×
×

قیمت کاشی و سرامیک آشپزخانه در سال ۱۴۰۲

  • کد نوشته: 41251
  • ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قیمت کاشی و سرامیک آشپزخانه در سال ۱۴۰۲ بسته هستند
  • قیمت کاشی و سرامیک آشپزخانه جزء پر مصرف ترین مصالحی است که امروزه در ساختمان های مسکونی، رستوران ها و غیره بسیار پر کاربرد است. نکته ی حائز اهمیت در زمینه ی خرید و تمایز کاشی ها علاوه بر بحث قیمت، کیفیت و طول عمر می باشد که باید مورد بررسی قرار بگیرد. اهمیت استفاده […]

    قیمت کاشی و سرامیک آشپزخانه در سال ۱۴۰۲

    قیمت کاشی و سرامیک آشپزخانه جزء پر مصرف ترین مصالحی است که امروزه در ساختمان های مسکونی، رستوران ها و غیره بسیار پر کاربرد است. نکته ی حائز اهمیت در زمینه ی خرید و تمایز کاشی ها علاوه بر بحث قیمت، کیفیت و طول عمر می باشد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

    اهمیت استفاده از کاشی و سرامیک آشپزخانه

    شاید برایتان سوال باشد که چرا با گذشت سال های بسیار زیادی که از ساخت کاشی و سرامیک های اولیه گذشته است، اما همچنان طرفداران زیادی دارد.

    قیمت کاشی و سرامیک آشپزخانه در سال 1402

    قیمت کاشی و سرامیک آشپزخانه در سال ۱۴۰۲

    قیمت ساخت ویلا

    پوشش قسمت هایی از خانه مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه، به دلیل اینکه دائما در معرض رطوبت، شست و شو و حتی ضربه های اتفاقی هستند باید بسیار مقاوم باشند. کاشی هایی که برای این مکان ها استفاده می شود علاوه بر عایق کردن دیوار ها و کف، به راحتی تمیز می شوند.

    علاوه بر موارد بالا استفاده از کاشی ها و سرامیک در صورتی که به درستی انتخاب شده باشد به زیبا تر شدن فضا و دکوراسیون اطراف کمک زیادی می کند. به طوری که امروزه برای انتخاب کاشی و سرامیک از طراحان ماهر و خبره در زمینه ی رنگ شناسی و هارمونی فضا کمک گرفته می شود.

    با این توضیحات تا حدود زیادی متوجه شدید که کاشی و سرامیک شاید جزء مصالح اصلی نباشد ولی قطعا جزء کاربردی ترین مصالح در زمینه ی دکوراسیون است.

    قیمت کاشی و سرامیک آشپزخانه

    قیمت کاشی و سرامیک آشپزخانه

    انواع کاشی و سرامیک های آشپزخانه کدامند؟

    خوشبختانه تنوع کاشی و سرامیک های آشپزخانه به قدری زیاد است که هر خریداری هنگام انتخاب می تواند محصول مورد نظر خود را، متناسب با سلیقه خود تهیه کند.

    کاشی و سرامیک ها در طی زمان متناسب با نوع مصالح و سلیقه ی مشتریان به مرور تغییر کرده است و به شکل کاشی و سرامیک های انروزه درآمده است.

    کاشی و سرامیک ها بر اساس پوشش سطح رویی، لعاب و پولیش دار بودن انواع متفاوتی دارند که مسلما از لحاظ کیفیتی و قیمت نیز باهم متفاوتند. همچنین از نظر ابعاد نیز بنابر اینکه برای دیوار یا کف آشپزخانه استفاده می شوند از نظر استحکام تفاوت هایی باهم دارند.

    معمولا کاشی و سرامیکی که برای کف آشپزخانه استفاده می شود ابعاد بزرگ با استحکام و کیفیت بالایی باید انتخاب شود. از نظر طرح و رنگ نیز معنولا ساده و یا در انواع رگه دار هستند.

