×
×

بهترین نرده و نمای شیشه ای

  • کد نوشته: 22713
  • ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
  • ۲ دیدگاه
  • بهترین نرده و نمای شیشه ای را به کدام مجموعه سفارش دهیم؟ بهترین نرده و نمای شیشه ای را به کدام مجموعه سفارش دهیم؟حتماً تاکنون بسیاری از ویلاهای مازندران و شهرهای دیگر را دیده‌اید که از نرده و نمای شیشه‌ای برای زیباسازی آن استفاده کرده‌اند. پنجره شهر یکی از مجموعه‌هایی است که در زمینه طراحی […]

    بهترین نرده و نمای شیشه ای

    بهترین نرده و نمای شیشه ای را به کدام مجموعه سفارش دهیم؟

    بهترین نرده و نمای شیشه ای را به کدام مجموعه سفارش دهیم؟حتماً تاکنون بسیاری از ویلاهای مازندران و شهرهای دیگر را دیده‌اید که از نرده و نمای شیشه‌ای برای زیباسازی آن استفاده کرده‌اند. پنجره شهر یکی از مجموعه‌هایی است که در زمینه طراحی و تولید این نوع محصولات فعالیت دارد و می‌تواند متناسب با نوع ساختمان شما بهترین پنجره دوجداره در مازندران و یا نرده و نمای شیشه ای در مازندران را به شما ارائه نماید. ما در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی هر یک از این محصولات، به معرفی گروه پنجره شهر بپردازیم تا شما بتوانید جهت نماسازی ویلا و ساختمان خود به این مجموعه مراجعه کرده و با استفاده از راهنمایی و مشاوره متخصصان این حوزه، کار خود را به آن‌ها بسپارید.

    پنجره دوجداره

    پنجره دوجداره

    پنجره دوجداره

    سال‌ها پیش برای ساختمان‌های مختلف از پنجره‌های چوبی و آهنی استفاده می‌شد، کمی بعدتر پنجره‌های آلومینیومی جایگزین آن‌ها شدند که البته هر یک زیبایی و مزایا و معایب خاص خود را داشتند. اما نسل جدید پنجره‌ها را پنجره‌های دوجداره upvc و آلومینیومی تشکیل داده‌اند که در واقع تحولی عظیم در این حوزه به شمار می‌آید و استفاده از این نوع پنجره‌ها به جهت معایب بسیار کم و مزایای زیاد در بیشتر کشورها ضروری اعلام شد.

    مجموعه پنجره شهر یکی از تولیدکنندگان پنجره دوجداره در مازندران است که می‌تواند این محصول را در مدل‌های مختلف upvc و آلومینیومی به مشتریان ارائه نماید. در ساخت پنجره‌های دوجداره از پروفیل UPVC استفاده می‌شود. یو پی وی سی نیز از پی وی سی pvc تولید می‌شود که با اضافه کردن کربنات سدیم به آن بر مقاومت آن در برابر رطوبت و گرما و سرما افزوده خواهد شد. به همین جهت است که این محصول برای استفاده در مناطقی که بسیار سرد و یا گرم هستند و یا رطوبت بالایی دارند پیشنهاد می‌شود. در مدل پنجره دوجداره آلومینیومی ساختار شبکه‌ای پروفیل از جنس آلومینیوم بوده و زیبایی و مقاومت بالاتری دارد. مازندران نیز یکی از استان‌های شمال ایران است که به جهت قرارگیری در نوار سبز کنار دریا، منطقه‌ای پر رطوبت با هوای گرم و شرجی است و اغلب افرادی که اقدام به ویلاسازی و ساخت خانه در این منطقه می‌کنند، ترجیح می‌دهند از پنجره‌های دوجداره استفاده نمایند.

    نرده شیشه ای

    یکی دیگر از محصولاتی که توسط گروه پنجره شهر تولید و ارائه می‌شود، نرده شیشه ای است. تا پیش از این از شیشه فقط برای پنجره استفاده می‌شد اما در حال حاضر شیشه به عنوان یکی از المان‌های مهم و کاربردی در زیباسازی نمای ساختمان‌ها بخصوص تراس و بالکن و یا بخش‌های داخلی خانه و راه پله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایلی که باعث می‌شد از این المان در طراحی داخلی و خارجی کمتر استفاده شود شکستن آن بود اما در حال حاضر با تولید انواع شیشه‌هایی مانند شیشه‌های سکوریت و لمینت که از مقاومت بالایی برخوردارند و دچار آسیب و شکست نمی‌شوند، این محصول به عنوان یکی از المان‌های مهم در طراحی شناخته شده است. شرکت پنجره شهر امکان طراحی مدل‌های متنوع نرده شیشه ای در مازندران را برای سازه‌ها و ویلاهای مختلف دارا می‌باشد. نرده شیشه‌ای و یا جان پناه شیشه‌ای گروه پنجره شهر را می‌توان در انواع زیر دسته‌بندی کرد.

