×
×

از ۰ تا ۱۰۰ طراحی تره بار و ساخت تره بار

  • کد نوشته: 30741
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
  • دیدگاه‌ها برای از ۰ تا ۱۰۰ طراحی تره بار و ساخت تره بار بسته هستند
  • طراحی تره بار به گزارش (طراحی ویلا دوبلکس) طراحی تره بار برای شهرداری‎ها از نظر مدیریت شهری حائز اهمیت است. طبق آمار جمع آوری شده از سطح کشور نزدیک به ۲۰ درصد از هزینۀ سبد غذایی خانواده‎های ایرانی را میوه‎جات و سبزیجات تشکیل می‎دهد. جهت مشاوره طراحی تره بار و ساخت تره بار با ما […]

    از ۰ تا ۱۰۰ طراحی تره بار و ساخت تره بار

    طراحی تره بار

    به گزارش (طراحی ویلا دوبلکس) طراحی تره بار برای شهرداری‎ها از نظر مدیریت شهری حائز اهمیت است. طبق آمار جمع آوری شده از سطح کشور نزدیک به ۲۰ درصد از هزینۀ سبد غذایی خانواده‎های ایرانی را میوه‎جات و سبزیجات تشکیل می‎دهد.

    جهت مشاوره طراحی تره بار و ساخت تره بار با ما در  تماس باشید.

    طراحی تره بار

    طراحی تره بار

    این امر باعث شده است تا برای بالا بردن سطح زندگی شهروندان در شهرها میادین میوه و تره بار ساخته شوند. میدان میوه و تره بار با کوتاه کردن دست واسطه‎ها، عرضۀ مستقیم محصولات تازه و فراهم آوردن امکان خرید آسان برای شهروندان، قیمت تمام شدۀ محصولات گیاهی را کاهش می‎دهد.

    در ساخت تره بار، مکان یابی صحیح به افزایش مشتریان کمک می‎کند. چرا که در دسترس بودن از معیارهای اصلی ساکنان یک منطقه برای مراجعه به بازار میوه و تره بار است. بعد از مکان یابی این ساختار معماری و امکانات ارائه شده در میدان میوه و تره بار است که باعث رونق آن می‎شود.

    طراحی تره بار

    طراحی تره بار

    معیارهای خدمت رسانی بهتر در طراحی تره بار

    رعایت بهداشت و امکانات رفاهی جانبی از مسائلی بوده است که شهروندان برای مراجعه به میادین میوه و تره بار به آن توجه نشان داده‎اند. پس لازم است تا در طراحی تره بار به این دو نکته توجه ویژه‎ای داشت. به عنوان مثال داشتن پارکینگ برای کسانی که به بازار میوه و تره بار مراجعه می‎کنند ضروری است و در ساخت تره بار باید مکان مشخصی را برای پارکینگ در نظر داشت.

    ساخت تره بار

    ساخت تره بار

    همچنین زیرساخت‎هایی جهت شستشو و تهویۀ مناسب فضا لازم است تا علاوه بر آنکه بهداشت این محیط پر رفت و آمد حفظ شود، محصولات غذایی نیز از آلودگی در امان بمانند. در بازارهای میوه و تره بار چند طبقه باید به نکاتی چون سهولتِ جابجایی در طبقات با قرار دادن امکاناتی چون پله برقی و یا آسانسور، رمپ برای معلولین و چرخ دستی و ارتفاع مناسب پله‎ ها توجه داشت.

    ساخت تره بار

    ساخت تره بار

    هزینه ساخت تره بار

    تماس بگیرید… از آنجایی که الگوی خاصی در ساخت بازارهای میوه و تره بار وجود دارد و استانداردهایی توسط شهرداری تعیین شده است، لازم است تا مهندسانی به طراحی تره بار بپردازند که نسبت به این الگوها آگاهی دارند و در عین حال بتوانند با خلاقیت یک محیط مناسب و بومی شده را در شهرها و محلات مختلف با توجه به نیاز جامعۀ هدف پدید آورند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.