×

محبوب ترین هتل های ساحلی کیش، اقامتی لوکس و خاطره انگیز در کنار دریا

  • کد نوشته: 49075
  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
  • دیدگاه‌ها برای محبوب ترین هتل های ساحلی کیش، اقامتی لوکس و خاطره انگیز در کنار دریا بسته هستند
  • در سفر به کیش در استان هرمزگان و اقامت چند روزه در این جزیره زیبا در خلیج فارس، گزینه‌های اقامتی متنوع و بی‌شماری از هتل‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها به شما پیشنهاد می‌شود که تمام آن‌ها امکانات رفاهی و اقامتی مناسبی دارند. اما نباید فراموش کنید که شما قرار است به زیباترین جزیره در ایران سفر […]

    محبوب ترین هتل های ساحلی کیش، اقامتی لوکس و خاطره انگیز در کنار دریا

    در سفر به کیش در استان هرمزگان و اقامت چند روزه در این جزیره زیبا در خلیج فارس، گزینه‌های اقامتی متنوع و بی‌شماری از هتل‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها به شما پیشنهاد می‌شود که تمام آن‌ها امکانات رفاهی و اقامتی مناسبی دارند. اما نباید فراموش کنید که شما قرار است به زیباترین جزیره در ایران سفر کنید، بنابراین نباید فرصت اقامت در هتل‌های خاص و بی‌نظیر را از دست بدهید. هتل های ساحلی کیش که در مجاورت دریا راه‌اندازی شده‌اند، فرصت اقامتی رویایی با چشم‌اندازهای بی‌نظیر از سواحل و دریا را برای شما فراهم کرده‌اند. اگر شما نیز در سفر به این جزیره شگفت‌انگیز به‌دنبال رزرو بهترین و معروف‌ترین هتل ساحلی کیش هستید، این مطلب راهنمای خوبی برای شما محسوب می‌شود.

    هتل های ساحلی کیش

    لیست بهترین هتل های ساحلی کیش

    لذت سفر به جزیره ساحل و دریا و آفتاب با اقامت در هتلی که در نزدیکی دریا قرار دارد و دارای چشم انداز دریا است، دوچندان می‌شود. در لیست هتل های ساحلی کیش، گزینه‌های به‌چشم می‌خورد که برخی از آن‌ها در سواحل اختصاصی قرار دارند و برخی دیگر نیز در فاصله بسیار کمی از دریا بنا شده‌اند. استراحت در واحدهای اقامتی که پنجره‌های آن روبه دریا باز می‌شود، شوق شنیدن صدای امواج دریای خلیج فارس و همچنین دسترسی آسان و شبانه‌روزی به ساحل برای قدم زدن و انجام تفریحات و بازی‌های آبی، تنها بخشی از مزیت‌ها و جذابیت‌های اقامت در هتل های کیش نزدیک ساحل محسوب می‌شود. برخی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های ساحلی کیش که در تمام ایام سال مملو از گردشگران داخلی و خارجی است، به شرح زیر است:

    هتل ترنج؛ خاص‌ترین و زیباترین هتل ساحلی کیش

    هتل ترنج کیش

    برای معرفی بهترین و خاص‌ترین هتل ساحلی کیش، در اولین قدم باید به سراغ هتل ترنج کیش برویم. این هتل ۵ ستاره نه‌تنها در ساحل، بلکه برروی آب‌های دریا ساخته شده است. اکثر گردشگران بر این موضوع اتفاق نظر دارند که هتل ترنج، تجربه مشابه اقامت در هتل‌های جزایر مالدیو را تداعی می‌کند. در تمام ۱۰۰ واحد اقامتی این هتل منحصربه‌فرد، کف شیشه‌ای برای دیدن جست‌وخیز موجودات آبزی و بالکن اختصاصی برای تماشای شکوه و زیبایی دریا وجود دارد.

    اگر قیمت هتل های ساحلی کیش و ررزو اتاق در آن‌ها برای شما نگران کننده نیست، توصیه می‌شود حتما اقامت در هتل ترنج کیش را تجربه کنید. علاوه بر امکانات رفاهی بی‌نظیری که در هر اتاق و سوئیت این هتل فراهم شده است، در بخش‌های مختلف این مجموعه نیز امکانات تفریحی متنوعی وجود دارد، ازجمله:

    1. سالن ورزشی
    2. ایرهاکی
    3. فوتبال‌دستی
    4. بیلیارد
    5. رستوران
    6. کافی‌شاپ
    7. استخر
    8. نزدیک جاذبه های گردشگری کیش
    9. و…

    هتل مارینا پارک؛ بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین هتل ساحلی جزیره کیش

    هتل مارینا پارک کیش

    هتل مارینا یکی دیگر از معروف‌ترین هتل‌های ساحلی کیش است که در ساحل مرجان قرار دارد. این هتل ۵ ستاره با وسعتی بیش از ۱۰ هکتار شرایط اقامتی و امکانات تفریحی مطلوبی را برای گردشگران فراهم کرده است. از محوطه بزرگ و سرسبز و اتاق‌هایی با چشم‌انداز روبه دریا گرفته تا استخر و رستوران‌ها، هتل مارینا را به محبوب‌ترین هتل جزیره تبدیل کرده است. هر زمان که بخواهید به ساحل بروید و یا تفریحات دریایی انجام دهید، کافی است چند دقیقه پیاده‌وری کنید و خوش‌ترین لحظات را در کنار همسفران خود سپری کنید. امکانات خاص و بی‌نظیر هتل مارینا پارک کیش به شرح زیر است:

