×
×

قیمت اسکلت فلزی ساختمان در سال ۱۴۰۲

  • کد نوشته: 41247
  • ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
  • دیدگاه‌ها برای قیمت اسکلت فلزی ساختمان در سال ۱۴۰۲ بسته هستند
  • قیمت اسکلت فلزی ساختمان در سال ۱۴۰۲، در واقع کلاف سازه به حساب می آید که سایر بخش ها بر روی آن سوار شده و در استحکام هر ساختمان، بخش اصلی محسوب می گردد. اسکلت فلزی ساختمان اسکلت های ساختمانی عموما در ۲ نوع بتونی و فلزی و گاها چوبی خلاصه می گردند که امروزه […]

    قیمت اسکلت فلزی ساختمان در سال ۱۴۰۲

    قیمت اسکلت فلزی ساختمان در سال ۱۴۰۲، در واقع کلاف سازه به حساب می آید که سایر بخش ها بر روی آن سوار شده و در استحکام هر ساختمان، بخش اصلی محسوب می گردد.

    اسکلت فلزی ساختمان

    اسکلت های ساختمانی عموما در ۲ نوع بتونی و فلزی و گاها چوبی خلاصه می گردند که امروزه به دلیل مقرون به صرفه تر بودن نوع فلزی، اسکلت های فلزی رواج روز افزونی را شاهد می باشند.

    قیمت اسکلت فلزی ساختمان در سال 1402

    قیمت اسکلت فلزی ساختمان در سال ۱۴۰۲

    نوع فلزی اسکلت های ساختمانی به دلایل دیگری نیز، مورد استقبال قرار گرفته که یکی از این دلایل را می توان در محاسبات دقیق تری دانست که اسکلت های فلزی به همراه دارند.

    آلیاژهای فلزی به دلیل آن که قابلیت نسبی در انعطاف داشته و بر خلاف نوع بتنی، دچار شکست نمی شوند؛ از ایمنی بالایی نیز برخوردار هستند که امروزه ملاک بسیار مهمی در هر ساخت و ساز محسوب می گردد.

    سابق بر این از این نوع اسکلت در ساخت مکان های غیرمسکونی استفاده می شد؛ اما امروزه در ساخت بناهای اداری و عمومی نیز رواج یافته است.

    اسکلت فلزی به علت آن که سرعت ساخت را بالا برده و از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری می نماید؛ می تواند جایگزینی مناسب برای دیگر اسکلت ها باشد.

    این نوع اسکلت به طرق مختلف در محل ساخت منتاژ شده و به فنداسیون موجود متصل می شود تا در انتها، عملیات سقف ریزی انجام پذیرد.

    اسکلت های فلزی دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه مقاله به بررسی جزء به جزء هر یک از آن ها پرداخته خواهد شد.

    قیمت اسکلت فلزی ساختمان

    قیمت اسکلت فلزی ساختمان

    مشخصات اسکلت فلزی ساختمان

    همان گونه پیش تر نیز توضیح داده شد؛ اسکلت های ساختمانی، مدل های گوناگونی دارند که در مدل های فلزی، بتنی و چوبی خلاصه می گردند.

    اسکلت های فلزی نیز، خود دارای انواع مختلفی می باشند که شامل نمونه های پیچ و مهره ای، جوشی و میخی بوده و هر یک کاربرد و مزیت های مختص به خود را دارند.

    اسکلت های فلزی در ۳ آلیاژ موجود بوده و شامل چدن، آهن و فولاد می گردند که نوع چدنی در قدیم کاربرد داشته و امروزه تقریبا دیگر استفاده نمی گردد.

    این نوع اسکلت دور ریز نداشته و هزینه به کار رفته در ساخت اسکلت های فلزی، کاملا مفید و بدون هر گونه به اصطلاح پرتی می باشد.

    وزن پایین فلز در برابر بتن، باعث شده که امروزه در ساخت مکان های مسکونی و تجاری، از اسکلت های فلزی، استفاده گردد.

    خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری فلز که باعث ایمنی بیشتر ساختمان در برابر تنش های طبیعی می شود، یکی از شاخصه هایی می باشد که باعث شده تا مهندسین و متخصصین ساخت و ساز، میل و رغبت بیشتری به استفاده از اسکلت های فلزی نشان دهند.

    طراحی ویلا باغ

    دیگر شاخصه و مزیت نوع فلزی اسکلت نسبت به سایر انواع آن، به کیفیت تولید فولاد در ایران باز می گردد که به دلیل استانداردهای بالای ساخت فولاد، می توان از ساخت بنایی ایمن مطمئن بود.

    به دلیل حجم اشغالی کم تر توسط اسکلت فلزی، می توان گفت که فضای داخلی مفید به مراتب بیشتری در این نوع اسکلت مهیا می گردد.

    قیمت اسکلت فلزی

    قیمت اسکلت فلزی

    خرید اسکلت فلزی ساختمان

    خرید اسکلت فلزی ساختمان را می توان مهم ترین بخش در ساخت هر بنا و مکانی دانست که می بایست پیش از هر گونه اقدام، دست به تحقیقات لازم زده شود تا در نهایت نتیجه دلخواه حاصل گردد.

    یکی از مسائلی که در خریداری هر نوع کالایی بسیار حائز اهمیت می باشد؛ محل و نحوه آن است که باید مورد بررسی کامل قرار گرفته و سپس خرید صورت گیرد.

    باید در نظر داشت که از چه آلیاژی برای ساخت اسکلت استفاده می شود که عموما آلیاژ فولاد توصیه می گردد؛ پس در زمان خرید حتما به برند تولیدی و کارخانه سازنده، توجه شود.

    توصیه ها حاکی از آن است که نمونه های پیچ و مهره ای از مقاومت و ایمنی بالاتری نسبت به دیگر مدل ها برخوردار می باشند؛ پس این نکته به هنگام خرید، می بایست در گوشه ذهن قرار گیرد.

    حجم ساخت و نوع کاربری بنا و البته تعداد طبقات نیز، نکته ای اساسی در انتخاب و خرید می باشد که بنا به سازه موجود (کارگاه، گاراژ، مجمتع تجاری یا مسکونی و…)، می بایست اقدام نمود.

    به طور کلی با استفاده از یک انتخاب درست، می توان از نتیجه نهایی که همان سازه ای شکیل و ایمن می باشد؛ مطمئن گشت.

    سازه سبک ال اس اف

    قیمت اسکلت فلزی ساختمان + خرید و فروش

    قیمت اسکلت فلزی ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به صورت جداگانه به ریز آن پرداخت.

    بسته به نوع و آلیاژ مورد استفاده در اسکلت، هزینه تمام شده نیز دستخوش تغییر می گردد که امری است اجتناب ناپذیر و البته بسیار پراهمیت.

    با توجه به جمیع جهات و با در نظر گرفتن تمامی نکات عنوان شده، می توان یک بازه قیمتی مشخص برای انواع اسکلت های ساختمانی فلزی در نظر گرفت.

    قیمت اسکلت فلزی

    قیمت اسکلت فلزی

    این بازه در محدوده قیمتی ۱.۵۰۰.۰۰۰ الی ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان، به ازای هر متر مربع قرار دارد که به کیفیت کار و ساخت باز می گردد.

    حال ممکن است برای بسیاری از مخاطبین، این سردرگمی به وجود آمده باشد که چگونه می توان، بهترین کالا را در  مناسب ترین قیمت ممکن خریداری نمود.

    باید در نظر داشت که انجام کارهای مهمی چون ساخت و ساز، مستلزم اطلاعات کامل در کنار دریافت مشورت از متخصصین و آگاهان امر می باشد.

    برای داشتن اطلاعات کامل و دریافت مشاوره ای رایگان و البته خریدی مرغوب در کیفیتی مطلوب، می توانید از طریق پل های ارتباطی موجود، با همکاران کارشناس و متخصص ما در این حیطه، تماس برقرار نمایید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.