×

معرفی انواع سایبان های مغازه و ماشین به همراه نحوه خرید و قیمت

  • کد نوشته: 45571
  • ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
  • دیدگاه‌ها برای معرفی انواع سایبان های مغازه و ماشین به همراه نحوه خرید و قیمت بسته هستند
  • سایبان مغازه چیست و چه مزیت هایی دارد؟ هدف استفاده از سایبان جلوی مغازه و فروشگاه، جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب و هم چنین جلوگیری از برخورد اشعه های مضر خورشید به پوست می باشد. علاوه بر این برای جلوگیری از رطوبت ناشی از برف و باران و گرم شدن محیط، سایه بان به […]

    معرفی انواع سایبان های مغازه و ماشین به همراه نحوه خرید و قیمت

    سایبان مغازه چیست و چه مزیت هایی دارد؟

    هدف استفاده از سایبان جلوی مغازه و فروشگاه، جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب و هم چنین جلوگیری از برخورد اشعه های مضر خورشید به پوست می باشد. علاوه بر این برای جلوگیری از رطوبت ناشی از برف و باران و گرم شدن محیط، سایه بان به کار برده می شود. استفاده از تنوع رنگ و طراحی در ساخت سایه بان مغازه، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی محیط مغازه دارد و می توان از رنگ متناسب با فضای داخل مغازه استفاده کرد. سایبان جلوی مغازه به دو دسته تقسیم می شود: سایبان دستی مغازه و سایبان برقی مغازه. سایبان برقی مغازه همانطور که از نامش پیداست، اتوماتیک بوده و برای استفاده از آن از یک موتور برقی استفاده شده است. از جمله مزایای سایبان مغازه برقی می توان به این اشاره کرد که با استفاده از دکمه ریموت می توان سایبان را به زاویه دلخواه تنظیم کرد. سایبان ها تنوع مدلی بسیار دارند و با شرایط مختلفی منطبق می شوند. نصب سایبان مغازه موجب می شود تا فضای داخلی فروشگاه تا ده درجه خنک تر باشد و میانگین استفاده از وسایل برقی خنک کننده کاهش یابد و این باعث صرفه جویی در هزینه و کمتر شدن استهلاک می شود. یکی از مزایای سایبان مغازه این است که می توان بر روی آن تبلیغات مغازه را چاپ کرد. مهم ترین کاربرد سایبان چاپی مغازه در این است که برای تبلیغات نیازی به پرداخت عوارض شهرداری نیست. هم چنین می توان با توجه به سلیقه و برای جذابیت بیشتر مغازه از رنگ بندی متنوع استفاده کرد.

    خرید و سفارش سایبان فروشگاه و مغازه

    خرید و سفارش سایبان فروشگاه و مغازه

    انواع سایبان‌های مغازه و فروشگاه

    سایبان بازویی مغازه

    همان طور که می دانید استفاده از انواع سایبان های دستی همانند گذشته رونق چندانی ندارد و استفاده از آن ها زحمات بسیاری برای بازاریان و بسیاری افراد دیگر به همراه دارد. سایبان بازویی یا همان فنری متحرک به سیستم های جدیدی از سایبان گفته می شود که با طراحی و مشخصه های منحصر به فردی که دارد در سریع ترین زمان ممکن توانست بخش زیادی از بازار را به طور اختصاصی از آن خود کند. سایبان بازویی متحرک که پایه و اساس اصلی تمامی متریال های تشکیل دهنده آن روکش فلزی است نه تنها اقتصادی ترین نوع سایبان به حساب می آید بلکه به لطف کارایی آسان و زیبایی شناختی که دارد جلوه و زیبایی خاصی را به مکان مورد نظرتان می دهد.

    سایبان تبلیغاتی مغازه

    این مدل به منظور تبلیغ و جلب توجه مشتریان بر روی درب ورودی فروشگاه‌ ها و مغازه ها نصب می‌ شوند. این نوع سایبان ‌ها معمولاً در فضای خارجی مغازه قرار می ‌گیرند و با استفاده از متن‌ ها، تصاویر و لوگوها به مشتریان پیام‌ های تبلیغاتی و تجاری منتقل می ‌کنند.

