×
×

برترین دفاتر های معماری جهان

  • کد نوشته: 18411
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای برترین دفاتر های معماری جهان بسته هستند
  • برترین دفاتر های معماری جهان به گزارش طراحی ویلا : برترین دفاتر های معماری جهان کدامند؟ و “بهترین” حتی در این زمینه به چه معناست؟ بزرگترین ، شناخته شده ترین ، کسی که بیشترین پول را تحویل می دهد؟ در لیست زیر ، با در نظر گرفتن این عوامل و سایر عوامل ، معرفی مختصری […]

    برترین دفاتر های معماری جهان

    برترین دفاتر های معماری جهان

    به گزارش طراحی ویلا : برترین دفاتر های معماری جهان کدامند؟ و “بهترین” حتی در این زمینه به چه معناست؟ بزرگترین ، شناخته شده ترین ، کسی که بیشترین پول را تحویل می دهد؟

    در لیست زیر ، با در نظر گرفتن این عوامل و سایر عوامل ، معرفی مختصری به ۲۰ شرکت برتر معماری در جهان ارائه شده است. بعضی عظیم ، بعضی نسبتاً کوچک هستند. شرکت هایی وجود دارند که حتی برای افراد خارج از حرفه نیز شناخته می شوند – قدم به جلو ، فاستر و شرکا – و آنهایی که شهرهای ما را به طرز چشمگیری شکل داده اند بدون اینکه هرگز به یک نام خانوادگی تبدیل شوند. اما همه آنها تأثیر عمیقی در ساختمان قرن ۲۱ داشته اند.

    از آنجا که این لیست به جای رتبه بندی ، یک راهنما است ، شرکت ها به ترتیب حروف الفبا داده می شوند. و موارد گنجاندن و حذف البته بسیار قابل بحث است!

    ۲۰ شرکت معماری برتر

    ۰۱ Aecom (ایالات متحده آمریکا)

     

    Aecom

    Aecom

    Aecom شش سال متوالی به عنوان یکی از محبوب ترین شرکت های مجله Fortune انتخاب شده است . این یک شرکت عظیم است که نه تنها در معماری و طراحی بلکه در زمینه مهندسی ، باستان شناسی و مدیریت ریسک و بسیاری خدمات دیگر خدمات ارائه می دهد. درآمد آن برای سال مالی ۲۰۱۹ بالغ بر ۲۰.۲ میلیارد دلار بود.

    اگرچه خود شرکت Aecom در سال ۱۹۹۰ تأسیس شد ، اما بسیاری از شرکت های قبلی آن دارای سابقه یک قرن یا بیشتر هستند. پروژه های برجسته آن شامل فرودگاه های بین المللی (JFK ، LAX ، سیدنی ، ابوظبی ، هنگ کنگ و بیشتر) ، خلیج مارینا سنگاپور و بازی های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ ریو است.

    دفتر مرکزی این شرکت در لس آنجلس است ، اما ۸۷۰۰۰ کارمند آن در سراسر جهان در دفاتر لندن ، ابوظبی ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، بریزبن و گوروگرام (شمال هند) پخش می شوند. 

    ۰۲ Aedas (هنگ کنگ)

    Aedas

    Aedas

    Aedas در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد که سه شرکت از هنگ کنگ ، استرالیا و انگلیس ادغام شدند. اکنون ۱۴۰۰ پرسنل در ۱۲ دفتر (۸ کارمند در آسیا ، دو نفر در خاورمیانه ، یک نفر در اروپا ، یک نفر در ایالات متحده) استخدام می کند.

    مدیران این شرکت از طیف گسترده ای از زمینه های فرهنگی می آیند و این نشان دهنده اعتقاد آن به “جهان متنوع دنیای جالب تر است”. علاوه بر ارائه خدمات معماری ، در طراحی داخلی و شهری نیز فعالیت می کند.

    Aedas 9 بار در جوایز بین المللی طراحی ۲۰۲۰ مورد افتخار قرار گرفت ، از جمله برای موزه تاریخ ملی مغولستان و منطقه فرهنگی Zhengzhou در چین. و علی رغم اینکه یک شرکت جوان است ، در حال حاضر بیش از ۱۰۰ پروژه را به اتمام رسانده است.

