×
×

طراحی ویلا در آستارا | ساخت ویلا در آستارا

  • کد نوشته: 8012
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
  • دیدگاه‌ها برای طراحی ویلا در آستارا | ساخت ویلا در آستارا بسته هستند
  • طراحی ویلا در آستارا ساخت ویلا جنگلی در آستارا طراحی ویلا در آستارا و ساخت ویلا در آستارا توسط تیم طراحی و اجرائی ما بی شک در زمینه طراحی و ساخت ویلا در ایران جزو برترین شرکت های طراحی ویلا آستارا به شمار میاییم و این یک شعار نیست بلکه رضایت نامه های کارفرمایان قبلی […]

    طراحی ویلا در آستارا | ساخت ویلا در آستارا

    طراحی ویلا در آستارا

    ساخت ویلا جنگلی در آستارا طراحی ویلا در آستارا و ساخت ویلا در آستارا توسط تیم طراحی و اجرائی ما بی شک در زمینه طراحی و ساخت ویلا در ایران جزو برترین شرکت های طراحی ویلا آستارا به شمار میاییم و این یک شعار نیست بلکه رضایت نامه های کارفرمایان قبلی هست و طراحی ویلا های ما توسط معمار برجسته ایران طراحی میگردد از این رو در هر زمینه از ساخت و طراحی هرگونه سوالاتی داشتید کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان به کارفرمایان هستند با ما تماس حاصل فرمائید.

    با احترام به تمامی کارفرمایان عزیز تیم پشتیبانی IT  ما در زمینه نمونه معرفی کار ساخت ویلا همسان با اقلیم شهر آستارا یک مورد را انتخاب کرده بعد از تحلیل و بررسی های کارشناسانه تصمیم گرفتیم این نمونه موردی را در اختیار شما بزاریم تا قبل از تماس با ما مطالعه و بررسی کنید. ساخت ویلا در آستارا این  از همان ابتدا مشخص شد که چشم انداز اطراف ویلا باید تا حد امکان حفظ شود.

    طراحی ویلا در آستارا زیرزمینی برای خانه ایجاد شد و طبقه همکف در شیب تپه نیمه موقعیت دارد. برجهای طبقه اول در بالای طبقه هم کف و دارای منظره تپه ای عایق بندی شده. هر دو نمای شمالی و جنوبی طبقه اول عمدتاً از جنس شیشه است ، در حالی که نمایهای شرقی و پهناور از ویژگی های بسته تری برخوردار هستند. قسمت های نمای جلوی طبقه اول از چوب های رنگی و پایدار ساخته شده است.

    ساخت ویلا در آستارا

    ساخت ویلا در آستارا بی شک همه پروژه هایی که میبینیم با تکنولوژی ساخت سنتی همواره با شیروانی ساخته میشود ولی ما تصمیم گرفتیم با رعایت بارش های تند همواره با تکنولوژی ساخت در این پروژه مدرن نواحی شیشه ای در طبقه همکف و طبقه اول دارای اجزای کشویی فوق العاده بزرگی هستند. طراحی ویلا در آستارا که قسمت های متحرک آن در بلوط سبک است.

     جزئیات سبک های شیشه ای و خطوط بالا و پایین به حداقل رسیده است. نمای شیشه های بزرگ اتصال بین فضای بیرون و داخل خانه را تضمین می کند. تماس با طبیعت در کل خانه محسوس است. ساخت ویلا جنگلی در آستارا در همین زمان ، پاسیو در قلب ویلا حداکثر نور روز را در کلیه اتاق ها فراهم می کند.

    جهت پرس و جو در زمینه طراحی و ساخت ویلا در آستارا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند.

     

    هزینه ساخت ویلا در آستارا

    هزینه ساخت ویلا در آستارا به علت نوسانات بازار هزینه ساخت باید قبل از طراحی پروژه با مهندسین ما پرس و جو کنید. قیمت ساخت ویلا در آستارا توجه ویژه ای به انرژی در ویلا اختصاص یافته است. ساختاری کارآمد و جمع و جور با عایق عالی طراحی شده است.

     انرژی موجود به طور مؤثر مورد استفاده قرار می گیرد، از ذخیره انرژی زمین گرمایی ، یک پمپ حرارتی و جمع کننده های خورشیدی در پشت بام وجود دارد که با سدوم خزه پوشانده شده است.

    طراحی ویلا در آستارا فقط از مصالح طبیعی در ساختمان قطعات متحرک از بلوط فرانسوی ساخته شده اند. تمام عناصر داخلی از جمله دیوارها ، کمد در اتاق های کودکان و شومینه از تخته سه لا ساخته شده است. ساخت ویلا در بابلسر چوب بکار رفته در ورودی و گاراژ منشأ خاصی دارد: این از کشتی قدیمی است که در یک شرکت تخریب در شمال برابانت پیدا شد و در کل خریداری شده بود و در ساختمان مورد استفاده قرار می گرفت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.