×

از ۰ تا ۱۰۰ طراحی باغچه ویلا و ساخت باغچه ویلا با ما

  • کد نوشته: 2528
  • ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
  • دیدگاه‌ها برای از ۰ تا ۱۰۰ طراحی باغچه ویلا و ساخت باغچه ویلا با ما بسته هستند
  • طراحی باغچه ویلا به گزارش طراحی ویلا : طراحی باغچه ویلا نحوه ساخت باغچه ویلا داشتن یک فضای سبز خوب و دنج آرزو هر کسیه که در منزل یا حیاط خود داشته باشد. هنگامی که طراحی ویلا و اجرای ویلا انجام میگیرد باید این نکته را مدنظر داشته باشید که فضایی را باید در داخل حیاط […]

    از ۰ تا ۱۰۰ طراحی باغچه ویلا و ساخت باغچه ویلا با ما

    طراحی باغچه ویلا

    به گزارش طراحی ویلا : طراحی باغچه ویلا نحوه ساخت باغچه ویلا داشتن یک فضای سبز خوب و دنج آرزو هر کسیه که در منزل یا حیاط خود داشته باشد.

    هنگامی که طراحی ویلا و اجرای ویلا انجام میگیرد باید این نکته را مدنظر داشته باشید که فضایی را باید در داخل حیاط ویلا برای ساخت باغچه ویلا آماده کنید. برای پیدا کردن یک ایده یا طراحی خوب یک باغچه در محوطه حیاط شما میتوانید به یک آرشیتکت با تجربه مراجعه کنید.

    تماس : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    طراحی باغچه ویلا

    طراحی باغچه ویلا

    با مراجعه به یک معمار یا گروه مهندسی متخصص و با نجربه میتوانید یک نقشه خوب و حساب شده را برای طراحی باغچه در درون محوطه خود پیدا کنید. قبلا هم عرض کردیم که سلایق بیشتر افراد مانند همدیگر نیست برخی طراحی های خاص و منحصر بفردی را دوست دارند که زبانزد عام خاص باشه بعضی از افراد هم طراحی های معمولی را میپسندند.

    ما در این مقاله قصد داریم که نحوه درست کردن باغچه های سنتی را در درون محوطه ویلا را برای شما بیان کنیم. طراحی باغچه ویلا قبلا هم گفتیم که کار محوطه سازی یک کار تخصصی است و هر کسی نمیتواند اینکار را انجام دهد. طراحی محوطه اصول و روش های خود را در پی دارد.

    جهت ساخت باغچه ویلا با ما در ارتباط باشید ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    طراحی باغچه ویلا

    طراحی باغچه ویلا

    هزینه باغچه ویلا

    باغچه ویلا در اولین گام برای جانمایی و طراحی باغچه ویلا در داخل محوطه ابتدا باید جایی را مشخص کنید که میخواهید را در آنجا به اجرا در آورید.

    و برای مشخص کردن قرار گیری باغچه در داخل محوطه ویلا ابتدا باید موقیعت آفتابگیری محوطه در طول روز را بررسی کنید. برخی مواقع بعضی از افراد مکانی را برای قرار گیری باغچه مشخص میکنند که اصلا موقعیت خوبی برای آفتابگیری ندارد که به همین خاطر باغچه بعد از مدتی خشک و از بین میرود.

    اگر محل نامناسبی را برای اجرای باغچه در  در نظر داشته باشید قطعا رشد نمیکند.

    طراحی باغچه ویلا

    طراحی باغچه ویلا

    طراحی باغچه های سنتی بیشتر بطور خاصی انجام میگیرید. شما میتوانید شکل باغچه را بصورت هندسی اجرا کنید و برکه ای کوچک در کنار آن طراحی کنید تا یک لوکیشن طبیعی زیبا به وجود آورید.

    طراحی باغچه ویلا بصورت های گوناگونی انجام میگیرد که طرح لانه زنبوری و هندسی از رایج ترین نوع این طرح هاست. پس میتوان نتیجه گرفت که برای ساخت باغچه ویلا حتما باید یک لوکیشن مناسب و آفتابگیری را انتخاب کرد و باغچه را در آن مکان درست کرد.

    باغچه ویلا

    باغچه ویلا

    قیمت باغچه ویلا

    یکی دیگر از مواردی که در هنگام طراحی باغچه ویلا در نظر داشته باشیم این است که سیستم تاسیساتی مناسب را در نظر داشته باشیم. شاید برخی فکر کنند که اجرا کردن یک سیستم تاسیساتی برای آبیاری باغچه یک کار بی فایده و هزینه بر است که اینطوری بنظر نمیرسد.

