×
×

طراحی ویلا در کردستان | ساخت ویلا در کردستان

  • کد نوشته: 8465
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
  • دیدگاه‌ها برای طراحی ویلا در کردستان | ساخت ویلا در کردستان بسته هستند
  • طراحی ویلا در کردستان طراحی و ساخت ویلا در طبیعت کردستان طراحی ویلا در کردستان طراحی ویلا در کل کشور تخصص حرفه ای ماست. طراحان ما همواره در تلاشند در کل ایران با طرح های بی نظیرشون معماری ایران در آسیا به رخ بکشند از این رو جهت طراحی ویلا با مهندسین ما تماس بگیرید. […]

    طراحی ویلا در کردستان | ساخت ویلا در کردستان

    طراحی ویلا در کردستان

    طراحی و ساخت ویلا در طبیعت کردستان طراحی ویلا در کردستان طراحی ویلا در کل کشور تخصص حرفه ای ماست. طراحان ما همواره در تلاشند در کل ایران با طرح های بی نظیرشون معماری ایران در آسیا به رخ بکشند از این رو جهت طراحی ویلا با مهندسین ما تماس بگیرید.

    برای شما عزیزان یک مقاله ای همسو با اقلیم کردستان آماده کرده اند . همراه ما باشید. طراحی ویلا در سنندج تنها چند صد متر با خیابان فعال شهر فاصله دارد و می توانید خود را در محیط اختصاصی پارک پیدا کنید.

    ساخت ویلا در کردستان آرامش و هماهنگی طبیعت است. این احساس توسط دره طبیعی راگووا قدیمی تقویت می شود. شیب آفتابی دره. حومه محل مزرعه چوبی سابق. قلمرو پارک منطقه ای. راه حل معماری تنظیم شده. محدودیت های قلمرو برای بیان معماری و دید مشتری برای زندگی در خانه معاصر – اینها نقطه شروع بود.

    ساخت ویلا در کردستان

    ساخت ویلا در کردستان جهت هرگونه سوال با مهندسین ما تماس بگیرید. جسم در قسمت آفتابی شیب کنار حومه واقع شده است. در مکان مزرعه قبلی طراحی شده است. شیب موجود و کلیه درختان با ارزش در سایت حفظ شده است.

    ایده ساختمان این است که آن را بر روی دره آویزان کنید و با ادامه پنجره ها آن را به دره باز کنید. طبقه همکف تا حدی در شیب پنهان است. طراحی ویلا در کردستان با توجه به پایان رساندن شیل های کف ، طبقه همکف در سایه اسکورت از بین می رود.

    فقط جلد طبقه اول ، چوب طبیعی با چوب فشرده ، نمایش داده می شود. ساخت ویلا در کردستان  جلوه های لکونیک و مجسمه ای از جلوه ها ، شبح خانه شیب دار سنتی را تفسیر می کند.

    طراحی ویلا در سنندج  حجم تقسیم شده ، اشکال مختلف ، نسبت های انسانی ، هماهنگی شیشه و چوب باعث ایجاد احساس سبکی می شود. طراحی و ساخت ویلا در طبیعت کردستان فضاهای داخلی فرم های حجم را دنبال می کند.

    انتهای چوب طبیعی طبیعی نما و سقف باعث ایجاد استحکام فرم می شود. این حجم با مواد و رنگ آمیزی آن در پس زمینه جنگلی و دره شکوفا می شود. با تقسیم حجم ، فضای کوچک – حیاط ایجاد می شود.

    این بنا در طبیعت است. بنابراین تمام فضاهای اصلی داخلی ورودی به فضاهای بیرونی- حیاط دارند. حیاط ها در سطوح مختلف مرتب شده اند و باعث ایجاد احساس تمامیت و حریم خصوصی می شوند و امکان لذت بردن از هر دو آفتاب صبح و عصر را فراهم می آورد. طراحی ویلا در کردستان  حجم حلق آویز طبقه اول به طور طبیعی تراس ایجاد می کند.

     پنجره های طبقه همکف تا حدودی با لایه های چوبی عمودی پوشانده شده اند ، به عنوان محافظت در برابر گرمای بیش از حد عمل می کنند و به بخشی از داخلی تبدیل می شوند. مناطق با چمن کاشته شده اند ، مسیر رسیدن به کاشی های گرانیتی به منظور به حداقل رساندن مداخله در طبیعت است. این قطعه با حصار کار باز جمع شده است. فضای کوچک – حیاط ایجاد می شود. این بنا در طبیعت است.

    شماره تماس

    هزینه ساخت ویلا در کردستان

    جهت برآورد هزینه ساخت ویلا به علت بروز بودن قیمت های متریال بایستی با مهندس ما تماس بگیرین. برای نمای ساختمانها منحصراً مواد تکمیل کننده طبیعی انتخاب شدند.

    مواد تکمیل کننده اصلی چوب کاج است که با فناوری “Kebony” تولید شده است. کاج به عنوان درخت معمولی برای اطراف انتخاب شد. استفاده از چوب فن آوری منحصر به فرد ،، Kebony ”به خصوص مقاوم ، پایدار ، بادوام می شود و دیگر نیازی به نگهداری اضافی نیست. این محصول اکولوژیک است و این عامل مهمی در قلمرو پارک منطقه ای می شود. طراحی ویلا در کردستان با گذشت زمان ، مورچه های خاکستری چوب کاج با محو شدن در پس زمینه تنه کاج ، محیط را حتی بیشتر می کنند.

    از آنجا که از ویژگی های منحصر به فرد فناوری “Kebony” استفاده می شود ، چوب تولید شده مجاز به ایجاد جلوه های بصری جامد است. پایان نه تنها برای نما بلکه برای هندسه متفاوت هواپیماهای سقف ، قابل مشاهده از شیب استفاده می شود. ساخت ویلا در کردستان  چوب به سیستم پروفایل های استیل ضدزنگ در نگهدارنده های پلاستیکی تثبیت شده متصل شده است. هندسه چوب دقیق برای ترکیب هواپیماهای پایان چوبی ، ایجاد پرده های چوبی عمودی با ایجاد گرافیکی دقیق گرافیک ها با پایان کار طبیعی شیل ادامه می یابد.

    از شیل های سیاه ، Rathscheck برای به پایان رساندن قسمت های پایین حجم استفاده می شود. طراحی و ساخت ویلا در طبیعت کردستان طراحی ویلا در کردستان پایان کار شیل همچنین با ثابت کردن چسب در نوارهای عمودی به سیستم اصلاح سیستم فولادی ضدزنگ متصل شده است. بیان گرافیکی توسط نوارهای نرده فلزی ثابت در بالای شیل که حاوی تقسیم عمودی آن است ، تقویت می شود.

    مواد مختلف ، عناصر مختلف مکمل یکدیگر هستند که بیان گرافیکی نما را انجام می دهند. این همه در مورد تفسیر گرافیکی از درختان پارک است.  دلیل دیگر انتخاب چوب طبیعی به عنوان ماده اصلی تکمیل حجم ، هدف تفسیر خانه چوبی سنتی لیتوانی است.

    طراحی ویلا در کردستان  ویژگی های اصلی خانه های سنتی لیتوانیایی حجم لاکونیک ، سقف دو طرفه ، پرده های چوبی ، تکمیل چوبی و پایه سنگ های گرانیتی است. با توجه به اینکه سایت پروژه در محدوده پارک های منطقه ای قرار دارد ، هدف این بود که ویژگی های خانه سنتی مزرعه را با تفسیر آن به روشی معاصر یادآوری کنیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.