    ۰۳ BDP (انگلستان)

    BDP

    BDP

    BDP با ۹۵۰ پرسنل ، دومین شرکت بزرگ معماری در انگلستان است. دفتر مرکزی آن در منچستر است اما هشت دفتر ملی دیگر و همچنین استودیوهای جهانی در ایرلند ، هلند ، امارات ، چین ، هند ، سنگاپور و کانادا دارد.

    BDP در سال ۱۹۶۱ توسط پروفسور سر جورج گرنفل باینس تاسیس شد ، که هر ساله جایزه ای برای ” مکانی الهام بخش برای مردم ” به نام وی اهدا می شود . گرنفل بینز معتقد به انسان سازی معماری است اگرچه برخی از پروژه های این شرکت ، مانند ایستگاه اتوبوس پرستون ، افکار عمومی را تقسیم کرده اند.

    این شرکت در سال ۲۰۱۶ با مهندس ژاپنی Nippon Koei پیوست و به آن دامنه بین المللی داد. پروژه های اخیر شامل آبشار ملبورن سیتی و توسعه لیورپول یک است که نامزد جایزه استرلینگ شده بود. BDP همچنین برای بازسازی نمای کاخ وست مینستر سفارش داده شده است. در سال ۲۰۱۹ ، بالاترین گردش مالی خود را ۱۰۶.۸ میلیون پوند اعلام کرد.

    ۰۴ گروه DLR (ایالات متحده آمریکا)

    DLR Group

    DLR Group

    DLR Group اولویت طراحی پایدار را دارد. به همین منظور ، او قبلاً از چالش معماری ۲۰۳۰ استفاده می کرد و تعهدات AIA 2030 و توافق نامه چین را امضا کرده است. تعهد آن به پایداری را می توان در پروژه های آن مانند سایبان خورشیدی در میادین AmericanAirlines Arena نیز مشاهده کرد. این سرویس خدمات متصل به معماری ، معماری منظر ، طراحی داخلی ، حفاظت ، انرژی و چندین سرویس دیگر را ارائه می دهد.

    گروه DLR برای دبیرستان پایدار Canyon View خود در آریزونا جوایز زیادی را به دست آورده است و همچنین اخیراً ساختمان بسیار مدرن و پست مدرن پورتلند را بازسازی کرده است.

    دفتر مرکزی این شرکت در اوماها ، نبراسکا ، با ۲۵ دفتر و پایگاه دیگر آمریکایی در شانگهای و دبی قرار دارد. این کار از سال ۱۹۶۶ آغاز شده است و گردش مالی سالانه آن ۲۶۲ میلیون دلار و ۱۲۰۰ پرسنل در سال ۲۰۱۸ گزارش شده است.

    ۰۵ DP Architects (سنگاپور)

    DP Architects

    DP Architects

    DP Architects از سال ۱۹۶۷ شروع به کار کرده و اکنون ۱۶ دفتر در سراسر آسیا دارد. ردپای آن در سراسر سنگاپور بومی آن دیده می شود ، به عنوان مثال در برنامه ریزی اصلی منطقه خرده فروشی Orchard Road و مجتمع طلایی مایل که اکنون نمادین است ، اما همچنین مسئولیت مرکز خرید دبی و سایر پروژه های بین المللی را بر عهده داشت.

    این شرکت بیش از ۱۱۰۰ پرسنل استخدام کرده است. این یک مشاوره طراحی چند رشته ای و بخشی از گروه بزرگتر DP است. اخلاق طراحی پایدار این شرکت با ۲۵ جایزه برای پروژه های سبز توسط سازمان ساختمان و ساخت سنگاپور شناخته شده است.

    دفاتر های معماری جهان

    ۰۶ Foster and Partners (انگلستان)

    Foster and Partners

    Foster and Partners

    Foster and Partners یک مارک جهانی است که به لطف “استارچیتکت” اصلی آن ، نورمن فاستر ، که این شرکت را در سال ۱۹۶۷ تأسیس کرد ، اکنون ۱۶۰۰ کارمند دارد و سه بار برنده جایزه استرلینگ ، یک بار جایزه آقاخان و چندین جایزه دیگر RIBA شده است. بار.

    این شرکت لندن مدرن را شکل داده است ، زیرا مسئول Gherkin (30 St Mary Axe) ، استادیوم جدید ومبلی ، پل هزاره ، تالار شهر و سقف شیشه ای در دادگاه بزرگ موزه بریتانیا بوده است. با این حال ، این پروژه همچنین در پروژه های بین المللی مانند ساختمان HSBC در هنگ کنگ و بازسازی رایشتاگ در آلمان کار کرده است.

