×
×

طراحی ویلا در سمنان | ساخت ویلا در سمنان

  • کد نوشته: 8418
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
  • دیدگاه‌ها برای طراحی ویلا در سمنان | ساخت ویلا در سمنان بسته هستند
  • طراحی ویلا در سمنان طراحی ویلا در سمنان، طراحی ویلا تخصص حرفه ای ماست. به دنبال ویلا هستی ما هستیم؟ چه نوع ویلایی بخریم؟ طراحی و ساخت ویلا در کل کشور به صورت تخصصی فعالیت اصلی ماست. همکاران ما یک نمونه ویلا برای شما عزیزان آماده کرده اند تا آخر مقاله در کنار ما باشید […]

    طراحی ویلا در سمنان | ساخت ویلا در سمنان

    طراحی ویلا در سمنان

    طراحی ویلا در سمنان، طراحی ویلا تخصص حرفه ای ماست. به دنبال ویلا هستی ما هستیم؟ چه نوع ویلایی بخریم؟ طراحی و ساخت ویلا در کل کشور به صورت تخصصی فعالیت اصلی ماست. همکاران ما یک نمونه ویلا برای شما عزیزان آماده کرده اند تا آخر مقاله در کنار ما باشید شماره تماس ویلا Tonden که برای فرار از عجله شهر طراحی شده است ، عقب نشینی کامل برای تعطیلات را تشکیل می دهد. HofmanDujardin ظاهر مشخصه خود را به دقت شکل داد تا کاملاً در فضای باز در جنگل های کاج قرار بگیرد.

     این خانه چوبی پوشیده از کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز برای گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستان است. همه اتاق ها منظره ای خیره کننده از طبیعت اطراف دارند. ویلا توندن از سه جلد خانه به سبک معماری تشکیل شده است. ساخت ویلا در سمنان آنها حضور خود را در منظره اطراف نرم می کنند و مکان های مشخصی را در اطراف خانه ایجاد می کنند.

    در سمنان نماها تراس های مختلفی را پذیرایی می کنند که مشرف به مزارع محاصره شده و جنگل ها هستند. در حالی که حجم های فردی به فضاهای داخلی منحصر به فرد با کیفیت های خاص منتهی می شود، استفاده از درب های کشویی اتصالات داخلی یکپارچه بین آنها را تقویت می کند. فضاهای بی نظیرسالن ورودی با یک پنجره مطالعه به طور آشکار به فضای اصلی زندگی متصل است. اتاق نشیمن با سه جهت جهت دار ، از آفتاب پیروی می کند.

    مشاوره ساخت ویلا در سمنان

    دو درب کشویی بزرگ شیشه ای به سمت یک تراس شرقی و غربی باز شده و خطوط بین داخل و خارج را تاری می کند. ساخت ویلا در سمنان با توجه به اینکه ساختار سقف چوبی قابل مشاهده است، طراحی ویلا سنتی از ارتفاع آن تأکید می شود. اتاق نشیمن قلب عقب نشینی روز تعطیل را تشکیل می دهد و برای پذیرایی از شام های خانوادگی تمام شب یا شب های گرم و دنج در اطراف شومینه دعوت می کند.

    ساخت ویلا در سمنان

    ساخت ویلا در سمنان هزینه آن بستگی طراحی و نیازهای کارفرما دارد جهت اطلاع از قیمت ساخت و ساز با مهندسین ما در ارتباط باشید. اتاق خواب مستر دارای یک حمام اختصاصی و یک پنجره بزرگ است که منظره ای بی نظیر از جنگل های اطراف را ارائه می دهد.

    اتاق خواب کودکان دارای چهار عدد تختخواب توکار ساخته شده است که مکانی را برای ایجاد امنیت در محیط طبیعی فراهم می کند. به دنبال ویلا هستی ما هستیم؟

    آنها در جلوی یک پنجره بزرگ قرار دارند و از جنگل غافل می شوند و به بچه ها اجازه می دهند از تختخواب خود به پرندگان و گوزن ها نگاه کنند. طراحی ویلا در سمنان علاوه بر اتاق خواب اصلی و اتاق خواب کودک در طبقه همکف ، ویلا توندن دارای دو اتاق خواب مهمان اضافی در اتاق زیر شیروانی است. هر دوی آنها یک چراغ قوه برای تماشای ستاره ها و گنج ها دارند.

    به این ترتیب ، هر فضا با طبیعت اطراف خود رابطه منحصر به فردی دارد.

    طراحی ویلا در سمنان 

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.