×
×

قیمت لوله برق در سال ۱۴۰۲ + نمونه

  • کد نوشته: 41750
  • ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
  • دیدگاه‌ها برای قیمت لوله برق در سال ۱۴۰۲ + نمونه بسته هستند
  • چکیده مطلب قیمت لوله برق از مهم‌ترین مراحل ساختمان‌سازی مراحل برق‌کاری است که باید با دقت بسیار زیادی انجام شود تا از بروز مشکلات مالی و جانی جلوگیری کند. استفاده از لوله برق در تأسیسات الکتریکی بسیار مفید است و تا حدود زیادی ایمنی را در ساختمان‌ها تأمین می‌کند. قیمت لوله برق به صورت‌های مختلفی […]

    قیمت لوله برق در سال ۱۴۰۲ + نمونه

    چکیده مطلب

    قیمت لوله برق از مهم‌ترین مراحل ساختمان‌سازی مراحل برق‌کاری است که باید با دقت بسیار زیادی انجام شود تا از بروز مشکلات مالی و جانی جلوگیری کند. استفاده از لوله برق در تأسیسات الکتریکی بسیار مفید است و تا حدود زیادی ایمنی را در ساختمان‌ها تأمین می‌کند. قیمت لوله برق به صورت‌های مختلفی تعیین شده است تا اکثر افراد توانایی خرید و تهیه آن را داشته باشند. در این مقاله ما به معرفی لوله برق و انواع آن همچنین عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت این محصول پرداخته‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید.

    لوله برق

    لوله برق

    محاسبه آنلاین هزینه ساخت ویلا

    معرفی لوله برق و مزایای آن

    دیزاین ویلا لوله برق محل عبور سیم‌ها و کابل‌های برق است که در مرحله ساخت لوله‌ها در درون دیوارهای ساختمان و یا کف آن قرار می‌گیرد. هنگام استفاده از این محصول از اتصالات مختلفی مانند بوش، براس بوش، تبدیل، زانو، جعبه تقسیم و بست استفاده می‌کنند.

    استفاده از لوله برق مزایای بسیار زیادی را برای ساختمان به همراه دارد که چند مورد از این مزایا را بیان می‌کنیم :

    معرفی لوله برق و مزایای آن

    معرفی لوله برق و مزایای آن

    1. این محصول در برابر خوردگی‌ها و مواد شیمیایی همچون: روغن، الکل، خورنده‌ها، اسیدها، مواد نفتی، بازه‌ها و نمک‌ها بسیار مقاوم است.
    2. یکی دیگر از مزایای این محصول قیمت لوله برق به صورت مناسب و به صرفه است که نقش بسیار مهمی در بهینه‌سازی لوله کشی ساختمان ایفا می‌کند.
    3. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به محافظت از سیم‌های برق در برابر عوامل آسیب‌زا همچون ضربه‌های مکانیکی، عوامل شیمیایی و رطوبت اشاره کرد.

    انواع لوله برق

    لوله برق در انواع مختلفی همچون لوله برق کاندوئیت فلزی، لوله برق پی وی سی، گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، لوله برق پلی آمید، لوله برق پلی آتلین، لوله خرطومی پی وی سی، لوله خرطومی پلی آمید و لوله برق خرطومی فلزی تولید می‌شود که در ادامه به چند مورد را به اختصار شرح می‌دهیم.

    قیمت لوله برق

    قیمت لوله برق

    • لوله برق کاندوئیت فلزی

    این لوله از جنس آهن تولید می‌شود که در برابر ضربات از مقاومت بالایی برخوردار است و معمولاً در فضاهایی که بیش‌تر در معرض ضرب‌خوردگی هستند به کار می‌رود به طوری که می‌توان آن را با قیمت تقریبی ۲۸۰۰۰ تومان تهیه کرد.

    • لوله برق پلی آمید

    این لوله از جنس پلی آمید ساخته می‌شود و در برابر ضربات مقاوم است به طوری که قابلیت انعطاف‌پذیری را هم دارد و قیمت لوله برق در این نوع به صورت تقریبی از ۲۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۵۰ هزارتومان هم ممکن است برسد.

    • لوله برق PVC

    این لوله از جنس پلاستیک فشرده ساخته می‌شود که قابلیت غیراشتعال بودن را دارد و به دلیل وزن پایین و قیمت مناسب در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد به گونه‌ای که قیمت آن از ۳۰ هزار تومان شروع و ممکن است تا ۶۰ هزار تومان هم برسد.

    لوله برق PVC

    لوله برق PVC

    • لوله برق گالوانیزه

    از این لوله معمولاً در مکان‌های سرپوشیده استفاده می‌کنند که برای اتصال آن‌ها به یکدیگر از کوپلینگ گالوانیزه استفاده مم‌شود و قیمت آن رقمی بین ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان است.

    لوله برق پلی اتیلن

    لوله برق پلی اتیلن

    • لوله برق پلی اتیلن

    این لوله از جنس پلاستیک ساخته شده است و به دلیل مقاومت بالایی که دارد در کابل‌کشی زیر زمین استفاده می‌شود و معمولاً برای کابل‌های مخابراتی و کابل‌های نوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    قیمت این نوع لوله متغیر است و با توجه به شاخه و سایز آن از ۴ هزار تومان شروع می‌شود و به ۱۰ هزار تومان هم ممکن است برسد.

    عوامل موثر بر قیمت لوله برق

    عوامل موثر بر قیمت لوله برق

    عوامل موثر بر قیمت لوله برق

    ساخت ویلا با lsf عوامل مختلفی بر روی قیمت این محصول تاثیر می‌گذارند که شامل نوع لوله برق، نوسانات قیمت دلار، جنس مواد تشکیل‌دهنده و هزینه‌های حمل‌ونقل لوله برق می‌شود. فاکتورهای مختلف دیگری همچون کیفیت، حجم و اندازه لوله‌ها، میزان عرضه و تقاضای مشتری، قیمت انرژی، نوع استانداردها، میزان وزن، ضخامت لوله و زمان خرید تأثیر بسزایی بر روی قیمت این محصول می‌گذارند.

    با توجه به این عوامل قیمت لوله برق تغییر می‌کند و هر یک از این عوامل سبب کاهش یا افزایش قیمت این محصول می‌شود به طوری که قیمت آن به صورت تقریبی با توجه به سایز و تعداد شاخه از ۴ هزار تومان شروع می‌شود و به ۶۰ یا ۷۰ هزار تومان هم می‌رسد.

    قیمت لوله برق

    قیمت لوله برق

    سخن پایانی

    با توجه به نکات گفته شده و عوامل موثر بر قیمت لوله برق به عنوان یک نیروی کار بلد یا مهندس متوجه شدید که قیمت این محصول بنا به دلایلی دچار تغییر می‌شود. با در نظر گرفتن این نکته استفاده از لوله برق در  ساخت‌وساز  امری ضروری محسوب می‌شود که باید هنگام خرید آن دقت بسیاری داشت و از فواید آن در ساختمان بهره برد. اگر قصد خرید لوله برق جهت برق‌کشی ساختمان خود را دارید، توصیه می‌کنیم حتماً از قیمت روز این محصول آگاه شوید تا با توجه به بودجه خود محصولی با کیفیت را خریداری کنید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.