    کاشی و سرامیک های دیواری کوچک ترند با طرح های متنوع و زیبا که بهتر است هارمونی متناسبی با اجزای موجود در آشپزخانه مانند کابینت ها داشته باشند.

    قیمت کاشی و سرامیک

    قیمت کاشی و سرامیک

    نمونه طراحی ویلا باغ

    ویژگی های کاشی و سرامیک آشپزخانه

    تفاوت بین کاشی ها و سرامیک درواقع به دلیل تفاوت در پوششی و لعابی است که بعد از پخت در کوره روی آن می زنند. سرامیک در واقع همان کاشی خام است که لعابی از جنس سرامیکی دارد.

    به طور کلی کاشی ها و سرامیک ها به دلیل اینکه از قرار دادن خاک رس و مصالح دیگر در کوره های مخصوصی با دمای بسیار بالا عمل می آیند، در مقابل حریق و آتش سوزی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

    ویژگی دیگر کاشی و سرامیک ها تنوع بی شمار طرح ها و رنگ هایی است که هر کارخانه یا برندی طبق خلاقیت و الگو گرفتن از طرح های جهانی ساخته است.

    اغلب کاشی ها و سرامیک های موجود در بازار جذب و قابلیت عایق بندی مناسبی دارند که باعث شده آب و رطوبت به سطوح زیرین نفوذ پیدا نکند. قابل شست و شو بودن با انواع شوینده های مرتبط با این پرسلان ها از دیگر مشخصه های مثبت کاشی و سرامیک است.

    امروزه در بیشتر کاشی هایی که برای بین کابینت ها استفاده می شود به جای استفاده از ملات های سیمانی، از چسب های مخصوصی برای نصب به دیوار استفاده می شود. همین موضوع سبب شده که افراد زیادی تمایل به استفاده از این کاشی و سرامیک ها داشته باشند.

    قیمت کاشی و سرامیک

    قیمت کاشی و سرامیک

    قیمت کاشی و سرامیک آشپزخانه

    یکی از اصلی ترین مواردی که هنگام خرید کاشی و سرامیک آشپزخانه برای خریداران قابل اهمیت است، بحث قیمت آن است. همه ی خریداران توقع دارند که در ازای هزینه ای که پرداخت می کنند، محصولی با کیفیت و با طول عمر بالا دریافت کنند.

    فاکتور های متعددی در قیمت گذاری کاشی و سرامیک های آشپزخانه نقش دارند ازجمله:

    • کیفیت کاشی و سرامیک و طول عمر آن ها
    • برند تولید کننده و ایرانی یا خارجی بودن
    • ابعاد، طرح و نوع لعابی که در کاشی و سرامیک به کار رفته
    • درجه بندی کاشی و سرامیک

    با توجه به موارد بالا متوجه شدید که قیمت کاشی و سرامیک ثابت نیست و در چندین رنج و بازه ی قیمتی منغیر می باشد. البته این را هم بدانید که قیمت کاشی و سرامیک ممکن است در فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده ی این محصول با هم متفاوت باشد.

    به طور مثال قیمت:

    • سرامیک های پشت کابینتی چسب دار مدل st 1006 بین ۹۵۰۰۰ تا ۱۱۰،۰۰۰
    • کاشی های شیشه ای peeple 2004متری ۲۳۴،۰۰۰
    • کاشی های بین کابینتی طلایی کد ۲۰۰ متری ۱۶۰،۰۰۰
    • سرامیک های پولیش شده ی کف برند کلکته الوند مدل نورث با ابعاد ۸۰ در ۸۰ به صورت فول پولیش ۲۸۰،۰۰۰
    • سرامیک نوشا پاسارگاد با ابعاد ۶۰ در ۶۰ در رنگ های سفید و طوسی ساده متری ۹۲۰۰۰

    تومان می باشد.

    هزینه ساخت ویلا با سازه lsf

    به هر حال با توجه به نقش مهمی که کاشی و سرامیک در نما و ایمنی کف و دیوار های آشپزخانه ایفا می کند بهتر است که قیمت را فدای کیفیت کنید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.