×
×

ساخت ویلا در دشت نور | طراحی ویلا در دشت نور

  • کد نوشته: 3721
  • ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
  • دیدگاه‌ها برای ساخت ویلا در دشت نور | طراحی ویلا در دشت نور بسته هستند
  • طراحی ویلا در دشت نور به گزارش ساخت ویلا : طراحی ویلا در دشت نور و ساخت ویلا در دشت نور با قیمت های باورنکردنی را به گروه معماری ما بسپارید. گروه ما با داشتن معماران و مهندسین مجرب و کارآزموده آماده هر گونه خدمات  طراحی و ساخت ویلا برای شما میباشد. ساخت ویلا در دشت […]

    ساخت ویلا در دشت نور | طراحی ویلا در دشت نور

    طراحی ویلا در دشت نور

    به گزارش ساخت ویلا : طراحی ویلا در دشت نور و ساخت ویلا در دشت نور با قیمت های باورنکردنی را به گروه معماری ما بسپارید. گروه ما با داشتن معماران و مهندسین مجرب و کارآزموده آماده هر گونه خدمات  طراحی و ساخت ویلا برای شما میباشد. ساخت ویلا در دشت نور شرکت معماری ما بر اساس استانداردهای لازم و معماری های نوین میتواند پروژ های شما را به نحو احسن انجام دهد.

    همانطور که قبلا به این نکته اشاره کردیم و ساخت ویلا کار هر کسی نیست و یک کار بسیار تخصصی و پیچیده است که باید آنرا به افرادی که دارای تجربه و مهارت لازم هستند سپرد. امروزه برخی از مردم برای  طراحی و ساخت ویلا در دشت نور به شرکت هایی مراجعه میکنند که دارای مهارت و تجربه کافی نیستند آنهم بخاطر قیمت ارزانی که آن شرکت معماری تازه تاسیس به آنها میگوید. اغلب این شرکت ها برای انجام چنین کارهایی و داشتن رزومه چنین قیمت هایی را پیشنهاد میدهند که بعد از مدتی مشخص میشود مصالح و متریالی که برای ساخت ویلا در دشت نور بکار برده اند دارای کیفیت لازم نیستند و به مرور زمان از بین میروند.

    ساخت ویلا در دشت نور

    ساخت ویلا در دشت نور

    ویلا در دشت نور

    در مقالات قبلی وبلاگ اویم شاهانه گفتیم که شهر های شمالی ایران بخاطر داشتن آب هوای مناسب و پاکیزه و داشتن کوه، جنگل، دریا مکانی مناسب برای تفریح، گذراندن اوقات فراغت هستند و بیشتر مردم ایران در هنگام تعطیلات تابستان و تعطیلات آخر هفته به این شهرها سفر میکنند. طراحی منظر البته ناگفته نماند که این شهرها فقط در فصلهای تابستان و بهار برای گذراندن تعطیلات خوب میباشند. طراحی ویلا در دشت نور و در فصل پاییز و زمستان بدلیل سرما و بارش باران اصلا مکانی خوبی برای تفریح نیستند. دشت نور یکی دیگر از شهرهای استان گیلان است که منطقه دشت نور در بین سه استان گیلان، اردبیل، آذربایجان قرار گرفته است و همین منطقه به شهرهای زیادی تقسیم بندی میشود. این شهر بخاطر داشتن کوه، جنگل، دریا آب هوای معتدل و خوبی دارد و یک نقطه ای ایده آل برای طراحی  میباشد.

    ساخت ویلا در دشت نور

    ساخت ویلا در دشت نور برخی از مردم در بعضی از شهرهای شمالی کشور بخصوص شهر دشت نور ویلا دارند یا در آنجا مشغول ویلا سازی هستند. اگر شما قصد دارید که در منطقه دشت نور ویلا بسازید حتما با مهندسین مشاور ما برای ساختن ویلا تماس حاصل فرمائید و تا آنها بهترین مشاوره را برای شما ارائه بدهند. منطقه دشت نور مساحت زیادی را در برگرفته است محوطه سازی باغ شیب دار که به همین خاطر دارای مناطق بکر و زیبا زیادی است و مکانی عالی برای ساختن ویلا و گذراندن تفریحات میباشد. در بحث های قبلی بیان کردیم که طراحی ویلا خود به چندین بخش تقسیم بندی میشود که یکی از قسمت های  طراحی و ساخت ویلا در دشت نور طراخی نمای آن است. همین نما برای نمایان شدن و در دید بودن به نورپردازی خوبی نیاز دارد تا بتواند خود را نشان دهد. ما در این مقاله قصد داریم که در مورد نکاتی درباره نورپردازی نمای ویلا بپردازیم امیدواریم که اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما بگذاریم. همانطور که گفتیم هر سبک طراحی ویلا دارای نمای منصر بفرد خود است و باید طبق آن نما نورپردازی انجام شود. نورپردازی به دو نوع تقسیم میشود:

