×
×

قیمت موزاییک واش بتن در سال 1402

  • کد نوشته: 10653
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قیمت موزاییک واش بتن در سال 1402 بسته هستند
  • قیمت موزاییک واش بتن به دلیل اینکه موزاییک های واش بتن در دو نوع ویبره ای و پرسی ساخته و تولید می شوند، هزینه ساخت ویلا با چوب قیمت موزاییک واش بتن با یکدیگر متفاوت است. قیمت موزاییک واش بتن ویبره ای نسبت به پرسی، ارزان تر است و حتی موزاییک های بی کیفیتی از […]

    قیمت موزاییک واش بتن در سال 1402

    قیمت موزاییک واش بتن

    به دلیل اینکه موزاییک های واش بتن در دو نوع ویبره ای و پرسی ساخته و تولید می شوند، هزینه ساخت ویلا با چوب قیمت موزاییک واش بتن با یکدیگر متفاوت است. قیمت موزاییک واش بتن ویبره ای نسبت به پرسی، ارزان تر است و حتی موزاییک های بی کیفیتی از این نوع در بازار موجود که به نسب موزاییک های دیگر، بسیار ارزان قیمت تر است. نقاشی ساختمان موزاییک واش بتن برای مناطق سردسیر و پر بارش مناسب است و این نوع موزاییک ها با داشتن سنگدانه برجسته دارای سطح ناهمواری هستند که باعث می شود لیز خوردن روی آن ها در حد امکان کم شود و برای این مناطق مناسب هستند. به همین دلیل خرید به صرفه و ارزان قیمت موزاییک واش بتن برای این مناطق مسئله مهمی است.

    موزاییک واش بتن

    موزاییک واش بتن، همان بتن های طبیعی هستند که در کفسازی در فضای باز پیاده رو ها و حتی در پشت بوم ها استفاده می شوند. هزینه جواز ساخت ویلا موزاییک های واش بتن در رنگ های مختلف و متنوعی ساخته شده که از ترکیب ماسه، سنگ دانه های معدنی، مواد روان کننده بتن و چسب بتن ساخته می‌ شود.

    این موزاییک ها نیز به مانند موزاییک های معمولی به دو روش ویبره ای و پرسی تولید می شوند. قیمت ساخت ویلا شمال اما تفاوت این موزاییک ها در ساخت این است که در آخرین مرحله از ساخت موزاییک واش بتن این است که در روش تولید پرسی این موزاییک ها، بعد از ترکیب مواد اولیه آن را در لایه زیرین قالب میز پرس می ریزند و روی آن را با ملات ماسه سیمان می پوشانند. بعد با فشاری که دستگاه پرس وارد می کند، موزاییک دو لایه با رویه سنگدانه ای تولید می شود.

    عوامل موثر در قیمت موزاییک واش بتن

    امروزه موزاییک واش بتن بهترین نوع کف پوش است و به همین دلیل است که قیمت موزاییک های واش بتن مهم می شود. نقاشی ساختمان اما منظور از بهترین نوع کف پوش یعنی موزاییکی که کیفیت و مقاومت لازم را داشته باشد. شما در بازار با نمونه های بی کیفیتی مواجه خواهید شد که با اصل آن تفاوت بسیاری دارد.

    مصالح مورد نیاز و استفاده در هنگام ساخت موزاییک های واش بتن باید استاندارد و مرغوب باشد. نقاشی منزل واش بتن های با کیفیت در برابر شرایط جویی مثل تغییرات آب و هوا، تابش مستقیم آفتاب و بارش باران مقاوم هستند و تحمل وزن بالا را نیز دارند.

    آزمایش کیفیت واش بتن

    برای تشخیص کیفیت این کفپوش بتنی کافیست با یک چکش فلزی به وسط آن ضربه بزنید. هزینه ساخت یک ویلای 70 متری اگر محصول مورد آزمایش با شدت ضربه کم بشکند و یا پس از شکستن سنگ های داخلی آن جدا شوند،از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. کاربرد موزاییک های واش بتن از این موزاییکم ها معمولا در حیاط خانه، پارک، ویلا و پیاده رو ها استفاده می شود.

    جمع بندی:

    به طور کل موزاییک واش بتن به موزاییکی گفته می شود که در کفپوش و در هرجایی به کار می رود. اما یکی از کاربردی ترین مکان برای استفاده از این موزاییک ها در مناطق پر باران و یا مناطق پر تردد است چرا که این موزاییک هم از لیز خوردن جلوگیری می کنند و هم اینکه به دلیل مصالح و ترکیبی که در آنها استفاده می شود، مقاومت بالایی دارند.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر : 

    قیمت نقاشی ساختمان 1402

    طراحی داخل آپارتمان ایرانی

    ساخت پله ویلا

    مراحل ساخت ساختمان صفر تا صد

    مجوز ساخت 4 طبقه

    مشارکت در ساخت کارخانه

    وال پست عمودی

    اموزش ترکیب رنگ صنعتی

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.