×
×

طراحی داخلی به سبک روکوکو

  • کد نوشته: 13172
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای طراحی داخلی به سبک روکوکو بسته هستند
  • طراحی داخلی به سبک روکوکو به گزارش ساخت منزل :  طراحی داخلی به سبک روکوکو، سبک تزئینات بیش از حد مشهور به سبک روکوکو انتخاب کاخ طراحی داخلی ، حاکمان و خانه های سلطنتی برای تأکید بر ثروت بود. سبک روکوکو در قرن هجدهم در ۱۷۳۰th در فرانسه به عنوان بخشی از اواخر دوران باروک ظهور […]

    طراحی داخلی به سبک روکوکو

    طراحی داخلی به سبک روکوکو

    به گزارش ساخت منزلطراحی داخلی به سبک روکوکو، سبک تزئینات بیش از حد مشهور به سبک روکوکو انتخاب کاخ طراحی داخلی ، حاکمان و خانه های سلطنتی برای تأکید بر ثروت بود. سبک روکوکو در قرن هجدهم در ۱۷۳۰th در فرانسه به عنوان بخشی از اواخر دوران باروک ظهور کرد ، اما تزئینات و شیک بودن آن هنوز در ویلاهای مدرن لوکس ظاهر می شود. این سبک طراحی داخلی چه ویژگی خاصی دارد و چگونه به روز مرتبط است؟

    در ابتدا ، سبک روکوکو فقط برای دکوراسیون داخلی ساخته و استفاده می شد و بعداً به یک معماری گسترش یافت.

    چیزی که سبک روکوکو را متمایز می کند ، یک حرکت روان و برازنده اشکال از طریق طرح ها ، تزئینات ظریف تزئین شده ، خطوط مارپیچ منحنی و سبک بودن آن است. قصد فضای داخلی به سبک روکوکو این است که تمام عناصر اتاق را به یک قطعه هنری تبدیل کند.

    دکوراسیون داخلی روکو

    نامتقارن در دکوراسیون و شکل اتاق با طرح غیر معمول که در آن وسایل و دکوراسیون به طور هماهنگ در فضا پخش می شود. اتصال عملکردی آسان بین اتاق ها حرکت آسان را به عنوان بخشی از مفهوم سیالیت تضمین می کند. طراحی داخلی تجاری عدم تقارن برجسته ترین ویژگی طراحی روکوکو است.

    روکوکو

    روکوکو

    بسیاری از جزئیات تزئینات داخلی و طلا ، ظروف غذاخوری ظروف چینی ، گلدان ها و ست های شام ، مجسمه های کوچک و شمعدان هایی که برای جلوه های نهایی داخلی استفاده می شوند.

    فر و پوسته معروف ترین اشکال سبک روکوکو و همچنین نقوش گل به شکل نقاشی های رنگارنگ گل یا نقش های تذهیب گل است.

    رنگ و مواد روکوکو

    سبک روکوکو با پالت رنگ روشن روشن قابل تشخیص است: ساخت تالار رنگ های طلایی ، سفید ، پاستلی و خاکی. ترکیبات متداول آبی و طلایی یا سبز روشن و صورتی کمرنگ ، بژ و طلایی.

    بسیاری از لایه های پارچه های گران قیمت. طراحی داخلی به سبک روکوکو ابریشم طرح دار با نقش و نگارهای گل در ترکیب با قاب های طلایی زیبا ترین ظاهر را ایجاد می کند. پنجره های باریک و بلند که با پارچه های غنی و پرده های دست ساز تزئین شده اند.

    طراحی داخلی روکوکو

    طراحی داخلی روکوکو

    دکور سقف و دیوار

    سقف بلند تزئین شده با نقش برجسته کم عمق ، دیوارهایی با قوس های نیم دایره. تزئینات غنی با گچ بری ، قالب و کارهای تزئینی. گچ مخلوطی از گچ و گچ است که بیشتر در کاخ ها در تزئینات استفاده می شود. بازسازی ساختمان نه تنها برای عناصر دکوراسیون سفید و طلایی ، بلکه گچ رنگی دست ساز با تکنیک خاص نیز برای تقلید از مرمر در مکانهایی که از سنگین سنگین نمی توان استفاده کرد ، استفاده شد.

    روکوکو

    روکوکو

    برای دستیابی به زاویه های صاف گوشه های سقف و دیوارها با پوشش های گچی حذف می شوند ، که باعث ایجاد انتقال نامرئی بین سقف و دیوارها می شود. هر دو سقف و دیوارها دارای تزئینات ظریف و منحنی هستند.

    آینه های روکوکو

    استفاده گسترده از آینه ها برای ایجاد احساس فضا برای فضای داخلی این سبک متمایز است. طراحی داخلی به سبک روکوکو آینه هایی به سبک روکوکو که در قاب های تزئینی و تزئین شده با طلاکاری شده از اشکال و اشکال مختلف از طرح های منحصر به فرد قاب گرفته شده است.

    مبلمان به سبک روکو

    مبلمان ظریف برازنده و سبک با “Cabriole” – پاهای خمیده و نازک. پتینه ساختمان تکه های دست ساز منحصر به فرد با حکاکی ها و جزئیات چرخان ، تذهیب و استفاده از روکش مبلمان نجیب طرح دار که برای راحتی و به منظور تفریح ​​و معاشرت طراحی شده است.

    مبلمان روکوکو

    مبلمان روکوکو

    تعداد زیادی مبلمان در هر اتاق مانند صندلی ها ، میزهای کوچک قهوه ، میزهای کنار تخت ، کنسول ها و کالاهای با صفحه مرمر. مبلمان عالی ساخته شده توسط صنعتگران تزئین شده با الگوهای گل و هندسه.

    اتاق خواب به سبک روکوکو بسیار زیبا و پر زرق و برق. توجه زیادی به تزئینات تختخواب تختخواب می شود.

    دکوراسیون روکوکو

    دکوراسیون روکوکو

    سبک روکوکو

    دکوراسیون سبک روکوکو رویایی و اشرافی است ، طراحی داخلی خانه حتی امروزه بیشتر داخلی های عجیب و غریب را الهام می گیرد.

    شما می توانید ظاهر روکوکو انتقالی را در طراحی کاخ های مدرن و ویلاهای لوکس مشاهده کنید ، که با استفاده از یک روش مدرنیستی و استفاده از مواد نوآورانه ظاهر مدرن تری ایجاد می شود اما همچنان جذابیت نسخه های اصلی را حفظ می کند.

    فضای داخلی به سبک روکوکو به دلیل شکوه و عظمت انتخابی برای اکثر طراحی های لوکس منزل است.

    طراحی داخلی به سبک روکوکو ، آیا دوست دارید خانه خود را با این فضای داخلی به کاخی با شکوه تبدیل کنید؟ تماس بگیرید.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :
    نقاشی ساختمان خمینی شهر

    طراحی حیاط ویلا

    ضوابط طراحی مدرسه ابتدایی

    طراحی کارخانه اپل

    طراحی نمای رومی ویلا

    مجوز ساخت بافت فرسوده

    هزینه ساخت و ساز مشهد

    طراحی داخلی زیبا خانه
    ساخت سوله قزوین

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.