    درآمد فاستر و شرکا در سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۲۵۸ میلیون پوند بود. نود درصد این درآمد در خارج از انگلستان انجام شده است ، که شاید تعجب آور نباشد با توجه به اینکه ۱۳ دفتر از ۱۴ دفتر آن در خارج از کشور هستند (در هر قاره به جز آفریقا).

    ۰۷ جنسلر (ایالات متحده آمریکا)

    جنسلر

    جنسلر

    جنسلر یک شرکت بزرگ و شناخته شده است که در ۴۸ شهر در سراسر جهان فعالیت می کند و بیش از ۶۰۰۰ نفر مشغول به کار است. گردش مالی سال ۲۰۱۸ آن ۱.۲ میلیارد دلار بود.

    این ساختمان از سال ۱۹۶۵ از مقر خود در سانفرانسیسکو فعالیت می کند ، اگرچه دو ساختمان برجسته آن – برج شانگهای و فرودگاه ملی اینچئون کره جنوبی – در ایالات متحده نیستند.

    گنسلر با توجه به اینکه “شهرها مجموع اجزا their آنها هستند” و با ادعای تخصص در “فرودگاه ها ، هتل ها ، مدارس ، دفاتر ، مراکز بهداشتی و تندرستی ، اماکن ورزشی ، مقاصد تفریحی و هر آنچه در این بین است” بر محیط شهری تمرکز می کنند. این برنامه تعدادی از برنامه های تعامل مدنی با هدف مقابله با بی خانمانی ، بهبود وضعیت رفاه و آموزش نسل بعدی معماران را دراختیار دارد.

    ۰۸ HDR (ایالات متحده آمریکا)

    HDR

    HDR

    HDR دارای سابقه طولانی است – از سال ۱۹۱۷ وجود دارد – و یک نیروی کار قابل توجه جهانی با بیش از ۱۰،۰۰۰ نفر. با دفتر مرکزی در اوماها بیش از ۲۲۵ دفتر در ایالات متحده ، اروپا ، آسیا و استرالیا ایجاد کرده است. HDR یک شرکت کارمندی است که بیش از ۲.۲ میلیارد دلار در سال درآمد کسب می کند.

    این اولین شرکت معماری / مهندسی بود که در سال ۱۹۹۴ به شورای ساختمان سبز ایالات متحده پیوست. این تعهد را ادامه داده و جوایز پایداری و همچنین جایزه بزرگ مهندسی را دریافت کرده است.

    پروژه های HDR بسیار زیاد و متنوع هستند که غالباً روی مداخله محیطی متمرکز هستند. آنها شامل بای پس سد هوور در مرز آریزونا-نوادا و ساختمان علوم زندگی ، زمین و محیط زیست در دانشگاه سیدنی هستند.

    دفاتر های معماری جهان

    دفاتر های معماری جهان

    ۰۹ معماران و برنامه ریزان Heerim (کره جنوبی)

    Heerim

    Heerim

    Heerim پیشروترین شرکت معماری در کره جنوبی است که در سال ۱۹۷۰ تأسیس شد و ۱۲۰۰ کارمند دارد. این شرکت خدمات گسترده ای از روشنایی تا مدیریت ساخت و ساز را ارائه می دهد.

    دفتر مرکزی آن در سئول و ۱۳ دفتر اضافی در برخی از مکانهای نسبتاً غیر منتظره از جمله اربیل (عراق) ، نورالسلطان (قزاقستان) و باکو (آذربایجان) است. در شهر اخیر ، برای ورزشگاه المپیک و هتل هلال احمر کمپینسکی جوایزی کسب کرده است. هیریم همچنین در حال حاضر به عنوان مشاور طراحی استادیوم اصلی فوتبال که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد استفاده قرار می گیرد ، فعالیت می کند.

    ۱۰ HKS (ایالات متحده آمریکا)

    HKS

    HKS

    HKS با داشتن “آزمایشگاه” اختصاصی در ستاد مرکزی دالاس ، بر اهمیت تحقیق در عمل خود تأکید می کند. این شرکت از سال ۱۹۳۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و پروژه های برجسته ای مانند ۳۱۱ South Wacker Drive در شیکاگو ، استراحتگاه جزیره آتلانتیک پارادایز در باهاما و تعدادی استادیوم در سراسر ایالات متحده را به پایان رسانده است. در طول تاریخ خود ، روی پروژه هایی کار کرده است که در مجموع تقریباً ۷۰ میلیارد دلار ارزش دارند.