    • نرده شیشه ای

      نرده شیشه ای

      فیکس پوینت: در طراحی این نوع نرده از قطعاتِ اسپایدری استیل به همراه شیشه سکوریت یا لمینت با ضخامت‌های مختلف استفاده می‌شود. برای دستگیره این نوع نرده نیز می‌توان از دسته‌های استیل یا آلومینیوم استفاده کرد.

    • اسپیگت: نرده شیشه‌ای اسپیگات یا اسپیگت نیز با استفاده از نرده‌ای شیشه‌ای به همراه پایه‌های سوزنی طراحی می‌شود که این پایه‌ها وظیفه مهار شیشه‌ها را بر عهده دارند. نرده شیشه ای در مازندران جهت راه پله ویلاهای دوبلکس موارد استفاده بسیاری دارد.
    • اکسپوز: این نوع نرده با استفاده از جام‌های شیشه‌ای و پایه‌هایی که به صورت u طراحی شده است طراحی و ساخته می‌شوند که این پایه‌ها نرده شیشه‌ای را نگهداری می‌کنند.
    • ژولیت: اگر می‌خواهید از نرده حفاظ برای جلوی پنجره‌ها استفاده کنید به طوری که زیبایی پنجره‌ها نیز از دست نرود، نرده شیشه‌ای ژولیت به جهت طراحی ساده و همچنین تنوع در اشکال و اندازه، یک انتخاب مناسب به شمار می‌آید. امروزه بسیاری از ساختمان‌ها و ویلاها در شهرهای مختلف از نرده شیشه‌ای ژولیت جهت امنیت و تنظیم میزان نور استفاده می‌کنند. شرکت پنجره شهر انواع نرده شیشه‌ای در مازندران را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار داده است.

    نمای شیشه ای

    یکی دیگر از کارها و محصولاتی که توسط گروه پنجره شهر ارائه و انجام می‌شود نمای شیشه ای در مازندران است که از انواع آن میتوان به کرتین وال نیز اشاره کرد. این محصول که امروزه به عنوان یکی از المان‌های پرکاربرد در طراحی و ساخت نمای ساختمان‌های بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوعی از مصالح پوششی به شمار می‌آید که برای نماسازی دیواره های خارجی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

    ساختار نماهای قدیمی مانند آجر و سنگ و .. به صورتی است که وزن خود را به سازه تحمیل می‌کنند در حالی که نمای شیشه‌ای یا کرتین وال وزن خود را تحمل کرده و از وارد شدن وزن باد، زلزله و .. به سازه جلوگیری می‌کنند.

    برای استفاده از نمای شیشه‌ای، یک قاب آلومینیومی شیشه کرتین وال را در خود جای می‌دهد که از جمله مزایای این نوع نما می‌توان به ایمنی و همچنین مقاومت در برابر شرایط جوی و محیطی اشاره کرد. شرکت پنجره شهر یکی از طراحان و ارائه کنندگان نمای کرتین وال در مازندران است.

    نما بهترین نرده و نمای شیشه ایای

    بهترین نرده و نمای شیشه ای

    گروه پنجره شهر

    چنانچه در حال طراحی و ساخت ویلا، آپارتمان و یا هر سازه دیگری هستید لازم است از المان‌هایی برای طراحی داخلی و خارجی استفاده نمایید که علاوه بر کیفیت بالا بتوانند زیبایی منحصربفردی را به بخش داخلی و خارجی ساختمان شما ببخشند. گروه پنجره شهر برای آن که بتواند نظر مشتریان خود را جلب نماید و بهترین محصولات را به آن‌ها ارائه نماید اقدام به راه‌اندازی سایتی به آدرس الکترونیکی www.panjereshahr.com کرده است. بهترین نرده و نمای شیشه ای شما می توانید محصولات مختلف این مجموعه اعم از نمای شیشه ای یا نمای کرتین وال در مازندران و انواع پنجره دوجداره در مازندران و .. و همچنین نمونه کارهای اجرا شده توسط گروه پنجره شهر را در این سایت ببینید و جهت دریافت مشاوره و راهنمایی با متخصصان این گروه ارتباط برقرار نمایید. همچنین شرکت پنجره شهر با بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و برترین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین دانش فنی توانسته به مجموعه‌ای تبدیل شود که بهترین محصولات مانند پنجره دوجداره، نرده و نمای شیشه‌ای در مازندران را به صورت کاملاً حرفه‌ای به مشتریان ارائه نماید.

    توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوای آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ۲ پاسخ به “بهترین نرده و نمای شیشه ای”

    1. امیر گفت:

      یک شرکت حرفه‌ای در استان مازندران