×
×

ویژگی های اصلی در طراحی داخلی هند

  • کد نوشته: 13491
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای ویژگی های اصلی در طراحی داخلی هند بسته هستند
  • ویژگی های اصلی در طراحی داخلی هند به گزارش تبلیغات دکوراسیون : ویژگی های اصلی در طراحی داخلی هند ذات هماهنگی بی نظیر سبک هندی در فضای داخلی طعم و حیا نفیس را ایجاد می کند. طراحی خانه با جزئیات و لوازم جانبی از طلا ، دکوراسیون با شکوه ، منبت کاری ظریف و مبلمان منبت کاری […]

    ویژگی های اصلی در طراحی داخلی هند

    ویژگی های اصلی در طراحی داخلی هند

    به گزارش تبلیغات دکوراسیون : ویژگی های اصلی در طراحی داخلی هند ذات هماهنگی بی نظیر سبک هندی در فضای داخلی طعم و حیا نفیس را ایجاد می کند. طراحی خانه با جزئیات و لوازم جانبی از طلا ، دکوراسیون با شکوه ، منبت کاری ظریف و مبلمان منبت کاری شده تکمیل می شود که اینها از جلوه های اساسی طراحی داخلی به سبک هندی است. ساختارها گلدوزی های گنبدی ، الهام گرفته از الگوی مغول ، خود را مانند ساختاری یادآور فیلم های هندی منعکس می کند. شورش رنگها و بسیاری از الگوها روی پارچه ها ، مبلمان ، کاغذ دیواری ها و حتی کفپوش ها ، شال ها و نقوش دیگر هندی برجسته است.

    طراحی داخلی هند

    فضای داخلی به سبک هندی با ویژگی هایی که جنبه معنوی زندگی را منعکس می کند ، مفاهیم مذهبی و اشیا of اساس زندگی منظم است که خانه لزوما با سایه های نارنجی ، تمشک ، فیروزه اشباع شده است. مبلمان ساخته شده از فضای داخلی خانه از چوب جامد با نرمی و ویژگی های راحت تختخواب و مبل ساخته شده اند و به استراحت خوب و خواب راحت کمک می کنند.

    ویژگی های اصلی در طراحی داخلی هند

    ویژگی های اصلی در طراحی داخلی هند

    اصول طراحی داخلی هند

    یک خانه سنتی در هند قطعاً با تزئینی از قطعات قطره ای خاص ، پارچه های چاپی با تزئینات گل روشن ، طراحی ویلا نقاشی های پرندگان و حیوانات تزئین شده است.

    طراحی داخلی هند

    طراحی داخلی هند

    طراحی مبلمان باید منعکس کننده سخت کوشی و صبر با لاک تزئینی مورد داخلی باشد ،  ویژگی های اصلی در طراحی داخلی هند تزئین شده با عاج ، مروارید سیاه یا کنده کاری روی دیوار.

    مبلمان داخلی هندی

    اگر قطعات حیاتی مبلمان در سایه های هر عنصر که به خانه اضافه می شوند ، تکمیل شوند ، استفاده از صندلی های گرد با کوسن ، صندلی های کم و نیمکت باعث هماهنگی طراحی می شود.

    شرکت طراحی داخلی هندی

    کنده کاری های پیچیده روی مبلمان و کارهای جاالی اساس سبک دکوراسیون هند است ، نقاشی منزل در واقع قطعات هند مانند پارچه شن ، صندلی های حک شده در پشت ، کابینت های سنتی و تختخواب های پوستری وجود دارد.

    رنگ

    مبلمان داخلی هندی

    مبلمان داخلی هندی

    ادویه های هندی ، الهام بخش پالت رنگی این سبک ، تن های سوخته بیشتر را در رپرتوار با رنگ های پررنگ و تازه توضیح می دهند.

    فضای داخلی هند توجه ویژه ای به ترکیبات رنگی نشان می دهد ، زیرا سایه ها نقش اصلی را در دکوراسیون دارند ، از این رو فضای داخلی اتاق از این سبک با استفاده از رنگهای زنده مشخص می شود که در عین استفاده از رنگهای خاکی مانند قهوه ای ، حس شناوری و غنا را برمی انگیزد. ، قهوهای مایل به زرد ، زرد اوکر و چتر به طور معمول بر روی دیوارها دیده می شود.

    طراحی داخلی هند

    طراحی داخلی هند

    هند به عنوان یک کشور گرمسیری ، با توجه به ایده تصفیه شده خانه ، قسمت عمده ای در طراحی داخلی هند دارد. طراحی تالار سنگ مرمر ، گرانیت و کاشی ها متداول ترین کفپوش های مورد استفاده در خانه های هند است که در آنها نگهداری از آن آسان است و فضای داخلی را به زیبایی به ارمغان می آورد.ح حضورغالب عناصر سنتی مانند مجسمه ها ، زنگ ها ، بت ها ، آویزها ، قالیچه های گلدوزی شده و غیره وجود دارد.

    از دیگر وسایل تزئینی منزل می توان به چراغ های روغنی ، آینه ها ، مس ، برنج و برنز اشاره کرد ، در کنار آن در تزئینات ویلا یا آپارتمان کوچک عناصر عاج ، چوب ساج ، آهن فرفورژه وجود دارد.

    دکوراسیون داخلی

    دکوراسیون داخلی

    الگوها و نقوش

    کف موزاییک ، ملیله های زیبا ، گلدانهای مخصوص ، تکه های روی لحاف ، گل ، پرندگان و نقوش ماندالا قسمت مهمی از دکوراسیون داخلی هند است. این الگوها و نقوش ارتباط عمیقی را از طریق فرهنگ و دین ایجاد می کنند.

    آثار هنری هند

    تکه های مرکزی یک فضای داخلی معمول هند ، مجسمه هایی از فیل ها ، اسب ها ، شترها یا گوزن ها است که از سفال و فلزات دیگر ساخته شده اند. آثار هنری پیچیده ای که لرد کریشنا را به تصویر می کشند برای زیبایی بخشیدن به فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و جلوه ای غنی می بخشند و سبک بی نظیری به فضای داخلی می بخشند.

    پارچه های دستبافت

    هند به کار مفصل پارچه مشهور است. ساخت منزل بافندگی ، گلدوزی و چاپ بلوکی اغلب روی پرده ، روبالشتی ، روتختی و سایر وسایل دکوراسیون منزل دیده می شود. پارچه های نخی ، جوت ، پارچه ای و خدی بیشتر برای تزئین بازوهای صندلی ها و میزهای کناری استفاده می شود.

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :
    نقاشی ساختمان سازی

    طراحی ویلا ساوا

    ساخت کارخانه یخ

    طراحی رستوران فضای باز

    طراحی کلاسیک نما

    پروانه ساخت روستایی گیلان

    طراحی داخلی قهوه فروشی
    ساخت سوله و خرپا

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.