×
×

نقشه ویلا ۱۷۰ متری | نقشه خانه ۱۷۰ متری

  • کد نوشته: 11215
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
  • دیدگاه‌ها برای نقشه ویلا ۱۷۰ متری | نقشه خانه ۱۷۰ متری بسته هستند
  • نقشه ویلا ۱۷۰ متری هر چقدر اندازه ویلا ها در ساخت ویلا بزرگتر باشد مانند ویلا های ۱۷۰ متری، به نوبه خود رسم نقشه ویلا ۱۷۰ متری نیز باید بها دقت بیشتری انجام گیرد. این ویلا ها جزو ویلاهای بزرگ به حساب می آیند و با توجه به هزینه بیشتری که نسبت به ویلا های […]

    نقشه ویلا ۱۷۰ متری | نقشه خانه ۱۷۰ متری

    نقشه ویلا ۱۷۰ متری

    هر چقدر اندازه ویلا ها در ساخت ویلا بزرگتر باشد مانند ویلا های ۱۷۰ متری، به نوبه خود رسم نقشه ویلا ۱۷۰ متری نیز باید بها دقت بیشتری انجام گیرد. این ویلا ها جزو ویلاهای بزرگ به حساب می آیند و با توجه به هزینه بیشتری که نسبت به ویلا های کوچکتر دارد، اگر با دقت طراحی شود و از فضا بهتر استفاده شود، مقرونه به صرفه تر و قشنگتر نیز خواهد بود. به دلیل اینکه این روزها ویلاها جزو خانه های شهری به حساب نمی آیند، جزو طبیعت به حساب می آیند و باید با توجه به طبیعت اطرافش طراحی شود.

    نقشه ویلا ۱۷۰ متری

    نقشه ویلا ۱۷۰ متری

    پلان ویلا ۱۷۰ متری

    برای طراحی و رسم پلان ویلا ۱۷۰ متری باید یکسری قائده کلی را در نظر بگیریم.

    اضافه اشکوب

    محوطه ویلا، فضای حیاط و محوطه داخلی ویلا. معمولا در طراحی های ویلا برای ویلا های مدرن و جدید از استخر در محوطه ویلا استفاده می شود. اگر فضای ویلا نیز کوچک باشد، میتوان برای استفاده از آن فضا، استخر ویلا را رو بسته ساخت. فضای حیاط نیز با گل ها و درخت ها تزئن می شود. فضای داخلی نیز می تواند به صورت تک واحد و یا دو واحد( دوبلکس) باشد.

    ویلا هایی که دارای دو واحد هستند معمولا در طبقه اول بیشتر برای فضاهای مهم مثل نشیمن و آشپزخانه استفاده می شود. همچنین در طبقه اول از پنجره های بلند استفاده می کنند تا فضای اتاق نشیمن دلنشین تر شود.

    نقشه ویلا ۱۷۰ متری

    نقشه ویلا ۱۷۰ متری

    هزینه ویلا ۱۷۰ متری

    برای ساخت این ویلا ها معمولا رسم نقشه ویلا ۱۷۰ متری برای سازه های ارزان قیمت مثل ساندویچ پانل کار دشواری به حساب می آید. به همین دلیل است که معمولا این سازه برای واحد های کوچکتر ساخته می شود.

    طراحی ویلا های زیبا

    همچنین هنگام ساخت دو مسیئله است که در قیمت ساخت ویلا تاثیر دارد؛ اول اینکه آیا زمین متعلق به شخص ی است که در خواست ساخت را داده و دوم اینکه از چه مصالحی برای ساخت استفاده می شود.

    در کل هرچه ویلا و زمین آن بزرگتر باشد، هزینه ساخت آن بزرگتر است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.