×
×

از 0 تا 100 کار نقاشی ساختمان در تهران و کرج ( آنلاین )

  • کد نوشته: 33195
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای از 0 تا 100 کار نقاشی ساختمان در تهران و کرج ( آنلاین ) بسته هستند
  • کار نقاشی ساختمان در تهران کار نقاشی ساختمان  : کار نقاشی ساختمان در تهران یکی از موضوعات مهم برای پیمانکاران این صنف می‌باشد ما در این مقاله قصد داریم برای شما عزیزان آموزش لازم برای پیدا کردن کار نقاشی ساختمان در تهران با هزینه های جانبی راهنمایی لازم صورت گیرد و این را بدانید نقاشی […]

    از 0 تا 100 کار نقاشی ساختمان در تهران و کرج ( آنلاین )

    کار نقاشی ساختمان در تهران

    کار نقاشی ساختمان  : کار نقاشی ساختمان در تهران یکی از موضوعات مهم برای پیمانکاران این صنف می‌باشد ما در این مقاله قصد داریم برای شما عزیزان آموزش لازم برای پیدا کردن کار نقاشی ساختمان در تهران با هزینه های جانبی راهنمایی لازم صورت گیرد و این را بدانید نقاشی ساختمان در صنعت ساختمان یکی از پر درآمد ترین شغل ها می‌باشد.

    در وحله اول

    پشت تلفن قیمت اعلان نفرمایید تا میتوانید حضوری به سر پروژه ها بروید با این کار ۹۹ درصد شما کار را گرفته اید.

    وحله دوم

    نقاشی ساختمان دیوار

    نقاشی ساختمان در دیوار، اپلیکیشن دیوار یکی از بهترین راه های درآمد زایی در صنف نقاشی ساختمان می‌باشد، با خرید بسته میتوانید آگهی خود را در دیوار به نمایش بگذارید، اما هر ۱ تا ۳ روز یکبار در ساعات پر شلوغ آگهی خود را بروزرسانی کنید تا به صفحه اول و به رتبه بالاتر صعود کنید تا بتوانید تماس های ورودی داشته باشید، دقت کنید کار نقاشی ساختمان در تهران یا کل کشور تماس ورودی مهم نیست مهم نحوه صحبت کردن ، آداب معاشرت ، نحوه جذب کردن کارفرما ، صادقانه صحبت کردن ، و از همه مهم تر تپق نزدن در حین کار، کاربلد بودن…

    مرحله سوم کار نقاشی ساختمان در تهران

    نقاشی ساختمان در شیپور

    کار نقاشی ساختمان نقاشی ویلا در شیپور، در این اپلیکیشن آگهی کاملا به صورت رایگان منتشر میگردد و معمولا ورودی مشتری نسبت به دیوار کمتر می‌باشد ولی همیشه آگهی های خود را به روز نگه دارید، تا بتوانید کار بگیرید ، و سعی کنید سر پروژه ها به صورت منظم ، با اخلاق، با احترام ، با سلیقه و نظافت بالا کار کنید تا به سایر همسایه ها دوست و آشنا بتواند شما را معرفی کند.

    نقاشی نما

    نقاشی نما

    مرحله چهارم

    چگونه مشتری ثابت جمع کنیم؟

    در کار نقاشی ساختمان شنیدید میگن طرف ۵۰ سالشه حداقل ۳۰ سال سابقه نقاشی ساختمان داره ولی هیچ گونه مشتری ثابتی نداره؟؟؟ و برعکس طرف ۵۰ سالشه با ۳۰ سال سابقه کار ۱۰۰ ها مشتری داره؟ آیا دقت کردید چرا؟ به علت اینکه اخلاق، نمونه کار خوب، تحویل کار با کیفیت بالا، نظافت کار، امانت داری از ملک، قیمت مناسب، سیم کارت ثابت و راضی بودن مشتری از شما باعث ثابت بودن مشتری شما خواهد بود.

    مرحله پنجم

    تبلیغات نقاشی ساختمان در سایت های آگهی

    کار نقاشی ساختمان من معمولا با این کار موافق نیستم، این کار معمولاً یک درصد جواب میدهد معمولا ۹۹ درصد جواب نخواهید گرفت پول خود را دور خواهید ریخت معمولا برای برند سازی خوب می‌باشد.

    مرحله ششم

    تبلیغ در سایت های معماری

    کار نقاشی ساختمان معمولاً به علت اینکه کاربر های وب سایت های معماری بیشترشان مهندسین هستند و برخی از آنها کاربران عادی از این رو در صفحات اصلی و برکه و نوشته های وبلاگ سعی کنید در قاب های مختلف با وب سایت های معتبر صحبت کنید تا تبلیغات شما را در سایت خود منتشر گردد. و این که خیلی به نفع نقاش خواهد بود.

    نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

    نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

    مرحله هفتم

    تبلیغ در سایت های دکوراسیون

    کار نقاشی ساختمان سایت های دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین سایت ها می‌باشد که میتوانید تبلیغات خود را در این سایت ها به نمایش بگذارید بدون شک سود این کار میتوانید صدها برابر باشد و مهم این است که کدام پنل برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شود. در انتخاب جایگاه دقت بفرمایید.

    مرحله هشتم

    تبلیغ در سایت های صنعت ساختمان

    کار نقاشی ساختمان سایت های صنعت ساختمان معمولاً سایت خبری می‌باشد و مخاطب این وب سایت ها ۹۹ درصد مهندس می‌باشد ۱ درصد شاید مخاطب غیر مهندسی داشته باشد ، و تبلیغ در این سایت ها میتواند گزینه خیلی خوبی برای شما نقاشان باشد، معمولاً کاربران این وب سایت ها مهندسان رسمی و به نام باشد.

