×
×

بازسازی بانک | هزینه بازسازی بانک | بازسازی دکوراسیون بانک

  • کد نوشته: 28118
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
  • دیدگاه‌ها برای بازسازی بانک | هزینه بازسازی بانک | بازسازی دکوراسیون بانک بسته هستند
  • بازسازی بانک بازسازی بانک در این مطلب می خواهیم به موضوع مهم در مورد بازسازی ساختمان های اداری و به خصوص بازسازی بانک بپردازیم. مجموعه اویم شاهانه یک گروه معماری با تیم مهندسی ماهر و کادر مجرب، مثل همیشه آماده ارائه خدمات به شما، در زمینه بازسازی بانک و ساختمان ادارات شما نیز می باشد. […]

    بازسازی بانک | هزینه بازسازی بانک | بازسازی دکوراسیون بانک

    بازسازی بانک

    بازسازی بانک در این مطلب می خواهیم به موضوع مهم در مورد بازسازی ساختمان های اداری و به خصوص بازسازی بانک بپردازیم.

    مجموعه اویم شاهانه یک گروه معماری با تیم مهندسی ماهر و کادر مجرب، مثل همیشه آماده ارائه خدمات به شما، در زمینه بازسازی بانک و ساختمان ادارات شما نیز می باشد.

     

    متخصصینی که قصد انجام عملیات بازسازی و زیباسازی فضای داخلی و بیرونی بانک را دارند باید حتما به یک سری نکات مهم توجه کنند: اول اینکه باید برای بازسازی و زیباسازی نمای داخلی و نمای بیرونی بانک‌ها نو و جنس کیفیت و متریالی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد حتماً توجه ویژه‌ای به آن شود. برای قسمت های سقف و کف بانک هم هم که دچار خرابی و فرسودگی به دلیل استفاده از تأسیسات شده است باید حتماً این بخش را بازسازی و تعمیر شوند. همچنین برای بازسازی سقف باید به این نکته توجه کرد که تاسیسات برق را جابجا کنیم و بعد از سیم کشی مجدد یا ترمیم قبلی عملیات بازسازی را آغاز کنیم.

     

    جهت انجام طراحی و بازسازی بانک با ما در ارتباط باشید.

    بازسازی بانک

    بازسازی بانک

    طراحی ویلا امروزه در برخی ادارات و بانک ها دیده می شود که کارکنان هنوز در همان سبک و ساختمان قبلی خود کار می کنند و دیوار و نمای ساختمان آن ها آسیب دیده و احتیاج به تعمیر و نوسازی دارد.

    برای راحتی مشتری و مراجعه کنندگان و همچنین کارکنان ادارات و جذب آنان به محل کار و افزایش روحیه آنان قطعاً نیاز به یک محیط زیبا و آرامش بخش است. دکوراسیون و نمای ساختمان ناخودآگاه در ذهن افراد تاثیر می گذارد و آن ها را در جذب شدن به آن مکان به ذوق می آورد.

    اینکه ادارات و بانک ها یک محیط رسمی و اداری هستند دلیل نمی شود یک محیط ساده و آرام داشته باشند. امروزه بانک ها و ادارات در دکوراسیون بسیار شیک و لوکس و رسمی ساخته می شوند. بازسازی بانک به شما کمک می کند تا شما نیز بانک خود را از نو و به شکل زیباتری برای جلب توجه مشتریان و کارکنان خود بسازید.

    بازسازی بانک

    بازسازی بانک

    بازسازی بانک شامل بازسازی تمام ساختمان بانک و دکوراسیون آن می شود.

     بازسازی بانک، به صورت نوسازی نمای بانک، محیط داخل بانک، جایگاه کارمندان و رئیس بانک، درب و پنجره ها، سیستم ایمنی، سیستم کامپیوتری و همه آنچه که در ساختمان بانک می باشد، مربوط است.

    تعداد مراجعه کنندگان به بانک ها بسیار زیاد است و با توجه به این امر، باید دارای سیستم کامپیوتری و امنیتی قدرتمندی باشند تا بتوانند سریع، آسان و به صورت کاملاً ایمن و مطمئن جوابگوی این همه مراجعه کننده باشد.

    نما رومی همه ما شاهد این هستیم که گاهی اوقات سیستم بانک های قدیمی به اختلال برخورده و مراجعه کنندگان را معطل می کنند و یا در صورت عدم پاسخگویی سیستم کارها را به فردا و روز دیگر ارجاع می دهند.

    بنابراین باید برای جلوگیری از این نوع مسائل و اتلاف زمان به فکر بازسازی بانک و نوسازی سیستم های آن باشیم.

    هزینه بازسازی بانک

    هزینه بازسازی بانک

    بازسازی بانک شامل چه مراحلی می باشد؟

    اولین کار در بازسازی بانک طراحی نقشه و طرح جدید فضای بانکی می باشد. تیم ماهر اویم شاهانه با توجه به خواسته شما و مهارت خودش یک طراحی عالی و بی نقص را در شروع کار به شما ارائه می دهد.

