×
×

تاثیر تغییرات اقلیم بر ساختمان

  • کد نوشته: 17884
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای تاثیر تغییرات اقلیم بر ساختمان بسته هستند
  • تاثیر تغییرات اقلیم بر ساختمان به گزارش ساخت سوله : وقتی صحبت از تغییرات اقلیمی می شود ، به هیچ وجه برای صنعت ساخت و ساز خطری ندارد. هر کشوری دچار تغییرات اقلیمی مانند طوفان ، طوفان ، گرم شدن کره زمین و غرق شدن شده است. صنعت AEC به دنبال پایداری بیشتر ساختمانها یا زیرساخت ها است […]

    تاثیر تغییرات اقلیم بر ساختمان

    تاثیر تغییرات اقلیم بر ساختمان

    به گزارش ساخت سوله : وقتی صحبت از تغییرات اقلیمی می شود ، به هیچ وجه برای صنعت ساخت و ساز خطری ندارد. هر کشوری دچار تغییرات اقلیمی مانند طوفان ، طوفان ، گرم شدن کره زمین و غرق شدن شده است. صنعت AEC به دنبال پایداری بیشتر ساختمانها یا زیرساخت ها است بنابراین نیاز به کاهش گازهای گلخانه ای (GHG) است که بر روی هوا تأثیر منفی می گذارند یا از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار هستند و در نتیجه نیاز به محافظت از سازه ها در برابر هوای شدید دارد.

    مشکوک شدن به اشتباهات در صنعت ساخت و ساز به خودی خود موانعی برای ایجاد خطر است و گاهی اوقات رفع آن از عهده شما خارج است. یکی از موارد بسیار نگران کننده ، تأثیر تغییر اقلیم است که به طور کلی صنعت ساخت و ساز را مختل می کند.

    ساختمانها به دلیل انرژی مصرف شده تأثیر بیشتری در گرم شدن کره زمین دارند و حدس می زنند که تا سالهای آینده علت آزاد شدن گاز C02 ناشی از ساخت موادی مانند بتن به روش جذب و آزادسازی هوا توسط ساختمانها باشد. هر سایت ساختمانی برخی اقدامات مانند تخریب را برای پاکسازی مکانی که منجر به گرم شدن کره زمین شده است ، اجرا می کند.

    مهندسان در حال پیشنهاد تغییراتی هستند که باعث کاهش قبوض مصرف انرژی برای صاحبان املاک تجاری در حین ساخت می شود. به همین دلیل ، آنها باید روش های ساختاری را که با افزایش دما در سراسر جهان هزینه ها را کاهش می دهند ، ساخت برج سازگار کنند.

    تغییرات آب و هوایی مجبور شده است مهندسان مجبور شوند برای کمک به تأثیرات مثبت زیست محیطی زودتر روشهای ساخت سبز را در کل پروژه خود اعمال کنند. صنعت ساخت و ساز به طور مداوم در حال کار بر روی چگونگی ساخت بتن با C02 کمتر ، استفاده از مواد بازیافتی و ساخت ساختمانهایی است که خطر کمتری برای محیط زیست دارند.

    با سرویس های BIM می توان در نرم افزار Revit برای همه رشته ها یک نقاشی سه بعدی ایجاد کرد و آسیب های آب و هوایی را کنترل کرد و بدون آسیب رساندن به محیط زیست یا اتلاف وقت برای انجام مجدد پروژه ، آنها را به راحتی اصلاح کرد.

    اثرات تغییر اقلیم در صنعت ساختمان

    ساختمانها باید قوی تر باشند: – وقایع تغییر هوا بیشتر در سراسر کره زمین اتفاق می افتد. به همین دلیل ، نیاز به تصویب قوانینی در صنعت ساخت و ساز برای ایجاد ساختمان های پایدار و مستحکم است. در مناطق مستعد سیل ، نیاز به متخصص ساخت و ساز ماهر در ساخت مکانیزم برای دفاع از سیل افزایش می یابد. در جاهایی که طوفان بیشتر رخ می دهد ، نیاز روزافزون متخصصان ساخت و ساز به استفاده از مواد محکم تر با عناصر افزایش می یابد.

