×
×

ساخت ویلا در همدان | طراحی ویلا در همدان

  • کد نوشته: 8445
  • ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
  • دیدگاه‌ها برای ساخت ویلا در همدان | طراحی ویلا در همدان بسته هستند
  • ساخت و طراحی در همدان طراحی ویلا همدان توسط دفتر معماری اویم شاهانه، ساخت و طراحی در همدان طراحی و ساخت ویلا همدان لوکس تخصص حرفه ای ماست. ویلا چمس یکی از پروژه هایی هست که در لبنان طراحی و ساخته شد به علت تشابه زیاد این پروژه نسبت به اقلیم همدان و معماری همدان […]

    ساخت ویلا در همدان | طراحی ویلا در همدان

    ساخت و طراحی در همدان

    طراحی ویلا همدان توسط دفتر معماری اویم شاهانه، ساخت و طراحی در همدان طراحی و ساخت ویلا همدان لوکس تخصص حرفه ای ماست. ویلا چمس یکی از پروژه هایی هست که در لبنان طراحی و ساخته شد به علت تشابه زیاد این پروژه نسبت به اقلیم همدان و معماری همدان کارشناسان ما این پروژه رو برای شما کارفرمایان عزیزان گردآوری کرده اند همراه ما باشید که از راه دور در درون خاکی ترین و تاریخی ترین طبیعت لبنان قرار دارد ، هویت اطراف خود را از فلور تا معابد رومی در آغوش می گیرد و خود را به عنوان یک داستان دهنده داستان ملودیکی معرفی می کند. ساخت ویلا در همدان در یک نگاه دوردست ، این سازه پوسته خود را به صورت افقی زمین می اندازد ، در حالی که با احترام با سنگهای حفظ شده ذهن ، اوپونیتا ، درختان زیتون و سایر گیاهان در پشت کوههای دوردست مخلوط می شود. پس از یک بازرسی صمیمی تر ، دیوارها و ستون ها به طور پراکنده به طور پراکنده یک جریان ریتمیک را روی یک شبکه ابتدایی آراسته می کنند ، هم فضاهای درون گرا و هم باز های باز را ایجاد می کنند.

    ساخت ویلا در همدان

    ساخت ویلا در همدان بستگی به نیاز های کارفرما و طراحی طراح دارد. استخر با terrazzo خشن ، مخلوط با مصالح معدنی بومی ، که اثر زمینی را منتشر می کند و ماساژ می دهد ، کف پوشانده شده است. طراحی ویلا در همدان با عبور از ستونهای بتونی ، مانند رودخانه در جریان است ، آب با آرامش از کنار سنگهایی که به منظره گیاهان همسایه ، کوههای دوردست و آسمان منتهی می شوند ، دکوراسیون آرایشگاهبه آرامش آرام می یابد. اتاق ها به طور طبیعی با دیوارهای بتونی ریخته شده سنگ ، سنگ ، نور و لایه های دید مجهز شده اند و تعادل حسی خاکی را ساطع می کنند. اتاق موسیقی و خواندن به سطحی پایین تر از سطح زمین تزریق می شود که بیشتر روح درون عملکرد آن را درون می کند و به نمای جلوه ای از فضای بیرون از چشم باز می شود.

    هزینه ساخت ویلا در همدان

    هزینه ساخت ویلا نسبت به نوسانات بازار قیمت ها خدمت کارفرما به روز اعلام میگردد با مهندسین ما در ارتباط باشید . حمام ، که فقط از طریق یک چراغ قوه تابش می شود، ساخت ویلا در همدان با یک کف تا سقف سنگی و دیوارهای منعکس کننده صدا صاف در آغوش گرفته شده که باعث تقویت بیشتر صوتی آرامش بخش می شود.

    در تجلی بیشتر طبیعت زندگی این خانه ، طراحی مزون مواد خاصی به طرز دلگرم کننده ای برای تغییر زیبایی شناسی رنگ با سایش طبیعی و پارگی زمان باقی مانده است. طراحی ویلا در همدان طبیعت فصلی بعلبک بعد دیگری به این محیط ساخته شده می بخشد.

    روزهای خشک و آفتابی را می توان در مناطق سایه دار و درون صخره های خنک پذیر لذت برد ، در حالی که شب های عرفانی سرد را می توان با شومینه اطراف استخر گرم صرف کرد. این خانه با نگاهی به تمام عناصر زمین ، به گونه‌ای دقیق طراحی شده است تا احساس آرامش هماهنگ با بسیاری از لایه‌های حسی طبیعت را برای یک عقب‌نشینی جدی به وجود آورد.

    گچ گیپتون

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.