×
×

نقشه ویلا ۱۴۰ متری | نقشه خانه ۱۴۰ متری

  • کد نوشته: 10237
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
  • دیدگاه‌ها برای نقشه ویلا ۱۴۰ متری | نقشه خانه ۱۴۰ متری بسته هستند
  • نقشه ویلا ۱۴۰ متری اگر هنگام رسم نقشه ویلا ۱۴۰ متری مطابق سلیقه مشتریان و خریداران ویلا، آن را طراحی کنیم، طراحی ویلا برای فروش نیز به مشکل بر نمی خوریم. همه ما می دانیم که این روزها مردم برای تفریح در آخر هفته های خود، بعد از مشغله کاری در گرانی های این روزها، معمولا […]

    نقشه ویلا ۱۴۰ متری | نقشه خانه ۱۴۰ متری

    نقشه ویلا ۱۴۰ متری

    اگر هنگام رسم نقشه ویلا ۱۴۰ متری مطابق سلیقه مشتریان و خریداران ویلا، آن را طراحی کنیم، طراحی ویلا برای فروش نیز به مشکل بر نمی خوریم. همه ما می دانیم که این روزها مردم برای تفریح در آخر هفته های خود، بعد از مشغله کاری در گرانی های این روزها، معمولا به مناطق خوش آب و هوا سفر می کنند و این باعث می شود که خرید این ویلا ها در مناطقی خوش آب و هوا مثل شمال کشور بیشتر شود. برای طراحی خوب و ترسیم نقشه ویلا ۱۴۰ متری باید یکسری ویژگی ها را در نظر داشته باشیم.

    نقشه ویلا 140 متری

    نقشه ویلا ۱۴۰ متری

    طراحی ویلا ۱۴۰ متری

    طبق استاندارد های ویلایی، یک ویلا ۱۴۰ متری جزو ویلاهای متوسط دسته بندی می شود. طراحی ویلا کوچک بسیاری از این ویلاها به خانواده های پرجمعیت فروش می رود؛ بنابراین ساخت حداقل دو تا چهار اتاق خواب در این ویلاها ضروری است. معمولا این اتاق ها را رو به نور خورشید می شازند، هم برای گرمای بهتر در زمستان و همچنین برای اینکه اتاق دلباز تر و با آرامش بیشتری در نظر بیاید. همچنین ساخت پنجره های بزرگ به این ویژگی کمک می کند. برای اینکه از فضا به درستی استفاده کنیم باید به رسم درست نقشه ویلا ۱۴۰ متری توجه لازم را داشته باشیم.

    نقشه ویلا 140 متری

    نقشه ویلا ۱۴۰ متری

    طراحی محوطه ویلا ۱۴۰ متری

    یک ویلای ۱۴۰ متری می تواند با وجود استخر یا آلاچیق در محوطه زمین این ویلا، به یک ویلا مدرن و لامچری تبدیل شود و به جذابیت آن بی افزاید. برای ساخت استخر معمولا باید مجوز درخواست کرد اما گاهی این کار بدون صدور مجوز هم امکان پذیر است.

    هزینه ویلا ۱۴۰ متری

    ویلای ۱۴۰ متری قطعا نسبت به ویلاهای با متراژ کمتر، گران تر و با هزینه بیشتری به فروش می رسند. ساخت ویلا در ساخت این ویلاها به دلیل استفاده از مصالحی گران قیمت می تواند هزینه بالاتری نیز داشته باشد. برای ساخت ویلا ۱۴۰ متری توصیه می شود که از مصالح ارزان استفاده نشود. هم به دلیل اینکه زیبایی و جذابیت ویلا ۱۴۰ متری را نخواهد داشت و همچنین اینکه یک سازه محکم را در اختیار ما قرار نمی دهد و نمیتوان به محکم بودن آن اطمینان داشت. برای خرید ویلا، با مشورت یک معمار و یا فروشنده حرفه ای، ویلایی مطابق با سلیقه خود و با امکانات مناسب تهیه کنید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.