×
×

نقشه ویلا ۱۳۰ متری | نقشه خانه ۱۳۰ متری

  • کد نوشته: 10194
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
  • دیدگاه‌ها برای نقشه ویلا ۱۳۰ متری | نقشه خانه ۱۳۰ متری بسته هستند
  • نقشه ویلا ۱۳۰ متری نقشه ویلا ۱۳۰ متری با توجه به متراژ مناسبی که دارند، کار طراحی و رسم نقشه ویلا ۱۳۰ متری نسبت به ویلا های با متراژ کوچکتر، راحتتر است. اما این ویلا ها هم باید طراحی خارجی و داخلی خاص خود را داشت باشند تا جذابیت خود را حفظ کنند. امروزه به […]

    نقشه ویلا ۱۳۰ متری | نقشه خانه ۱۳۰ متری

    نقشه ویلا ۱۳۰ متری

    نقشه ویلا ۱۳۰ متری با توجه به متراژ مناسبی که دارند، کار طراحی و رسم نقشه ویلا ۱۳۰ متری نسبت به ویلا های با متراژ کوچکتر، راحتتر است. اما این ویلا ها هم باید طراحی خارجی و داخلی خاص خود را داشت باشند تا جذابیت خود را حفظ کنند. امروزه به دلیل زندگی شهر نشینی، مردم به خرید و ساخت ویلا در اطراف شهر ها روی آورده اند.  به همین دلیل است که رسم نقشه هایی مثل نقشه ویلا ۱۳۰ متری طرفدار پیدا کرده است.

    طراحی داخلی ویلا ۱۳۰ متری

    در طراحی داخلی این ویلا ها معمولا از دو یا سه خواب برای استفاده راحتتر خانواده های پر جمعیت از اتاق ها، بهره می گیرند. برای استفاده یبشتر از فضا هنگام رسم نقشه ویلا ۱۳۰ متری، ممکن است دو طبقه طراحی شود که در طبقه بالا اتاق های خواب و در طبقه اول اتاق نشیمن و آشپزخانه قرار می گیرد.

    نقشه ویلا 130 متری

    نقشه ویلا ۱۳۰ متری

    طراحی محوطه ویلا ۱۳۰ متری

    برای ویلاهایی با متراژ متوسط و بالا، معمولا به محوطه ویلا توجه ویژه ای می شود؛ زیرا طراحی استخر و یا آلاچیق یا در صورت کم بودن متراژ نیز، استفاده از گل های زینتی، به لاکچری بودن ویلا می افزاید. مردم امروزه به محوطه و نمای خارجی ویلا اهمیت زیادی می دهند که این کار را برای معماران سخت تر کرده است.

    نقشه ویلا 130 متری

    نقشه ویلا ۱۳۰ متری

    هزینه ساخت ویلا ۱۳۰ متری

    مسلم است که ویلا هرچقدر با متراژ بزرگتری ساخته شود و یا در دو یا سه طبقه ساخته شود، به علت استفاده بیشتر از مواد و مصالح، گرانتر است. یکی از راه هایی که هزینه های ویلا را برای شما کم می کند، استفاده از مصالح ارزان قیمت مثل ساندویچ پانل می باشد.

    هرچند استفاده از این سازه برای ویلاهایی با متراژ بالا زیاد کاربرد ندارد، اما شما در صورت کمبود هزینه و بودجه برای ساخت ویلای مورد نظر خود، می توانید از این مصالح استفاده کنید. یکی دیگر از هزینه های ویلا های بزرگ که باعث جذابیت و لاکچری بودن ویلا است، طراحی محوطه و ساخت استخر است که به خودی خود، هزینه زیادی برای صاحب ویلا در پی خواهد داشت.

    خانه

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.