×
×

دکوراسیون منزل لاگوم

  • کد نوشته: 12981
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای دکوراسیون منزل لاگوم بسته هستند
  • دکوراسیون منزل لاگوم به گزارش ساخت آپارتمان : دکوراسیون منزل لاگوم در زبان سوئدی به معنای “نه خیلی کم ، نه زیاد” است ، طراحی داخلی ساختمانکه سبک زندگی را برای یک زندگی پایدار و اخلاقی ساده می کند که باعث می شود زندگی به معنای تقویت شادی باشد. جنبش Hygge ، بازتاب هوشمندی دانمارکی ها […]

    دکوراسیون منزل لاگوم

    دکوراسیون منزل لاگوم

    به گزارش ساخت آپارتمان : دکوراسیون منزل لاگوم در زبان سوئدی به معنای “نه خیلی کم ، نه زیاد” است ، طراحی داخلی ساختمانکه سبک زندگی را برای یک زندگی پایدار و اخلاقی ساده می کند که باعث می شود زندگی به معنای تقویت شادی باشد. جنبش Hygge ، بازتاب هوشمندی دانمارکی ها برای لذت بردن از خانه ، به داستان های گرم و دوستانه ، منسوجات نرم و چیدمان دنج ایجاد شده در پیله های زندگی اشاره دارد ، در حالی که سبک زندگی سوئدی لاگوم جای Hygge را می گیرد. سوئدی ها استدلال می کنند که روش طراحی تعادل کامل در فضاهای زندگی از طریق دکوراسیون ساده و زیبایی شناختی است ، که می توانیم آن را مینیمالیسم جدید اسکاندیناوی با انتخابهای ساده و غالب ، یک نظم بدون هیچ گونه اضافی بنامیم.

    طراحی داخلی لاگوم

    طراحی داخلی لاگوم

    طراحی منزل لاگوم

    اقدام ساده ای که مفهوم لاگوم را زیر پا می گذارد این است که لازم است از حداکثر گرایی دوری کنید. یک تصور غلط رایج این است که پر کردن خانه ، اتاق نشیمن ، محیط اطراف با چیزهای بیشتر باعث می شود شما دنج و شاد شوید. طراحی داخلی اداریجدا از اینکه خانه شما بهم ریخته به نظر برسد و فضای داخلی شما خراب شود ، ممکن است در طولانی مدت تأثیر منفی داشته باشد.

    تعادل ناتورالیستی: کمتر بیشتر است

    شعار Lagom “Less is more” ، که همچنین به شعار سبک مینیمالیسم تبدیل شد ، دکوراسیون منزل لاگوم بر ایجاد شکاف در فضا و تزئین آن با موارد انتخابی تأکید دارد. یک واحد نشیمن راحت ، یک کتابخانه ، یک میز قهوه ، البته انواع گیاهان سبز ، شاید یک فرش ، نورپردازی ، در الگوریتم دکوراسیون لاگوم کافی باشد.

    دکوراسیون داخلی لاگوم

    دکوراسیون داخلی لاگوم

    طراحی داخلی لاگوم

    هماهنگی و تعادل در سبک زندگی لاگوم ضروری است و این مفهوم در فضای داخلی خانه منعکس می شود. انتخاب های پایدار داشته باشید که می توانید سالها از آنها استفاده کنید لاگوم از طبیعی طرفداری می کند … می توان گفت دکوراسیون منزل لاگوم اجرای پایداری با روی آوردن به مواد طبیعی مانند بامبو ، چوب ، حصیر ، کتان و زنگ های زمین یکی از ارکان تزئینات لاگوم است. طراحی ویلا ارجحیت ارگانیک در دکوراسیون منزل شما با فضایی که در فضای زندگی خود ایجاد خواهید کرد ، دنجی ایجاد می کند و احساس راحتی می کنید.

    دکوراسیون لاگوم

    دکوراسیون لاگوم

    استفاده از لوازم جانبی سرامیک و شیشه

    شما می توانید با افزودن اقلام دکوراسیون منزل مینیمالیستی ساخته شده از شیشه و سرامیک ، سبک ساده فضای داخلی خود را ارتقا دهید. همچنین استفاده از لوازم جانبی شیشه باعث جذابیت بیشتر فضای داخلی می شود. ساخت ویلا با انتخاب میزهای قهوه خوری شیشه ای می توانید مدرنیته و مینیمالیسم را با هم جلب کنید.

    طراحی داخلی لاگوم

    طراحی داخلی لاگوم

    ساکن لحن های خنثی باشید

    استفاده از زنگ های خنثی در مبلمان ، رنگ دیوارها و لوازم جانبی به شما امکان می دهد دکوراسیون منزل لاگوم این سبک را به طور موثر استفاده کنید. بنابراین ، مکانی که در آن هستید شما را خسته نمی کند و به شما کمک می کند تا از استرس دور شوید. برای داشتن محیطی آرام ، باید استفاده صحیح از رنگ را انتخاب کنید. سبک بی انتها و پالت رنگی تک رنگ از جلوه های دکوراسیون منزل لاگوم است.

    دکوراسیون داخلی ساده

    دکوراسیون داخلی ساده

    تا جایی که می توانید ساده باشید

    هیچ جزییاتی که بتواند شما را خسته یا مزاحم کند جایی در لاگوم ندارد. در روکش مبلمان ، کاغذ دیواری ، نقاشی و سایر لوازمی که استفاده خواهید کرد ، الگوهای ساده را ترجیح دهید. با چنین کاربردهای تزئینی ، از تضادهای غیرضروری و طاقت فرسا دور خواهید بود.

    علاوه بر این:

    با گرفتن مثالی از خانه های سوئدی ها ، ساخت آپارتمان که طبیعت را به مرکز زندگی خود می رسانند دکوراسیون منزل لاگوم و هماهنگی را با یک رویکرد پایدار دنبال می کنند ، می بینیم که طراحی داخلی با فرم های ارگانیک احساس سبکی را در فضاهای وسیع و روشن ایجاد می کند. برای ایده ها و سبک های طراحی داخلی بیشتر با پروژه خود تماس بگیرید.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :
    نقاشی ساختمان با طرح کاغذ دیواری

    طراحی ویلا اینستاگرام

    طراحی مدرسه با رویکرد روانشناسی محیط

    ساخت کارخانه رب سازی

    طراحی رستوران شیشه ای

    طراحی کلاسیک ایرانی

    جواز ساخت شهرک

    مشارکت در ساخت پرند

    طراحی داخلی باغ

    ساخت سوله صنعتی مشهد

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.