    سایبان چتری مغازه

    از این نوع سایبان بیشتر برای کافه و رستوران ها و همچنین فست‌فودهایی استفاده می شود که دارای فضایی در پیاده رو باشند و به مشتریان این امکان را می دهد تا غذای خود را روبروی مغازه در پیاده رو میل کنند.

    نحوه انتخاب و خرید سایبان مغازه

    اهمیت خرید حرفه‌ای یک سایبان برقی به‌عنوان یک متریال تبلیغاتی، کاملاً واضح و روشن است. شاید از نظر شما خرید سایبان مغازه یک خرید معمولی باشد، اما ازآن‌جاکه سایبان‌ها به‌عنوان یک متریال تزیینی نقش مهمی در جلوۀ بصری فروشگاه یا مغازه دارند، باید در خرید آن دقت بیشتری داشته باشید. ضمنا سایبان‌های برقی انواع مختلفی دارند و باید هنگام خرید آن‌ها به تناسب نوع سایبان و هماهنگی آن با فضا و مکان نصب توجه کنید. اگر به دنبال خرید یک سایبان مناسب برای مغازه یا فروشگاه هستید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که با استفاده از یک سایبان ثابت یا متحرک می‌توانید به تهویۀ بهتر هوا، جلوگیری از رطوبت باران و برف، کاهش دما در قسمت تحت پوشش سایبان، کنترل میزان نور آفتاب و جلوگیری از تغییر رنگ کالاهایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند، کاهش مصرف انرژی و تأمین سلامت محیط کمک کنید.

    سفارش و خرید سایبان ماشین

    سفارش و خرید سایبان ماشین

    معرفی سایبان های ماشین و سایبان خودرو

    این محصول یکی از سایه بان های پرکاربرد در مکان‌های مختلف در محوطه رو باز و حیاط منزل می‌باشد که می‌تواند از وسیله نقلیه شما در مقابل شرایط محیطی مختلف مانند گرمای شدید، آفتاب، باران، فضولات پرندگان و … محافظت کند. این نوع سایبان‌ها می‌توانند با ایجاد سایه و پوششی مناسب برای فضای باز رضایت خاطر شما را جلب کند و دکوراسیون جذابی برای فضای بیرونی شما ایجاد می‌کند و زیبایی و کارایی را برای این فضا افزایش می‌دهد. برای انتخاب و خرید سایبان ماشین، مهمترین عامل توجه به فضای موجود (پارکینگ روباز، پیاده رو و …) در مکان مورد نظر است.

    مزیت های استفاده از سایه بان ماشین

    • این سایبان‌ها در فرم و اشکال متفاوت به عنوان یک پوشش ثانویه در بیرون از محیط برای محافظت از خودرو و ماشین در برابر سقوط ابزار و اشیاء مختلف، جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید، سرما و یخ زدگی، بارش باران و برف چه در روزهای گرم چه در روزهای سرد مورد استفاده قرار می گیرند.
    • این سایبان به لحاظ بصری زیباست، بخصوص وقتی در شب با سیستم نورپردازی روشن می‌شود. استفاده از یک سایبان ماشین علاوه بر محافظت کردن از ماشین شخصی شما، موجب زیباتر شدن حیاط و یا مکانی که در آن قرار دارد می‌شود.
    • این سایبان باعث می‌شود که اگر شما با مشکل در دسترس نبودن پارکینگ رو به رو هستید، با استفاده از آن بتوانید از خودروی خود در مقابل تابش نور آفتاب جلوگیری نمایید.
    • ایجاد سایه در ابعاد مختلف دلخواه
    • اجرای سریع و نصب آسان
    • مانعی در برابر نفوذ گرما و سرما داخل خودرو و وسایل نقلیه
    • امکان انتخاب سایبان براساس رنگ، دکور و نمای ساختمان جهت زیباتر شدن جلوه بصری

    انواع سایبان های مورد استفاده برای ماشین و خودرو

    از انواع سایبان‌های ماشین می‌توان از دو مدل سایبان‌های متحرک و ثابت نام برد. سایبان مورد استفاده در مدل متحرک مانند سایبان برقی و دستی – سقف متحرک – سایبان دوطرفه – چتر پایه کنار و از جمله سازه‌های ثابت به سازه غشا در مدل آرک می توان اشاره کرد. جهت مشاوره بهتر و انتخاب صحیح و خرید سایبان ماشین، بهتر است با کارشناسان دیجی سایبان مشورت داشته باشید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.