×
×

ماشین حساب بتنی

  • کد نوشته: 21974
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای ماشین حساب بتنی بسته هستند
  • ماشین حساب بتنی به گزارش بازسازی ویلا : ماشین حساب بتنی، اندازه گیری حجم بتن مورد نیاز برای ساخت آپارتمان هر شغلی می تواند یک فرایند پیچیده باشد و این چیزی است که باید با آن بسیار دقیق باشید! هیچ کس نمی خواهد دال یا پایه هایش ریخته شود و هنوز یک کامیون نیمه پر از […]

    ماشین حساب بتنی

    ماشین حساب بتنی

    به گزارش بازسازی ویلا : ماشین حساب بتنی، اندازه گیری حجم بتن مورد نیاز برای ساخت آپارتمان هر شغلی می تواند یک فرایند پیچیده باشد و این چیزی است که باید با آن بسیار دقیق باشید!

    هیچ کس نمی خواهد دال یا پایه هایش ریخته شود و هنوز یک کامیون نیمه پر از جلو نشسته است. شما یا باید برای آنها پول بپردازید تا آن را پس بگیرند ، سوراخی برای آن پیدا کنند یا آن را در سطل بیاندازند (شرکت پرش خوشحال نخواهد شد)

    شما به همان اندازه نمی خواهید کمی کوتاه بیایید ، این بدترین حالت است ، من قبلاً یک بار آن را انجام داده ام. 

    برای اطمینان از اینکه من نقل قول و سفارش را به درستی دریافت می کنم ، در اینجا نگاهی به ۳ ابزار ساده ای که من استفاده می کنم ، می اندازم. همه آنها اهداف متفاوتی دارند ، بیایید شیرجه بزنیم. 

     https://www.calculator.net/concrete-calculator.html

    اگر پایه ها را کنده اید و فرم کار را در محل به پایان رسانده اید ، این یک ابزار واقعاً عالی برای بدست آوردن حجم مورد نیاز شما یا بررسی متقابل نقل قول اولیه شما است تا مطمئن شوید که مقدار مناسب را سفارش داده اید. ماشین حساب بتنی فقط اندازه گیری های خود را از سایت وارد کنید و این حجم مورد نیاز را به شما می دهد.

    نکته: همیشه اطمینان حاصل کنید که یک درصد برای هدر دادن اجازه می دهید ، من با دقت اندازه گیری های خود راحت هستم بنابراین تقریباً ۵ درصد را در اکثر مشاغل مجاز می دانم.

    Cemex   https://www.cemexusa.com/products-and-services/product-calculators

    Cemex یک تامین کننده جهانی مواد است و ماشین حساب های بسیار خوبی برای کمک به صنعت در تعیین میزان مواد مورد نیاز خود ساخته است. آنها شامل بتن آماده ، آسفالت ، سنگدانه ها ، بلوک ها ، بلوک پر کردن ، ملات ، ماشین حساب و ماشین حساب ماسه هستند.

    ماشین حساب بتنی با همه این موارد در نوک انگشتان شما ، همیشه می دانید که به چه مقدار مواد نیاز دارید.

    ماشین حساب بتنی

    ماشین حساب بتنی

    ConX https://www.conxjobs.com/measure

    قبل از هرگونه سفارش ، برنده شدن در این کار ضروری است. برای تولید نقل قول برنده ، باید مقادیر دقیقی از برنامه های ساخت و ساز دریافت کنید. ConX یک ابزار ساده برای استفاده برای بتن ریزی ها ایجاد کرده است تا بتوانند مواد خود را در عرض چند دقیقه انجام دهند.

    برنامه های خود را برای اندازه گیری حجم بتن و مساحت مقاوم سازی فولاد تنها با چند کلیک بارگذاری کنید. ConX همچنین مکانی عالی برای ذخیره همه برنامه ها و نقل قول های شما در یک مکان است ، بنابراین دیگر نیازی به جستجوی آنها در ایمیل های خود ندارید.  با ConX شما دیگر نیازی به چاپ مجدد برنامه ها نخواهید داشت ، زمان نقل قول شما به شدت کاهش می یابد و دقت افزایش می یابد. برنامه های خود را بارگذاری کرده و به صورت رایگان در اینجا امتحان کنید

    نتیجه ماشین حساب بتنی :

    این ۳ ماشین حساب همه عملکردهای متفاوتی دارند و بسیار ارزشمند هستند. ماشین حساب بتنی هنگامی که در مرحله نقل قول هستید برای اطمینان از برنده شدن در کار از ConX استفاده کنید و هنگام محاسبه زمان سفارش بتن از ماشین حساب برای بررسی متقابل استفاده کنید دریابید که چگونه ConX Measure می تواند به دیجیتالی شدن برخاستن ، تخمین ، نقل قول و فرایند سفارش شما کمک کند.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه : 

    نقاشی و پتینه

    نمای ساختمان کنیتکس

    مراحل ساخت ساختمان

    پنت هاوس | طراحی پنت هاوس | ساخت پنت هاوس

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.