    کسانی که همیشه در ویلا ساکن هستند نیازی به این سیستم ندارند و خودشان میتوانند با ظرف یا شیلنگی باغچه را آبیاری کنند. سیستم تاسیساتی مناسب کسانی است که برخی مواقع مانند تعطیلات نوروز یا تابستانی در ویلا ساکن میشوند.

    که چنین افرادی میتوانند با درست کردن آبیاری قطره ای زمانی که در ویلا نیستند نگران آبیاری باغچه خود نباشند.

    یکی از مزیت های سیستم آبیاری قطره ای این است که هنگامی که شما باغچه های سنتی را طراحی و اجرا کردید میتوانید برای آبیاری درختانی را که دورتادور باغچه کاشته اید استفاده کنید.

    طراحی باغچه ویلا این سیستم خوب به شما کمک میکند در زمان هایی که در ویلا ساکن نیستید به درختان و فضای سبز سازه شما آب بدهد. برای طراحی و پیاده سازی این سیستم به لوله کشی زیرکار نیاز دارید.

    پس باید در هنگام اجرای آن مسیر دقیق لوله کشی را مشخص کنید و با استفاده از ایده های کارشناسان لوله های مناسب این طرح را خریداری کنید و نصب کنید. کیفیت لوله های باید در سطح خوبی باشند تا در فصل های زمستان هنگام یخبندان دچار پوسیده گی و خرابی نشوند.

    نحوه ساخت باغچه در ویلا بکار بردن لوله های بی کیفیت و نامرغوب به مرور زمان باعث آسیب دیده گی آنها میشود و میتواند خسارت مالی به شما برساند. یکی دیگر از کارهایی که میتوانید در هنگام سیستم آبیاری قطره ای استفاده کنید و استفاده از شیر برقی میباشد که شما دیگر نیازی به حضور در محل برای آبیاری ندارید و شما ساعاتی را مشخص میکنید سیستم هوشمند بطور خودکار باغچه را آبیاری میکند.

    جهت طراحی باغچه ویلا با ما در ارتباط باشید

    باغچه ویلا

    باغچه ویلا

    استفاده از مصالح ساختمانی در باغچه

    یکی دیگر از نکاتی که هنگام ساخت باغچه سنتی در داخل باید به آن توجه کرد استفاده از مصالح و متریال با کیفیت است که باعث مستحکم شدن سازه شما میشوند.

    زمانی که باغچه سنتی را در درون محوطه اجرا کردید سعی کنید یک برکه کوچک یا حوضچه هایی در کنار آن درست کنید تا یک منظره زیبا را ساخته باشید. حتما کف حوضچه یا برکه را عایق بندی کنید.

    طراحی باغچه ویلا استفاده از آجرهای مخصوص ساخت حوضچه یا برکه یک محوطه شاهکار درست کنید. البته از کاشی های آبی فیروزه ای نیز می توانید برای دیواره های حوض باغچه خود استفاده کنید.

    ساخت باغچه ویلا

    ساخت باغچه ویلا

    ساخت باغچه ویلا

    ساخت باغچه ویلا زمانی که شما از طراحی و درست کردن فضاهای سنتی چه در محوطه سازی و چه در طراحی حرف میزنید دو عامل مهم یعنی رنگ و نور بیشترین تاثیر را در زیبایی فضا خواهد داشت.

    برای تبدیل کردن فضای داخلی محوطه ویلا خود به پنجره های هزار رنگ خانه های سنتی قدیمی از نورهای رنگی مختلفی استفاده کنید. این امکان هم برای شما وجود دارد که آلاچیق سنتی درست کنید تا فضای محوطه کاملا سنتی و قدیمی شود.

    یک نکته دیگر در هنگام اجرای روشنایی در خود برای روشنایی اصلی محوطه از چراغ های پارکی یا لامپ های قارچی استفاده کنید. طراحی باغچه ویلا حتما نور پردازی کف حوضچه یا برکه را هم در نظر داشته باشید.

    بازسازی ویلا یکی دیگر از کارهایی که میتوان در باغچه های سنتی انجام داد استفاده از نورهای زمینی با رنگ های مختلف است  که شما میتوانید نورها رو در لابه لای گیاهان باغچه مخفی کرد.

    شما می توانید دور تا دور آلاچیق محوطه ویلا خود را با استفاده از پنجره های هشت ضلعی که دارای شیشه های رنگی میباشند بکار ببرید. استفاده از رنگ های آبی، فیروزه ای، سبز، سفید، زرد و نارنجی برای استفاده در این طرح به شما توصیه می شود. ساخت باغچه ویلا این رنگ ها باعث تداعی بخش حس و حال فضاهای سنتی و قدیمی میشوند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.