    پس از آنکه نقشه و تقسیم بندی بخش های مختلف محیط بانک به پایان رسید، نوبت به انتخاب رنگ و نوع مصالح مورد استفاده در بازسازی بانک می رسد.

    پس از آن به مهم ترین نکته که نورپردازی داخل بانک است پرداخته می شود. نورپردازی داخل بانک بسیار مهم می باشد چرا که باعث زیباتر دیده شدن و حتی بزرگتر دیده شدن فضای بانک می شود. همچنین نورپردازی مناسب در محیط بانک باعث آرامش و ایجاد سلامتی بینایی کارکنان نیز می شود.

    بازسازی ویلا امنیت بانک نیز در بازسازی بانک حرف اول را می زند. استفاده از دوربین های مدار بسته و سنسور های امنیتی، استفاده از درب و پنجره های ضد سرقت، گاوصندوق های پیشرفته و ایمن و… نیاز های اصلی بازسازی بانک هستند. امروزه یک بانکی که جدیدا تاسیس شده و پرطرفدار است، نیازمند سیستم امنیتی قدرتمند و به روز و پیشرفته می باشد تا اطلاعات محرمانه و اموال مردم را به خوبی حفظ کند.

    دکوراسیون بانک

    دکوراسیون بانک

    پس از طراحی و بازسازی نمای بیرون و داخل بانک، بازسازی دکوراسیون بانک و طراحی آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. استفاده از لوازم اداری، مبلمان، تلویزیون و غیره، در محیط بانک و جایگذاری مناسب آن ها نیازمند مهارت کاربلدان اویم شاهانه می باشد تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

    مبلمان بانک باید طبق استاندارد ها انتخاب شده و برای تمامی افراد، مثل مراجعه کنندگان، کارمندان و مدیر بانک، هر کدام به صورت جدا و به طور مهندسی شده انتخاب شود.

    بازسازی بانک های قدیمی

    رعایت نکات ارگونومی در محیط اداری بسیار مهم می باشد؛ زیرا که سلامت افراد و کارکنان نیز مهم است.

    رنگ و راحتی مبلمان ناخودآگاه در ذهن همگان تأثیر گذاشته و بر آن ها در انجام کارها آرامش و علاقه کمک می کند.

    استفاده از تلویزیون در مکان مناسب و معرض دید مشتریان، بسیار مناسب می باشد که علاوه بر ایجاد سرگرمی برای مشتریان می تواند یک بیلبورد برای تبلیغ بانک شما نیز باشد.

    لوگوی بانک و نام آن که یک نشانه مهم در محیط بانک است که باید در بهترین مکان ها با طراحی خوب و مناسب از آن استفاده شود تا جلوی دید همگان باشد.

    هزینه بازسازی بانک

    هزینه بازسازی بانک

    تزیینات داخل بانک با استفاده از گل و گیاه در ورودی و داخل ساختمان، باعث ایجاد انرژی مثبت در بین کارکنان و مراجعه کنندگان می شود و یک محیط کاملا زیبا، ایمن و آرامش بخش را برای همگان به وجود می آورد که حس اعتماد را به مشتریان و مراجعه کنندگان القا می کند.

    کسانی که قصد بازسازی بانک خود را دارند می توانند با مراجعه به صفحه سایت گروه معماری اویم شاهانه با ما تماس بگیرند و به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی دریافت کنند.

    مشتریان عزیز می توانند برای انجام پروژه بازسازی بانک خود نمونه پروژه های موجود در سایت ما را مشاهده کرده و از انجام پروژه های بازسازی بانک خود، با تیم ماهر اویم شاهانه اطمینان حاصل نمایند.

    تحویل پروژه های شما به سریعترین شکل ممکن انجام می شود و با کیفیت پروژه های انجام شده تضمین می شود. همچنین طرح ارائه شده در شروع کار با اصل پروژه بانک با هر آنچه که در کیفیت پروژه های انجام شده روی سایت دیده اید برابری می کند و به شما مشتریان عزیز بی کم و کاست به همراه خدمات عالی تقدیم می شود.

    نگران نباشید که در هنگام انجام پروژه ها تمامی موارد ایمنی رعایت شده و سلامت همگان تضمین می شود.

    هزینه بازسازی بانک

    هزینه بازسازی بانک

    هزینه بازسازی بانک چقدر است؟!

    هزینه های دریافتی اویم شاهانه از مشتریان خود، در انجام پروژه های مختلف و با کیفیت همانند بازسازی بانک، بسیار مناسب و منصفانه می باشد. شما نگران نباشید که در قبال دریافت خدمات بی نظیر و نامحدود هزینه بسیار کمی را پرداخت خواهید کرد.

    بازسازی بانک با تیم قدرتمند اویم شاهانه بسیار آسان و سریع می باشد.

    آرامش و افتخار را با ایجاد مکانی زیبا برای خود به ارمغان بیاورید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.