    این شرکت ۱۴۰۰ نفر را در ۲۴ دفتر ، عمدتا در ایالات متحده بلکه در مکزیکو سیتی ، لندن ، دبی ، تویکو ، شانگهای ، سنگاپور و دهلی نو استخدام می کند. HKS و همچنین خدمات معماری ، خدمات طراحی داخلی ، مهندسی سازه ، “تجارب مارک دار” و موارد دیگر را ارائه می دهد.

    ۱۱ HOK (ایالات متحده آمریکا)

    HOK

    HOK

    HOK (که قبلاً Hellmuth ، Obata + Kassabaum نامیده می شد) در سال ۱۹۵۵ در سنت لوئیس آغاز به کار کرد اما اکنون دارای ۲۴ دفتر است که بیشترین کارمندان آن در میان آنها گسترش یافته است. در کل نیروی کار حدود ۱۷۰۰ نفر است.

    HOK به دلیل طراحی پایدار و به دلیل پذیرش اولیه CAD و BIM شناخته شده است (از اوایل سال ۱۹۸۳ بخشی از نرم افزار پیش نویس را به نام HOK Draw معرفی کرد). این برنامه همچنین برنامه های مربیگری را برای معماران مشتاق اجرا می کند.

    پروژه های مهم این شرکت شامل موزه ملی هوا و فضا در واشنگتن ، پردیس تحقیق و توسعه اپل در کوپرتینو ، فرودگاه بین المللی حمد دوحه و برج برجسته Keangnam Hanoi – بلندترین ساختمان ویتنام است.

    ۱۲ گروه IBI (کانادا)

    IBI

    IBI

    این شرکت مستقر در تورنتو از سال ۱۹۷۴ فعالیت خود را آغاز کرده و به طور مداوم در ردیف بهترین شرکت های معماری جهان قرار دارد. این شرکت دارای ۲۶۰۰ کارمند در ۶۰ دفتر بین المللی است که در درجه اول در آمریکای شمالی بلکه در اروپا ، آسیا و خاورمیانه قرار دارد.

    گروه IBI به سمت یکپارچه سازی هوشمندانه سیستم های شهری متمرکز شده است ، “شکاف بین طراحی و فناوری”. این کار در درجه اول در زمینه ساخت مکان سازی ، حمل و نقل ، آموزش و پرورش و ساختمانهای بهداشت و درمان و همچنین اماکن مسکونی و تجاری کار کرده است.

    از نمونه کارهای IBI می توان به پارک Chinatown بوستون ، دانشگاه ملکه الیزابت و بیمارستان رویال کودکان در گلاسگو و طرح شهری حمل و نقل یکپارچه عربستان اشاره کرد.

    لیست دفاتر های معماری جهان

    ۱۳ نیهون سککی (ژاپن)

    Nihon Sekkei

    Nihon Sekkei

    Nihon Sekkei (در زیر با Nikken Sekkai اشتباه نمی شود !) در ساپورو و ناگویا در سال ۱۹۶۷ آغاز به کار کرد. اکنون دفاتر دیگری در شانگهای و هانوی دارد ، در کل تقریباً ۱۰۰۰ پرسنل استخدام می کند و تخمین زده می شود سالانه ۱۸۰ میلیون دلار گردش مالی داشته باشد.

    این شرکت به “ایجاد مشترک [با مشتری و عموم مردم] ارزش های آینده” اعتقاد دارد که می تواند در محیط ساخته شده گنجانده شود. این فلسفه را به عنوان “فکر کن ++” توصیف می کند.

    تأثیر Nihon Sekkai را می توان در سراسر ژاپن شهری به ویژه در آسمان خراش های آن مشاهده کرد. برخی از مشهورترین ساختمانهای این شرکت عبارتند از تالار شهر Itoman در اوکیناوا و بیمارستان Mitsui Memorial در Toyota ، و همچنین پروژه های خارج از کشور مانند کتابخانه Pudong شانگهای.