    مرحله نهم

    تبلیغ در بنرهای شهری

    تبلیغ در بنرهای شهری معمولا هزینه خیلی سنگینی را بر دوش شما خواهد گذاشت ولی صد در صد شما جواب خواهید گرفت ، این یکی از بهترین روش های تبلیغ کار نقاشی ساختمان در تهران می‌باشد ولی هیچ وقت نقاشان به علت هزینه بالا این ریسک را نمی‌پذیرند. احساس میکنند بنر های شهری برای تبلیغ چای ، پوشاک بچه، فرش می‌باشد.

    مرحله دهم

    تبلیغ تراکت شهری

    کار نقاشی ساختمان تراکت از نظر من در معاصر امروزی ۹۹ درصد فوت وقت و فوت سرمایه میباشد، دیگر پاسخگو نیست یک درصد شاید کسی باشد بخواند شاید، دنیای الکترونیک بحث را عوض کرده است همه با گوشی خودشان با راحت ترین روش ممکن امکانات لازم و خواسته های خودشان را فراهم میکنند.

    مرحله یازدهم

    تبلیغ در پنل پیامکی

    کار نقاشی ساختمان این روش مرسوم یافته کمی قدیمی شده اما پنل پیامکی هنوز پابرجاست شما با این روش می‌توانید منطقه به منطقه شهر به شهر کد به کد پیامک ارسال کنید و از همه مهم تر میتوانید به سازندگان ساختمانی و مهندسان پیامک ارسال بفرمایید، بازسازی ساختمان و این روش روش خوبیه ولی ۵۰ به ۵۰ در نظر بگیرید.

    مرحله دوازدهم

    پیامک به مهندسین

    کار نقاشی ساختمان از طریق وب سایت های مهندسی و یا از طریق دیوار یا هرگونه آگهی های مربوط به صنعت ساختمان به مهندسین صنعت خود را در قالب یک تولید محتوا خیلی کم و مختصر مفید با موضوع خیلی ناب و خاص مثل نقاشی ساختمان اقساطی آماده نموده و ارسال شود و هر از گاهی با مهندسین از طریق تماس در ارتباط باشید.

    کار نقاشی ساختمان در تهران

    کار نقاشی ساختمان در تهران

    مرحله سیزدهم

    ایجاد وبلاگ شخصی

    کار نقاشی ساختمان سایت هزینه خیلی بالایی دارد هر آنچه از شرکت های مختلفی با شما تماس خواهند گرفت با کمترین هزینه رتبه یک گوگل میشوید دروغه…اونقدر رقیب زیاده حداقل ۶ تا ۹ ماه با هزینه سنگین ماهی ۳ تا ۵ میلیون تومان سایت میاد بالا ولی شما عزیزان میتوانید از طریق وبلاگ های رایگان اعم از وبلاگ ، بلاگ، رزبلاگ و سایر… کار سایت خود را آغاز نمایید .

    مرحله چهاردهم

     همکاری با مشاور املاک کار نقاشی ساختمان

    سعی کنید با چندین مشاور املاک در مناطق مختلف تهران و کرج و یا مناطقی زکه ندگی میکنید بسپارید معمولا از اینجانب کارهای بسیار زیادی دریافت خواهید کرد سعی کنید درصدهای خاصی براشون تعریف کنید تا کارهارو به شما معرفی کنند.

    مرحله پانزدهم کار نقاشی ساختمان در تهران

     همکاری با کناف کار کار نقاشی ساختمان

    معمولا کناف کارها بعد از اتمام کار کناف به دنبال نقاش میکردم کارشون تموم کنند و یا کارفرما از کناف کار درخواست نقاش میکنند آنها شما را معرفی خواهند کرد.

    مرحله شانزدهم

     همکاری با گچ کار کار نقاشی ساختمان

    همکاری با گچ کارها بی شک بیش از صد ها تبلیغات کار نقاشی ساختمان در تهران برای شما بهتر است، بعد از اتمام گچ کاری نقاشی شروع میگردد، و بهتر است با ده ها گچ کار همکاری لازم صورت گیرد.

    مرحله هفدهم کار نقاشی ساختمان در تهران

     همکاری با پیمانکاران کار نقاشی ساختمان

    همکاری با پیمانکاران در زمینه کار نقاشی ساختمان در تهران میتواند برای شما کارآفرین باشد، معمولاً پیمانکاران به دنبال استاد کاران ارزان قیمت یا دستمزد یا به صورت روزمزد میگردند.

    نقاشی ساختمان

    نقاشی ساختمان

    مرحله هیجدهم

    تبلیغ در اینستگرام کار نقاشی ساختمان

    در اینستگرام هر روز به صورت یک پست در ساعت های خاصی با هشتگ مربوط پست کنید هر روز چندین استوری با هشتگ بازسازی ویلا بگذارید و در صنعت ساختمان همه مخاطب های مربوط را فالوو کنید، از نمونه کارهای خود ویدیو تولید کنید و به اشتراک بگذارید.

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه کار نقاشی ساختمان :

    معماری ویلا در ایران

    طراحی باغ و ویلا

    نقاشی ساختمان قسطی

    ساخت ویلا با کمترین هزینه

    طراحی نمای ساختمان چند طبقه

    طراحی کافه بستنی

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.