    بر نوآوری تأکید شده است: – شرکتهای ساختمانی در این محیط سختگیرانه مورد نیاز ساختمان ، هنگام تلاش برای استفاده از استاندارد هنگام ساخت ، باید خلاقیت بیشتری داشته باشند. با ظهور فناوری ها و نوآوری ها ، استفاده از این فناوری ها و جذب نیرو و آموزش آنها برای اجرای این فناوری ها در پروژه هایشان برای ایجاد ساختمان مستحکم تر ، پایدار و مقرون به صرفه ، برای شرکت ها ضروری می شود.

    استاندارد سازی ساختمان سبز: – با تمرکز بیشتر مقررات ساختمانی ، شرکت ها استانداردهای ساختمان سبز را در پیش می گیرند. آنها ضایعات ساختمانی کمتری را اجرا می کنند ، انرژی کمتری مصرف می کنند و بیشتر. از روش های ساخت سبز برای محافظت در برابر تابستان ، بارندگی و زمستان استفاده می شود.

    افزایش دما: – به دلیل افزایش دما ، یک فصل طولانی تابستان و زمستان باعث طولانی شدن فصل ساخت و ساز برای تمام شرکت های سراسر کشور شده است. در ژانویه ، اکثر کشورهایی مانند انگلیس ، ایالات متحده و سایر کشورها به دلیل آب و هوای شدید کارگران خود را اخراج کردند.

    نیاز به کارگران ماهر: – برای اجرای تغییرات در شرایط شدید آب و هوایی ، استخدام کارگران ماهرتر برای انجام به موقع پروژه ها ضروری است. یک مشکل صنعت در زمینه کمبود نیروی کار وجود دارد و دستورالعمل های جدید ساختمانی برای افزایش فشارها در صنعت تهیه شده است. این روش پایدارتر توسط شرکت های ساختمانی برای حل مسائل زیست محیطی مانند آسیب به محیط زیست برای تغییر در هوا برای از بین بردن خدمات آنها اجرا می شود.

    ایمنی در محل کار: – نگرانی عمده در مورد تغییرات آب و هوایی بر ایمنی محل کار تأثیر می گذارد زیرا باران و جاری شدن سیل می تواند باعث خراب شدن سطح چوب و لغزندگی شود ، خطر صدمات را افزایش می دهد و شرایط کاری ناامنی را برای کارگران ساختمانی ایجاد می کند. افزایش دما می تواند باعث استرس گرمایی و گرمازدگی شود که منجر به مرگ شود. همچنین ، بتن زمان زیادی برای درمان نیاز دارد ، که باعث تاخیر در پروژه ساخت و افزایش هزینه ها می شود.

    مصالح ساختمانی Worksite: – تغییرات آب و هوا به شدت بر مصالح ساختمانی و سازه ها تأثیر می گذارد. به دلیل دمای بالاتر ، موادی مانند آجر و چوب زودتر خراب می شوند و آسیب می بینند. به همین دلیل ، تقاضای زیادی برای تولید مواد جدید و ساخت و ساز پایدار برای کاهش تغییرات وجود دارد.

    نتیجه

    هنگام ساخت یک پروژه ، مکان می تواند مهمترین نگرانی باشد زیرا حوادث شدید آب و هوایی مانند طوفان ، سیل و موارد دیگر می تواند بر پروژه ساخت و ساز تأثیر بگذارد. مواد باید به تغییرات آب و هوایی پایبند باشد. آینده ساخت کاملاً به سفارشی سازی بستگی دارد. بازسازی ویلا هر پروژه با مجموعه ای منحصر به فرد از خطرات آب و هوایی همراه است. بنابراین ، محافظت سفارشی ضروری است. مدت زمان حفاظت از آب و هوا ممکن است به محل ، ماهیت پروژه ، مواد استفاده شده در پروژه و آب و هوای منطقه آن بستگی داشته باشد. برنامه ریزی و اجرای یک پروژه ساختمانی باید به دقت اندازه گیری شود. ممکن است آینده برای شرکت های ساختمانی از نظر حوادث آب و هوایی و شرکت های بیمه برای پرداخت خسارت تغییر کند.

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    معماری جدید ویلا

    طراحی باغ های کوچک

    نقاشی ساختمان لاکچری

    ساخت ویلا بدون مجوز

    طراحی نما خانه

    اصول طراحی کافه تریا

    طراحی کافه | طراحی کافی شاپ | دکور کافی

    رنگ ساختمان طرح کاغذ دیواری

    طراحی آشپزخانه

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.