×
×

چندین نمونه آجر نما حرفه ای را ببینید

  • کد نوشته: 10270
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای چندین نمونه آجر نما حرفه ای را ببینید بسته هستند
  • چندین نمونه آجر نما به گزارش نما رومی : چندین نمونه آجر نما یک نوع از آجر است که معمولا در نمای ساختمان به کار می رود. طراحی تراس ویلا این نوع آجر باید علاوه بر نمای زیبایی که دارد، مقاوم نسبت به آب، گرما و سرما و رطوبت باشد. آجر نما در رنگ ها و […]

    چندین نمونه آجر نما حرفه ای را ببینید

    چندین نمونه آجر نما

    به گزارش نما رومی : چندین نمونه آجر نما یک نوع از آجر است که معمولا در نمای ساختمان به کار می رود. طراحی تراس ویلا این نوع آجر باید علاوه بر نمای زیبایی که دارد، مقاوم نسبت به آب، گرما و سرما و رطوبت باشد. آجر نما در رنگ ها و اشکال مختلفی ساخته می شود. یکی از این نوع آجر ها، آجر نسوز است. از ویژگی های این آجر ها طرح و رنگ به کار رفته زیبا و با تنوع زیاد و همچنین مقاومت در برابر رطوبت و مقاوم در برابر جذب آب است.

    آجر نما

    آجر نما

    نما به طور کلی از یک کلمه فرانسوی به نام facade گرفته شده است، قیمت ساخت ویلا در شمال چندین نمونه آجر نما که این کلمه  به معنی ” نما ” یا ” صورت ” است. در معماری، نمای ساختمان اغلب از نظر طراحی مهمترین جنبه است، زیرا برای سایر قسمتهای ساختمان معنا ایجاد می کند. از منظر مهندسی یک ساختمان، نما نیز به دلیل تأثیر در بهره وری انرژی از اهمیت زیادی برخوردار است.

    استفاده از آجر در نمای ساختمان های قدیمی

    در گذشته نیز از آجر برای نمای ساختمان ها و یا سقف آن ها استفاده می شد lsf سازه که جنبه تزئینی نیز داشت. در دوره سلجوقیان از آجر به عنوان مصالح اصلی در ساختمان ها، آب انبار ها، بنا های عمومی، مساجد و … استفاده می شد.

    آجر نما

    آجر نما

    مزایای استفاده از آجر نما در ساختمان

    انتخاب و استفاده از آجر ها در ساختمان معمولا به دلیل اینکه بعد از مدتی به علت تماس با باران و رطوبت سفیدک می زند، ساخت ویلا با ال اس اف مسئله مهمی است. به همین دلیل معمولا برای نمای هر ساختمانی از آجر نسوز استفاده می شود.

    ویژگی های آجر نما

    این آجر ها به دلیل استفاده در نمای ساختمان به نسب آجری که برای ساخت ساختمان استفاده می شوند، سبکتر هستند و به نسبت برای نصب آن ها زمان و تلاش کمتری نیاز است و به طور کلی راحت تر هستند. ساخت ویلا اسکلت فلزی همچنین آجری که در نما استفاده می شود باید تنوع زیادی داشته باشد و زیبایی مناسب برای نصب در نما ساختمان را داشته باشد آجر های استفاده شده برای نمای ساختمان معمولا دچار خوردگی و سفید شدگی نمی شوند و مقاوم در برابر رطوبت هستند و از لحاظ ظاهری با دیگر آجر ها متفاوتند.

    آجر نما

    آجر نما

    استفاده از آجر در نمای داخلی

    از آجر های زینتی نیز برای استفاده در فضای داخلی ساختمان ها و همچنین خانه ها استفاده می شود. طراحی ویلا 200 متری برای زیبایی بیشتر آن ها باید با دقت آن ها را در کنار هم قرار داد که با یک رنگ مناسب جذابیت خانه را و ساختمان را بیشتر کند. این آجر ها که در نمای داخلی استفاده می شوند معمولا به رنگ های قهوه ای یا نارنجی و زرد و مشکی هستند استفاده از این آجر ها در نمای داخلی زیبایی به خانه می بخشد و آن را دلنشین می کند و باعث ایجاد یک فضای نوستالژی در خانه ها می شود.

