×
×

قراداد فروش پالت

  • کد نوشته: 2891
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قراداد فروش پالت بسته هستند
  •  قراداد فروش پالت به گزارش ساخت ویلا ارزان : این قرارداد بین شرکت ………………. به نشانی …………….چک لیست ساختمان……………….. به شماره تلفن ……….. و به نمایندگی آقای …………………………..که اختصارا” در این قرارداد خریدار نامیده میشود از یکطرف و آقای …………….. فرزند …….………… به نشانی ……………………………………………که اختصارا” در این قرارداد فروشنده نامیده میشود از طرف دیگر به […]

    قراداد فروش پالت

     قراداد فروش پالت

    به گزارش ساخت ویلا ارزان : این قرارداد بین شرکت ………………. به نشانی …………….چک لیست ساختمان……………….. به شماره تلفن ……….. و به نمایندگی آقای …………………………..که اختصارا” در این قرارداد خریدار نامیده میشود از یکطرف و آقای …………….. فرزند …….………… به نشانی ……………………………………………که اختصارا” در این قرارداد فروشنده نامیده میشود از طرف دیگر به شرح مفاد مندرجات ذیل منعقد میگردد.

    ماده ۱- موضوع قرارداد :

    عبارتست از فروش تعداد ۴۰۰۰ عدد ( چهار هزار ) پالت چوبی به ابعاد ۱۰۰*۱۲۰ سانتیمتر و ۴۰۰۰ عدد  ( چهار هزار ) پالت چوبی به ابعاد ۸۰*۱۲۰ سانتیمتر

    تبصره : خریدار مختار است بر حسب مورد نسبت به افزایش یا کاهش ۲۵% ( بیست و پنج در صد ) از تعداد موضوع قرارداد به صورت یک جانبه اقدام نماید.

     ماده ۲- مدت قرارداد :

    مدت قرارداد از تاریخ امضاء و مبادله قرارداد به مدت چهار ما شمسی تعیین میگردد.

    ماده ۳- مبلغ قرارداد :

    ارزش هر عدد پالت چوبی به ابعاد ۸۰*۱۲۰ مبلغ ۲۸۵۰۰ ریال ( بیست و هشت هزارو پانصد ریال)و ارزش هر عدد پالت چوبی به ابعاد ۱۰۰*۱۲۰ مبلغ ۳۱۵۰۰ ( سیو یکهزارو پانصد ریال ) تعیین میگردد که با احتساب تعداد مندرج در ماده ۱ قرارداد مبلغ کل قرارداد ۰۰۰/۰۰۰/۲۴۰ ریال ( دویست و چهل میلیون ریال ) میباشد.

    ۱-۳ بمنظور تامین بخشی از هزینه های تهیه مواد و ملزومات تولید پالت خریدار، ۱۰% مبلغ کل قراداد به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت و به همان میزان چک تضمین اخذ خواهد شد.

    ماده ۴- تعهدات فروشنده :

    ۱-۴ فروشنده موظف است بر مبنای سفارش اعلام شده از طرف خریدار حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نیازمندی خریدار را تامین نماید ضوابط طراحی موزه و جهت تحقق این امر بایستی ذخیره انبار لازم را همواره در اختیار داشته باشد.

    ۲-۴ فروشنده موظف است قبل از تحویل محموله ، تایید مرغوبیت کالا از مدیر مهندسی کیفیت خریدار اخذ نماید.

    ۳-۴ فروشنده موظف است فاکتور تحویل هر محموله را ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از تحویل به مدیریت امور خریدار تحویل نماید.

    ۴-۴ مسئولیت حمل پالت تا درب کارخانه رامو و هزینه مربوطه به عهده فروشنده میباشد.

     ماده ۵- تعهدات خریدار :

    ۱-۵ خریدار موظف است پس از دریافت فاکتور هر محموله حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز ، هزینه مربوطه را پرداخت نماید.

    ماده ۶- موارد فورس ماژور

    درصورت بروز وقوع حالتی که عرفا” رفع آن از حیطه فروشنده و خریداروانجام تمام یا بخشی از قرارداد ناممکن گردد، طرفین با توافق نسبت به فسخ یا تغییر در مفاد و شرایط قرارداد اقدام مینمایند و در صورت فسخ قرارداد هیچ یک از طرفین حق مطالبه خسارت را نخواهد داشت

    ماده ۷- حل اختلاف :

    در صورت بروز اختلاف در نحوه اجرا یا استنباط از موارد این قرارداد موضوع اختلاف ابتدا از طریق مذاکره حل و فصل میگردد و در صورت عدم حل و فصل موضوع به داوری ارجاع خوهد شد.

    این قرارداد در ۷ ماده و یک تبصره و شش بند در دو نسخه و در تاریخ ۴/۹/۸۶ به امضاء طرفین رسیده است و هزینه نمای ساختمان هر نسخه حکم واحد را داشته و برای طرفین لازم الاجرا میباشد

    خریدار………………………………………………………فروشنده

    شرکت ………………

    پیشنهاد مقاله برای مطالعه بیشتر : 

    نقاشی ساختمان لرستان

    نقاشی آپارتمان

    نقاشی مسکونی نقاشی واحد مسکونی

    نقاشی خانه مسکونی

    نقاشی شهرک مسکونی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.