    1. سالن کنفرانس، همایش و اجتماعات
    2. سالن بدنسازی
    3. سونا
    4. استخر
    5. امکانات ورزشی آبی
    6. قایق‌سواری
    7. جکوزی
    8. رستوران در فضای باز
    9. کافی‌شاپ تابستانه
    10. زمین تنیس
    11. سالن آمفی تئاتر

    هتل سیمرغ کیش

    اگر دغدغه قیمت هتل های ساحلی کیش را دارید و درعین حال نمی‌خواهید فرصت تجربه اقامتی خاص و متفاوت را در کنار سواحل دریای خلیج فارس از دست بدهید، پیشنهاد ما به شما هتل سیمرغ کیش است. این هتل ۳ستاره از هتل‌های ساحلی خوش‌قیمت در جزیره است که واحدهای اقامتی آن به‌صورت ویلا و با متراژ بالا طراحی و ساخته شده‌اند. فضای سبز هتل ساحلی سیمرغ، فرصت گشت‌وگذار در فضایی زیبا و آرامش‌بخش که با درختان نخل و گل‌های رنگارنگ تزئین شده است را به شما می‌دهد. علاوه بر دسترسی آسان به ساحل و دریا، امکانات رفاهی و اقامتی مطلوبی مانند رستوران ایرانی، کافی‌شاپ و… در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

    هتل های کیش و اقامت در زیباترین جزیره ایران

    اکثر گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند، به اقامت در هتل‌های ساحلی این جزیره علاقه زیادی نشان می‌دهند. از آنجایی که جزیره کیش در هر فصلی از سال مملو از گردشگران داخلی و خارجی است، باید برای رزرو هتل کیش چه در نزدیکی سواحل و چه در مرکز شهر، پیش از سفر اقدام کنید. رزرو آنلاین هتل‌های کیش فرصت بررسی گزینه‌های مختلف را از نظر قیمت، امکانات، خدمات و همچنین موقعیت مکانی در اختیار شما قرار می‌دهد.

    قیمت هتل های کیش با توجه به تعداد نسبتا زیاد هتل نسبت به وسعت جزیره، در بازه قیمتی گسترده‌ای قرار دارد. اگرچه گسترش انواع تفریحات آبی، مراکز خرید و برگزاری کنسرت‌های مختلف در جزیره کیش باعث شده است که این جزیره کوچک و زیبای خلیج فارس به یکی از مقاصد نسبتا لوکس برای سفر داخلی تبدیل شود. با این حال، می‌توانید اطمینان داشته باشید که متناسب با بودجه و اولویت‌های شما مانند فاصله هتل تا جاهای دیدنی کیش، گزینه‌های مختلفی برای رزرو هتل کیش وجود دارد.

    سفر با تور کیش برای گذران تعطیلاتی خوش و دلچسب

    حالا که با معروف‌ترین هتل‌های ساحلی کیش و همچنین رزرو هتل در این جزیره رویایی آشنا شده‌اید، بهتر است بهترین روش سفر به کیش را نیز بدانید. اکثر گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند، همراهی با تورهای گردشگری را به سفر شخصی ترجیح می‌دهند. این حجم از استقبال به‌دلیل امکانات و خدمات بی‌نظیری است که توسط آژانس‌های مسافرتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. همچنین نباید از نقش پررنگ تور ارزان کیش در کاهش چشم‌گیر هزینه‌های سفر نیز غافل شد.

    یکی از روش های رزرو تور کیش قیمت مناسب، انتخاب هتل هایی است که امکانات خاص و ویژه و ساحل اختصاصی ندارند اما در کل کیفیت و نوع خدمات کاملا پاسخگوی انتظارات و نیاز شما خواهد بود. هتل های اقتصادی و قیمت مناسب مثل هتل ۳ ستاره پارس نیک، گاردنیا، آرامش، پارسیان، جام جم، آفتاب شرق و غیره را پیشنهاد می کنیم. بنابراین با اقامت در این هتل هم تور کیش را با قیمت مناسبتری رزرو کرده اید هم از اقامت خود لذت خواهید برد.

    سخن پایانی

    هتل های ساحلی کیش با قرار گرفتن در سواحل اختصاصی و یا واقع شدن در نزدیکی دریا، از محبوب‌ترین گزینه‌های اقامتی در بین گردشگران محسوب می‌شوند. هنگام انتخاب هتل ساحلی کیش، گزینه‌های زیادی به شما پیشنهاد خواهد شد که هرکدام از آن‌ها شرایط اقامتی و امکانات متفاوتی دارند. بنابراین از آنجایی که باید مبلغ قابل توجهی برای ررزو هتل‌های ساحلی جزیره پرداخت کنید، بهتر است پیش از سفر با بررسی هتل‌های ساحلی مختلف، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را با توجه به بودجه و سلیقه خود برای تجربه اقامتی متفاوت و به‌یادماندنی، درنظر بگیرید.

    برگرفته از سایت ستاره

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.