    آجر های نمای مقرون به صرفه

    یکی دیگر از مزایای استفاده از نمای آجری در داخل و خارج ساختمان، ساخت تالار عروسی چندین نمونه آجر نما مقرون به صرفه بودن آن است. زیرا این آجر ها نسبت به سایر مصالحی که برای ساختمان استفاده می شود، سبکتر و سست تر هستند و با توجه به موادی که برای ساخت آن ها استفاده می شود و دیرتر خراب می شوند، دانلود مبلمان گلدان بزرگ بسیار مقرون به صرفه هستند.

    قیمت آجر نمای داخلی

    امروزه استفاده از آجر ها در نمای داخلی خانه و ساختمان مرسوم شده و مردم برای جذابیت خانه خود ترجیح می دهند از این آجر ها استفاده کنند. نقاشی ساختمان لوکس یکی از مزیت های استفاده از آجر در طراحی داخلی، به دلیل قیمت آجر نمای داخلی است که از مصالح تزئینی دیگر، بسیار کمتر است. قدمت این آجر ها به هزاران سال پیش بر می گردد. اما امروزه با جذابیت بیشتر و تنوع بیشتری که آجر های نما دارند، پرطرفدار تر هستند و پاسخگوی هر سلیقه ای است.

    قیمت آجر نمای داخلی

    قیمت آجر نمای داخلی

    ویژگی آجر های نمای داخلی

    آجر های نمای داخلی معمولا از سیمان و گچ ساخته می شوند و به همین دلیل است که مقاومتی در برابر حرارت و گرما ندارند. قیمت هزینه ساخت و ساز سیمان و گچ را همراه رنگدانه ها داخل قالب میریزند و بعد از اینکه خشک شدند، از آنها استفاده می شود. یکی از ویژگی های این آجر های نمای داخلی این است که ترکیب رنگ این آجر ها بسیار زیاد است و قابل دسترس اند و این دلایل ،یکی از چندین عاملی است که باعث پایین بودن قیمت آجر نمای داخلی می شود.

    قیمت آجر نمای داخلی

    قیمت آجر نمای داخلی

    کاربرد آجر های نمای داخلی

    از این آجر ها در نمای داخلی برای دیوارهای ساختمان و خانه ها طراحی و استفاده می شود. بعضی از این آجر ها به دلیل جذابیت در رنگ و طرحی که دارند، به صورت تزئینی در یک سمت از دیوار داخلی خانه استفاده می شود. هزینه ساخت کاخ ویلا همچنین از آجر های نما برای ساخت شومینه در طرح و رنگ مختلف، استفاده می کنند.

    ویژگی آجر های نمای داخلی

    ویژگی آجر های نمای داخلی

    انواع آجر های نمای داخلی

    آجر نمای داخلی چند نوع دارند و در دکوراسیون داخلی خانه ها و همچنین برای طراحی فضای آزاد مثل حیاط خانه ها، استفاده می شود. یکی از انواع آجر ها که در طراحی داخلی به کار برده می شود، آجر های طبیعی دکوراتیو است. اسکلت فلزی دوبلکس این آجر نیز به دو نوع نما و دکوراسیون داخلی تقسیم می شود.

    از این آجر ها نمی توان در نمای خارجی استفاده کرد، چرا که این آجر ها سبک هستند و مقاومتی در برابر حرارت و رطوبت ندارند و بعد از مدت کوتاهی خراب می شوند آجر ها متناسب با انواعی که دارند، قیمت های متفاوتی دارند. قیمت آجر نمای داخلی نسبت به آجر های نمای خارجی کمتر است؛ اما اگر این آجر ها از خاک نسوز ساخته شده باشند و وزن بیشتری داشته باشند، گران قیمت تر می شوند. ارزان ترین نوع آجر نمای داخلی، آجری است که با سیمان و ماسه ساخته می شود.

    مقالات پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر : 

    نمای چکشی نشسته

    ضوابط شهرداری زنجان
    ضوابط شهرداری زاهدان
    هزینه ساخت ساختمان

    قیمت نقاشی ساختمان ساری

    پیمانکاری بازسازی ساختمان

    ال اس اف بندرعباس

    طراحی آپارتمان ۶۰ متری

    مراحل ساخت ویلا یک طبقه

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.