امیری

    امکانات طراحی داخلی شهرک ویلایی

    معمولا ۹۰ درصد کسایی که ویلا میخواهند اولین سوالی که میپرسند چند خوابه هست؟ اطلاعات اولیه اتاق و اندازه اتاق است. استفاده از اندازه گیری اتاق های فعلی طبق استاندارد بین ۱۲ تا ۲۵ متر مفید است ، به شرط آنکه مطابق انتظارات شما باشند. ابعاد و تعداد اتاق خواب برای ویلا برای مشتری خیلی مهم است و دومین جنبه ای که باید در نظر داشته باشید جریان هوا در ساختمان شما است.

    مهم است که اطمینان حاصل کنید اگر طراحی شهرک ویلایی را به معمار بسپارید معمار از لحاظ روانشناسی کلی جامعه محیط داخلی و نما ساختمان یک سبکی را انتخاب میکند که با سبک زندگی مشتری سازگار خواهد باشد.

    • نورپردازی
    • کابینت مدرن و یا کلاسیک
    • نقاشی
    • اهمیت به دیتیل و جزییات
    • دوربین مخفی
    • هوشمند سازی داخلی
    • کمد دیواری
    • پارکت – کاغذ دیواری – کفپوش – قرنیز خیلی مهم در فروش هستند.
    • طراحی شهرک ویلایی – ساخت شهرک ویلایی

    هزینه ساخت شهرک ویلایی

    هزینه ساخت شهرک ویلایی به طور حدودی نمیشه اعلان قیمت کرد حتما بایستی بعد از اتمام طراحی توسط مهندس متره برآورد بررسی و اعلان کردد. و بودجه شما یکی از مهمترین عناصر این پروژه است باید خیلی بررسی شود که میزان پولی که می توانید برای پروژه خود هزینه کنید ، طراح معمار را به میزان قابل توجهی تعیین می کند ، بنابراین تعیین بودجه تا حد ممکن با اهمیت انجام می شود.

    شما همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه می خواهید جریان نقدینگی را در طول مراحل اصلی پروژه مدیریت کنید.

    جهت طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی با مهندسین ما در ارتباط باشید.

    طراحی شهرک ویلایی

    طراحی شهرک ویلایی

    مدت زمان ساخت شهرک ویلایی

    مهم ترین عنصری که باید در نظر گرفته شود ، جدول زمانی برای ساخت پروژه است. بهتر است به جای مهلت تعیین شده ، روی تاریخ شروع پروژه خود تمرکز کنید. که ما طبق چارت گارنت پیش خواهیم رفت برای ساخت ویلا میتوانید با سازه ال اس اف در سریعترین زمان ممکن در عرض ۶ تا ۱۲ ماه یک شهرک را به اتمام برسانید و زودتر…

    ضابطه خاصی برای طراحی شهرک ویلایی تا به امروز ننوشته شده است اما کلا از لحاظ فضاهای معماری همانند ویلاهای عمومی و خصوصی میباشد با این تفاوت که در شهرک سازی ویلا میدان – خیابان یا گاها کوچه – فروشگاه – نزدیک به پاسگاه – درب ورودی کنترل شده – دور تا دور دیوار – فراهم امنیت سازی هوشمند و مکانیکی – نگهبان ۲۴ ساعته – دوربین مداربسته ویلا ها و خیابان ها – کافی شاپ و سالن غذا – استخر – تیر برق – محوطه سازی – پارک – زمین های ورزشی و غیره….البته کارفرما دیدی اینارو خواست منم صدا بزنید باهم کار کنیم کارفرمای خوبیه والا…

    سازنده های ‌انبوه سازی ساخت ویلا شهرکی برای افزایش سود و کاهش هزینه‌های تمام شده، اقدام به اجرا شهرک‌های ویلایی می‌کنند. ارتباط مهم بین ویلاها در این شهرک‌ها، این سازنده ها را مجبور به وضع قوانین عمومی ‌می‌کند. رعایت این قوانین برای برقراری آرامش و حفظ امنیت ساکنان الزامی ‌است.

    ساخت شهرک ویلایی همانند شهرک های دیگر دارای قوانین و مقررات خاص خود هستند و مردمی که در این شهرک ها زندگی میکنند باید به رعایت قوانین مربوط به آن بپردازند. ناگفته نماند در همه جا ما باید به قوانین شهروندی احترام بگذاریم و به همسایگان خود احترام خاصی بگذاریم.

    شهرک های ویلایی در یک زمین با مساحت زیاد ساخته میشوند. طراحی ویلای لاکچری در این شهرک ویلاهای زیادی با امکانات متنوع درست میشود. برخی از این ویلاها دارای امکانات فول هستند برخی دیگر دارای امکانات معمولی میباشند. برخی ویلا را یک ساختمانی تشبیه میکنند که در چهار طرف آن ساختمانی وجود ندارد که این تعریف به ویلاهای شهرک های ویلایی تعلق نمیگیرد.