    ساخت ویلا در دشت نور

    ساخت ویلا در دشت نور

    • نورپردازی مدرن

    • نورپردازی کلاسیک

     نورپردازی مدرن 

    یکی از مسئله های مهمی که باید در هنگام طراحی رعایت شود نورپردازی نمای آن است. نماهای مدرن یکی زیباترین و جذاب ترین نماها برای ویلا هستند این نماها بدون هیچ روش خاصی و با ترکیب احجام مختلف هندسی بر روی نمای ویلا درست میشوند.

    ساخت و ساز در انزلی شما میتوانید برای دیدن بهترین نماهای مدرن و انتخاب زیباترین نوع آن به دفاتر معماری مراجعه کرده و با دیدن کاتالوگ نماهای ساخته شده بهترین آنرا انتخاب کنید.

    طراحی ویلا در دشت نور برخی فکر میکنند که نورپردازی نماهای مدرن بسیار سخت و پیچیده ای است نه اینطوری که شما فکر میکنید نیست. نماهای مدرن بدلیل داشتن نظم بصری براحتی میشود کار نورپردازی آنها رو انجام داد. این نظم بین احجام اصلی که در نمای مدرن بکار رفته است مانند مربع ها و مستطیل ها که بشکل مکعبی از پوسته نما خارج شده اند وجود دارد. توصیه ما به شما این است که اگر این احجام با فاصله متغییر از هم طراحی شده اند بهترین راه برای نورپردازی آنها استفاده از نورهای خطی و بسیار روشن در دور تادور این احجام خواهد بود.

    ساخت ویلا در دشت نور توصیه دیگر ما برای نورپردازی نمای ویلا شما این است که حتما از پروژکتورهای با لوکس بالا و پهنای نور زیاد برای روشنایی آن استفاده کنید  البته این نکته رو فراموش نکنید که این ها با باید فاصله چند متری از احجام نما باشند تا بتوانند زیبایی خاصی را به آن بدهد. همین کار باعث شیک شدن ویلای شما میشود و از فاصله های دور میتوان براحی ویلای شما را دید.

    نورپردازی کلاسیک

    نورپردازی کلاسیک یکی دیگر از انواع مختلف نورپردازی در طراحی ویلا در دشت نور میباشد که این نوع نورپردازی در نمای ویلاهای کلاسیک بکار گرفته میشود. همین نورپردازی باعث لاکچری و زیبا شدن نمای ویلا کلاسیک میشود. سبک کلاسیک یکی از سبک های خاص پسند است که بیشتر مردم آنرا دوست دارند ولی به دلیل هزینه بر بودن قادر به طراحی و ساخت آن نیستند.

     نمای سبک کلاسیک یک نمای با ابهت و شکیل میباشد که مشخصه های منحصر بفرد خود را دارد. همه ما با دیدن نمای ویلاهای کلاسیک یاد امپراتوری رم ومصر باستان خواهیم افتاد که همه نمای کاخر آنها از زیباترین سنگ های دنیا ساخته شده بود که عظمت  و شکوه  آن پادشاه را نشان میداد.

    ساخت ویلا در دشت نور در نورپردازی نمای ویلاهای کلاسیک نباید از رنگ های مختلفی استفاده کرد و همین بکار بردن نورهای رنگی باعث بد ریخت شدن نمای ویلا میشوند. شما باید برای نورپردازی نمای ویلا خود با معمار مورد نظر حتما مشورت نمایید تا بهترین نورپردازی را برای نمای ویلا خود انجام دهید. یکی از نورهایی که برای نمای ویلای کلاسیک عالی میباشد نورهای سفید یخی است که برای پوشش دادن و تاباندن ستون های اصلی مناسب خواهد بود.

     شما باید طبق رنگی که برای ستون ها بکار برده اید مانند همان رنگ از نور رنگی استفاده کنید. حتما دقت کنید که از نورهایی برای نورپردازی نمای ویلای خود استفاده کنید که بار رنگ سنگ ها یا ستونهای بکار رفته در نما ترکیب شوند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.