×
×

بازسازی کتابخانه و دکوراسیون کتابخانه

  • کد نوشته: 30742
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
  • دیدگاه‌ها برای بازسازی کتابخانه و دکوراسیون کتابخانه بسته هستند
  • بازسازی کتابخانه به گزارش بازسازی داخل منزل بدون تخریب : بازسازی کتابخانه هر ساختمانی بعد از چندین سال نیاز به بازسازی دارد؛ اما مکان های عمومی و پر رفت و آمد و پر استفاده بیش از مکان های دیگر نیاز به بازسازی دارند؛ یکی از این مکان ها، کتابخانه است. کتابخانه بسیار ضروری و مهم […]

    بازسازی کتابخانه و دکوراسیون کتابخانه

    بازسازی کتابخانه

    به گزارش بازسازی داخل منزل بدون تخریب : بازسازی کتابخانه هر ساختمانی بعد از چندین سال نیاز به بازسازی دارد؛ اما مکان های عمومی و پر رفت و آمد و پر استفاده بیش از مکان های دیگر نیاز به بازسازی دارند؛ یکی از این مکان ها، کتابخانه است. کتابخانه بسیار ضروری و مهم است.

    احتمالا شما هم از دیدن کتابخانه‌ هایی که قفسه ‌های مستطیل شکل منظمی دارند و شاید تا حدی حوصله سر بر باشند خسته شده‌اید. شاید با تصور کردن این کتابخانه‌ ها شما هم با خود می ‌گویید که آنها چطور می ‌توانند جلوه‌ جدیدی به دکوراسیون داخلی خانه‌ ما ببخشند رنگ‌ ها تأثیرات به ‌سزایی در حس و حالی که از چیدمان یک منزل می‌گیرید دارند. چرا که آنها ارتباط مستقیم با روانشناسی و حالات روحی انسان دارند. درباره‌ کتابخانه ‌ها هم وضعیت مشابه است. اگر قصد خرید یک کتابخانه‌ دیواری را دارید توجه داشته باشید که دستتان برای بازی با رنگ ‌ها بیشتر است. هم قفسه‌ ها و هم رنگی‌ که به زمینه‌ کتابخانه روی دیوار می‌ زنید را می ‌توانید خودتان انتخاب کنید.

    جهت تعمیرات کتابخانه با ما تماس حاصل فرمائید.

    بازسازی کتابخانه

    بازسازی کتابخانه

    چرا بازسازی کتابخانه مهم و ضروری است:

    به چندین دلیل دکوراسیون کتابخانه مهم است:

    1. کتابخانه، مکانی پر رفت و آمد و پر استفاده است؛ بنابراین بعد از چندین سال قطعا نیاز به بازسازی پیدا می کند و بیشتر وسایل آن فرسوده خواهند شد.
    2. از آنجا که هر ساله با تغییرات زیادی در فرهنگ ها و علایق و سلیقه های مردم روبه رو هستیم، پس برای اینکه کتابخانه را به یک محیط دوست داشتنی و جذاب و پر طرفدار تبدیل کنیم نیاز است که به بازسازی آن بپردازیم.
    3. مدرن بودن فضای کتابخانه می تواند در جذب کتابخوان های بیشتری موثر باشد.

     

    بازسازی کتابخانه

    بازسازی کتابخانه

    بازسازی کتابخانه شامل چیزهایی می شود:

    1. ( بازسازی ویلا در تهران ) برای بازسازی، حتما مسائلی که به آرامش و حفظ امنیت مربوط می شوند را در نظر بگیرید، امروزه نصب دوربین های مدار بسته یکی از موارد امنیتی است که هنگام بازسازی لحاظ می شود. نکته ی دیگر استفاده کردن از در و پنجره های دوجداره می باشد، تا از ورود سروصدا به داخل کتابخانه جدا جلوگیری شود.
    2. تعویض و نوسازی کفپوش کتابخانه با سرامیک های زیبا و محکم و غیر لغزنده نیز از تمهیدات دیگری است که کاربرد فراوانی دارد. کفپوش ها نباید لیز و لغزنده باشند و یا راه رفتن بر روی آنها ایجاد سر و صدا کند.
    3. هنگام بازسازی کتابخانه، رنگ آمیزی داخلی و نوع و جنس قفسه ها و میزها و صندلی ها موضوع بسیار مهمی است. رعایت کردن همه ی این موارد به این معناست که سلیقه، آرامش و خواسته ی مراجعه کننده بسیار مهم است.
    4. در بازسازی کتابخانه دیگر از صندلی های چوبی و سخت دوران گذشته و رنگ های سرد و تند استفاده نکنید؛ زیرا تمرکز مراجعه کنندگان را به هم زده و باعث نارضایتی آنها خواهد شد.
    5. استفاده از قفسه های چوبی زیبا نیز از مواردی است که در بازسازی به آنها توجه بسیاری می شود.
    6. موضوع مهم هنگام بازسازی، در نظر گرفتن شرایط خاص و متفاوت برخی مراجعه کنندگان مانند: کودکان، ناشنوایان، کم شنوایان، نابینایان و کم بینایان و… است؛ که شامل تهیه ی نوع کتاب مخصوص و امکاناتی خاص جهت مطالعه و عبور و مرور آنها می شود.

     

     هزینه بازسازی کتابخانه

    هزینه بازسازی کتابخانه

     هزینه بازسازی کتابخانه

    وقتی از دکوراسیون کتابخانه صحبت می کنیم، منظورمان تعویض و تعمیر بخشهای مختلف کتابخانه با متریال ها و کالاهای نو و مدرن می باشد. به عنوان مثال؛ تعمیر سقف و نوسازی رنگ دیوارها، تعویض درب ها و قفسه ها و…..

    تعمیرات کتابخانه

    تعمیرات کتابخانه

    بنابراین هزینه بازسازی کتابخانه به میزان بازسازی مورد نیاز بستگی دارد. اینکه شما نیاز به تعویض و بازسازی چه قسمت هایی داشته باشید و چقدر می توانید برای بازسازی کتابخانه هزینه کنید، موضوع مهمی است؛ در بازسازی، نیازی به حفاظت از فضای قدیمی و سنتی آن نیست. بنابراین هزینه بازسازی کتابخانه متفاوت و متغیر است.

    عکس کتابخانه

    عکس کتابخانه

    هزینه بازسازی کتابخانه ارتباط مستقیم با جنس و کیفیت وسایل و مواد و متریال های انتخابی شما دارد. هر چقدر به دنبال کیفیت بالاتری باشید، قطعا هزینه ی بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد. در عوض هر چقدر کیفیت مواد بهتر و بیشتر باشد( هزینه ی بالاتر رضایت شما نیز بیشتر خواهد بود و مدت زمانی که شما نیازدوباره به دکوراسیون کتابخانه پیدا می کنید، طولانی تر است.

    دکوراسیون کتابخانه

    دکوراسیون کتابخانه

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.