    ۱۴ Nikken Sekkei (ژاپن)

    Nikken Sekkei

    Nikken Sekkei

    Nikken Sekkei (با Nihon Sekkei در بالا اشتباه گرفته نشود) مهمترین شرکت معماری در ژاپن و دومین شرکت بزرگ در جهان است که از زمان تأسیس خود در سال ۱۹۰۰ ۲۵۰۰۰ پروژه را به اتمام رسانده است. این شرکت از توکیو به ۱۶ شهر جهان از جمله مسکو گسترش یافته است. ریاض و اخیراً بانکوک.

    این نیروی انسانی ۲،۶۸۵ نفر است و خدمات کاملی از جمله طراحی معماری ، طراحی داخلی ، برنامه ریزی شهری ، مشاوره و پایداری را در اختیار دیگران قرار می دهد.

    روی برخی از معتبرترین معماری های ژاپن از جمله توکیو اسکای تری ، گراند فورنس اوزاکا و کوئینز اسکوئر یوکوهاما کار شده است. در خارج از کشور ، Nikken Sekkei مسئولیت خانه اپرای قاهره ، کتابخانه گوانگژو و موارد دیگر را بر عهده داشته است.

    ۱۵ پرکینز و ویل (ایالات متحده آمریکا)

    پرکینز و ویل

    پرکینز و ویل

    پرکینز و ویل مستقر در شیکاگو از سال ۱۹۳۵ “مکانهایی به جای افتخار بشریت” را ایجاد کرده است. این ۲۶۰۰ نفر کارمند دارد و از دهه ۸۰ زیرمجموعه شرکت لبنان دار الحنداسه است. ۲۵ دفتر در هفت کشور دارد.

    این شرکت بالاترین تعداد پرسنل معتبر LEED (رهبران انرژی و طراحی محیط زیست) را در ایالات متحده و یک برنامه معروف تنوع ، گنجاندن و تعامل را دارد. معماران پرکینز و ویل موزه ملی تاریخ و فرهنگ آمریکایی آفریقایی آمریکایی واشنگتن و مرکز ملی حقوق مدنی و انسانی بشر در آتلانتا و همچنین طراحی مجدد پارک تاریخی رهایی در هوستون را طراحی کردند.

    ۱۶ پرکینز ایستمن (آمریکا)

    پرکینز ایستمن

    پرکینز ایستمن

    پرکینز ایستمن دارای ۱۰۰۰ کارمند در ۱۷ دفتر با دفتر مرکزی در نیویورک است. این یک “فلسفه همگرایی است که به موجب آن انواع شیوه ها ، رشته ها و دیدگاه ها گرد هم می آیند تا راه حل های عملی و جامع ارائه دهند. این شرکت در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد و هنوز توسط بنیانگذاران بردفورد پرکینز و مری-ژان ایستمن هدایت می شود.

    در سال ۲۰۱۸ و بار دیگر در سال ۱۷ جایزه اصلی معماری نامزد شد ، یا برنده شد. پروژه هایی که به رسمیت شناخته شدند شامل Wharf District Wharf با کاربردهای مختلف در واشنگتن ، دانشکده پرستاری و علوم در دانشگاه Rutgers در نیوجرسی و کارهای نوسازی در موزه اجاره نیویورک.

    این شرکت دارای هشت دفتر و پاسگاه آمریکایی در کانادا ، اکوادور ، امارات متحده عربی ، چین و هند است.

    ۱۷ گروه P&T (هنگ کنگ)

    گروه P&T

    گروه P&T

    قدیمی ترین شرکت در این لیست ، گروه P&T (سابق پالمر و ترنر هنگ کنگ) از سال ۱۸۶۸ فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از ۵۰۰۰ پروژه را به پایان رسانده است. امروز ، P&T 1600 پرسنل را در ۱۴ دفتر کار می کند.

    با پروژه هایی مانند ساختمان Pedder ، Exchange Exchange و موزه علوم در هنگ کنگ ، آثار خود را در مناطق شرق و جنوب شرقی آسیا برجای گذاشته است. خانه مک دونالد در سنگاپور ؛ و ساختمان و گمرک HSBC در شانگهای. در سال ۲۰۱۹ ، این شرکت ۱۷ جایزه برای ساختمان های هنگ کنگ و تایلند دریافت کرد.

    این همچنین به دلیل بورس تحصیلی P&T شناخته می شود که هر ساله به چندین دانشجوی معماری از هنگ کنگ اعطا می شود و به آنها امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور را می دهد.

