×
×

قیمت سرامیک کف 60*60 در سال 1401

  • کد نوشته: 10629
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قیمت سرامیک کف 60*60 در سال 1401 بسته هستند
  • قیمت سرامیک کف 60*60 به گزارش ساخت بیمارستان : قیمت سرامیک کف 60*60 با توجه به ابعادی که دارد و با توجه به طرح و نقش آن متفاوت است. هزینه ساخت ویلا سرامیک ها نیز مانند هر جنس دیگری با کیفیت های متفاوت با عنوان درجه 1 و درجه های پایین تر آن به فروش می […]

    قیمت سرامیک کف 60*60 در سال 1401

    قیمت سرامیک کف 60*60

    به گزارش ساخت بیمارستان : قیمت سرامیک کف 60*60 با توجه به ابعادی که دارد و با توجه به طرح و نقش آن متفاوت است. هزینه ساخت ویلا سرامیک ها نیز مانند هر جنس دیگری با کیفیت های متفاوت با عنوان درجه 1 و درجه های پایین تر آن به فروش می رسند. کارخانه ها و نمایندگی های زیادی وجود دارد که سرامیک کف به بازار ارائه می کنند و یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت سرامیک کف 60*60 این است که از کدام کارخانه و با چه کیفیتی آن ها را خریداری می کنید. سرامیک ها از قدیمی ترین مصالحی ساختمانی هستند که در ساخت خانه و سازه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. البته این روزها این ابزارها در طرح ها و مدل های مختلف و جدیدتری ساخته می شوند و کارایی هایی بسیار مفیدتری دارند. هزینه ساخت ویلا به همین دلیل است که قیمت سرامیک کف 60*60 با طرح و رنگ متفاوت، متغیر است.

    در معماری و طراحی داخلی مصالح و روش‌های مختلفی برای پوشش خارجی دیوارها و کف وجود دارد. می‌بایست که طراحان و استفاده کنندگان، هنگام انتخاب هر یک از انواع کاشی و سرامیک، اطلاعات کافی از مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها داشته باشند. انواع سرامیک به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر تغیرات دمایی و رطوبت، نسبت به انواع کاشی قابلیت استفاده در دیوار و کف‌ها را دارا هستند.  سرامیک کف 60*60  را می توان برای کف سالن، کف حال و پذیرایی، کف اتاق، کف آشپزخانه، کف سرویس بهداشتی و حمام، کف رستوران و کافی شاپ و کف بیمارستان استفاده نمایید.

    کاربرد سرامیک ها و تاثیر آن در قیمت سرامیک کف 60*60

    از سرامیک کف در کفپوش خانه ها معمولا بیشتر استفاده می شود، چرا که سرامیک به دلیل جنسی که دارد لیز است و برای استفاده در پیاده رو ها و پارکینگ ها مناسب نیست. از این نوع سرامیک در کفپوش بعضی از پاساژ ها نیز استفاده شده است. اما سرامیک ها انواع مختلفی دیگری نیز دارند، از جمله  سرامیک دیوار، راه پله، آسپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و … . اما از بین این سرامیک ها، سرامیکی که برای کف در نظر گفته می شود معمولا قیمت بالاتری دارد، چرا که این سرامیک ها معمولا باید درجه یک باشند و از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

    سرامیک از چه چیزی ساخته می شود؟

    سرامیک از مخلوطی از مواد معدنی، معمولا سیلیس شن و ماسه  با خاک رس چسباننده ساخته شده که در برخی از آن ها ناخالصی ها تا 30٪ نیز می رسد. سرامیک کف در دمای بالاتر از آجر شلیک می شوند، به طوری که سیلیس دوباره متبلور می شود و ماده ای شیشه ای تشکیل می دهد که دارای چگالی، مقاومت، سختی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و یخ زدگی و ثبات ابعادی بیشتر است.

    قیمت نصب کاشی و سرامیک

    یکی از عواملی که در سرامیک کاری خانه شما تاثیر می گذارد، نحوه و قیمت نصب آن است. یکی نکته مهم در نصب سرامیک این است که سرامیک کاری بر اساس متر مربعی محاسبه می شود و همیشه اولین سوال این است که قیمت هر متر سرامیک کاری چقدر است؟ یکی از عوامل دیگری که در تعیین قیمت نصب سرامیک اثر دارد، این است که علاوه بر مساحت ساختمان که یکی از اصلی ترین موارد در تعیین نرخ سرامیک کاری کف است، موقعیت جغرافیایی، مهارت نصاب سرامیک، مصالح ساختمانی و نوع سرامیک نیز در تعیین قیمت اثر گذار است.

    عوامل اثر گذار بر تعیین قیمت سرامیک چیست؟

    قیمت سرامیک ها بر اساس ابعاد، کیفیت، مقدار پخته شدن و مقاومت آنها، طراحی نما کلاسیک طرح و رنگ مختلف، جنس و کاربرد هر یک از آنها متفوات است و باعث می شود که کاشی و سرامیک ارزان تر یا گران تر باشند. علت تفاوت قیمت در کاشی های با کاربرد متفاوت این است که، مقاومت آنها نیز باهم متفاوت اند. این کاشی ها می توانند در کف، دایوار و نیز سقف مورد استفاده قرار بگیرند.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر : 

    قیمت نقاشی ساختمان در پرند
    ساخت ویلا چوبی در گیلان

    مراحل گرفتن پروانه ساخت ساختمان

    اخذ مجوز ساخت در کرج

    مشارکت در ساخت مدرسه

    وال پست سازه فلزی

    آموزش ترکیب رنگ رزین

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.