    قوانین شهرک ویلایی

    1. قیمت طراحی شهرک ویلاییشرکت های معماری و مهندسی که شهرک های ویلایی را در برخی از مناطق کشور میسازند برای کمتر شدن هزینه طراحی و ساخت ویلا از کوچکترین فضا ها هم برای تکمیل کردن نقشه خود استفاده میکنند بیشتر ویلا ها رو مانند همدیگر درست میکنند. همچنین چنین شرکت هایی برای ساختن ویلاها از متریال و مواد ساختمانی یکسانی بکار میبرند تا در هزینه های صرفه جویی کنند.
    2. آب برق و گاز شهرک ویلایی: یکی از موضوعات مهم برای داشتن یک ویلا گرفتن مجوز آب برق و گاز است که به سختی میتوان این چنین مجوزهایی دریافت کرد. وجود آب، گاز وبرق در یک ویلا از امرهای ضروری و مهم است که باید آنها را برای رفاه حال اعضاء خانوداه خود مهیا کرد. البته ناگفته نماند که دریافت چنین مجوزهایی برای شهرک های ویلایی توسط شرکت مورد نظر انجام میگیرد.
    3. امنیت شهرک ویلایی: امنیت یکی از موضوعات مهمی است که در هر جا و مکانی واجب است. یکی از ویژگی های ویلاهای داخل این شهرک ها وجود امنیت بالا نسبت به سایر ویلاهای تنها در خارج از شهر است معمولا در ساخت این شهرک ها از سیستم نگهبانی و حراست بکار میبرند تا از ورود افراد ناشناس به داخل شهرک جلوگیری کنند. تا شما حتی با حضور نداشتن در ویلا هیچ نگرانی نداشته باشید.

    جهت طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی با مهندسین ما در ارتباط باشید.

    شهرک‌های ویلایی معمولا به چندین دسته تقسیم میشوند عبارتند از:

    1. ساخت ویلا جنگی
    2. ساخت ویلا ساحلی
    3. شهری
    4. طراحی شهرک ویلایی – ساخت شهرک ویلایی

    این شهرک‌ها بنا بر سلیقه و امکانات متفاوت ساخته میشوند همه از طراحی شروع میشود سعی کنید از یک آرشیتکت مجرب استفاده کنید.

    ویلاهای شهرکی جنگلی به جنگل راه دارند و این ویلاها به جنگل دوستان حتما پیشنهاد میشود تجربه خوبی دارد و فضاهای آن به سبک طراحی ویلا جنگلی میشود. مسیر دسترسی به ساحل در ویلاهای شهرکی ساحلی امکان پذیر است.

    ‌شهرک‌های ویلایی معمولی نیز به شهر نزدیک بوده و دارای ‌امکانات شهری است. بنابراین مطابق با نوع شهرک، ضوابط طراحی آن متفاوت است.

    قوانین شهرک‌های ویلایی ‌توسط هیئت مدیره و مدیریت شهرک جهت رفاه و امنیت ساکنین و ایجاد نظم و هماهنگی در شهرک ایجاد می‌شود. این امر مستلزم تنظیم اساسنامه و مهم تر از آن عمل به قوانین است. بدین ترتیب ابتدا هیئت مدیره از بین مالکان و وکیل آنان (وکالت نامه کتبی ساخت شهرک ویلایی) برای مدت مشخص انتخاب می‌شوند. تعداد اعضا به وسعت شهرک بستگی دارد و معمولا پنج تا هفت نفر می‌باشند.

    امکانات رفاهی شهرک ویلایی

    1. آب
    2. برق
    3. گاز
    4. تلفن
    5. هوشمند سازی کل سایت
    6. نگهبان ۲۴ ساعته
    7. امنیت
    8. طراحی شهرک ویلایی – ساخت شهرک ویلایی

    ویلا مدرن

    ویلا مدرن

    معایب ویلا شهرکی ‌

    خرید ویلا در شهرک‌های ویلایی علاوه بر مزیت‌های گفته شده معایبی برای شما خواهد داشت. ویلاهای شهرکی معمولا در زمین‌های شهرکی ساخته شده و زمین ویلاها مشترک است. ساخت شهرک ویلایی رسمی‌بودن سند و نوع کاربری آن امری است که باید در هنگام خرید به آن توجه ویژه شود.

    محوطه ویلاهای شهرکی مشترک است. بنابراین تغییرات در محوطه و تغییر نمای ویلا به راحتی امکان پذیرنخواهد بود. کسب مجوز برای این کار الزامی ‌است.

    جهت طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی با مهندسین ما در ارتباط باشید.

     

    نمونه طراحی ویلا

    نمونه طراحی ویلا

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.