    ۱۸ Stantec (کانادا)

    دفاتر های معماری جهان

    Stantec

    Stantec

    با ۲۲۰۰۰ کارمند ، Stantec یکی از بزرگترین شرکتهای معماری در جهان است که هر ساله ۴ میلیارد دلار درآمد کسب می کند. دفتر مرکزی آن در ادمونتون ، آلبرتا قرار دارد و توسط ۴۱۰ دفتر در سراسر آمریکای شمالی و بین المللی پشتیبانی می شود.

    فلسفه راهنمای Stantec “طراحی با توجه به جامعه” است. این شرکت دارای شوراهای داخلی و تنوع داخلی است و در حال کار برای صدور گواهینامه روابط بومی پیشرو است.

    Stantec خدمات متنوعی را ارائه می دهد که شامل ژئوماتیک ، مهندسی آب و EPCM نفت و گاز است. برخی از پروژه های اخیر آن شامل Distrito Sante Fe در مکزیکو سیتی ، Gull Bay First Nations Diesel Offset Microgrid در انتاریو و ساختمان علوم Yale در نیوجرسی است.

    دفتر های معماری معروف

    ۱۹ سوکو (سوئد)

    Sweco

    Sweco

    Sweco برجسته ترین شرکت معماری و مهندسی در اروپا است که دفتر مرکزی آن در استکهلم است. این دفتر در ۱۳ کشور دفاتر دارد و سالانه به طور متوسط ​​۷۰ پروژه کار می کند. تعداد کارمندان آن ۲۲۰۰۰ نفر است ، دفاتر های معماری جهان در حالی که درآمد سالانه آن ۱.۹ میلیارد یورو است.

    این شرکت به سمت طراحی پایدار و ایجاد انعطاف پذیری آماده شده است که سه روند معاصر را در نظر می گیرد: شهرنشینی ، دیجیتالی شدن و تغییر اقلیم. پروژه های مهم آن ، از زمان تاسیس در سال ۱۹۹۷ ، شامل برج های کویت ، دفتر مرکزی بلومبرگ در لندن و پل ارسوند است که سوئد و دانمارک را بهم پیوند می دهد.

    ۲۰ Woods Bagot (استرالیا)

    وودز باگوت

    وودز باگوت

    وودز باگوت از سال ۱۸۶۹ از آدلاید کار می کند ، دومین شرکت قدیمی در این لیست است. این در طول تاریخ طولانی خود در سبک های مختلفی کار کرده است ، اگرچه کارهای اخیر آن از دنیای طبیعی و از بافت فرهنگی ساختمان ها الهام گرفته شده است. این شرکت خود را به عنوان یک شرکت “معماری مردم” توصیف می کند.

    وودز باگوت در حال حاضر ۸۵۰ کارمند در ۱۶ استودیوی بین المللی استخدام می کند. خدمات زیر سه چتر ارائه می دهد: Urban Systems ، Super Space و Brand Studio. قابل ذکر است که این شرکت بنای یادبود ملی جنگ در آدلاید ، مرکز همایش ها و نمایشگاه های ملبورن و پارک علم و فناوری قطر را طراحی کرده است.

    خلاصه

    دفاتر های معماری جهان

    شرکت های موجود در این لیست گروه های متنوعی هستند که شامل سه قاره هستند و از ۸۵۰ تا ۸۷،۰۰۰ کارمند را شامل می شوند. قدیمی ترین آن بیش از ۱۵۰ سال قدمت دارد ، در حالی که جدیدترین آن کمتر از دو دهه است که وجود دارد.

    هیچ فرمولی وجود ندارد که یک شرکت معماری موفق را ایجاد کند ، اما آنچه به نظر می رسد مشترک آنها پاسخ به تغییر زمان و نیاز است. موقعیت گرفتن در داخل هر یک از آنها چالش برانگیز ، پاداش آور – و بسیار چشمگیر است!

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    کانسپت حجم ویلا

    پتینه گل برجسته

    اجرای اجر نما

    طراحی باغ ویلا ۴۰۰ متری

    هزینه ساخت ویلا نیم پیلوت

    بهترین طراحی های کافی شاپ

    طراحی کافه | طراحی کافی شاپ | دکور کافی

    رنگ ساختمان طرح کاغذ دیواری

    طراحی آشپزخانه

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.