×
×

شیرآلات ایرانی، برای مصرف کننده ایرانی

  • کد نوشته: 43632
  • ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
  • دیدگاه‌ها برای شیرآلات ایرانی، برای مصرف کننده ایرانی بسته هستند
  • شیرآلات بهداشتی و ساختمانی یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز برای ساخت و ساز یا بازسازی ساختمان‌هاست. در گذشته شاید توجه زیادی به ظاهر شیرآلات نمی‌شد و یا مصرف‌کنندگان وقت زیادی برای انتخاب و خرید این محصول صرف نمی‌کردند. اما امروزه با توجه به تنوع محصولات و ورود برندهای مختلف ایرانی و خارجی، خریداران در […]

    شیرآلات ایرانی، برای مصرف کننده ایرانی

    شیرآلات بهداشتی و ساختمانی یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز برای ساخت و ساز یا بازسازی ساختمان‌هاست. در گذشته شاید توجه زیادی به ظاهر شیرآلات نمی‌شد و یا مصرف‌کنندگان وقت زیادی برای انتخاب و خرید این محصول صرف نمی‌کردند. اما امروزه با توجه به تنوع محصولات و ورود برندهای مختلف ایرانی و خارجی، خریداران در خرید خود حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند.

    شیرآلات ساختمانی انواع مختلفی دارد که برای خرید آن‌ها باید به ویژگی‌هایی از قبیل آلیاژ به کار رفته، کیفیت قطعات و حتی برند نیز توجه شود. شودر از جمله برندهای نام آشنا در صنعت شیرآلات است. در ادامه با ما باشید تا شما را با انواع شیرهای بهداشتی و ساختمانی این برند آشنا کنیم.

    شیرآلات روشویی

    یکی دیگر از انواع شیرآلات ساختمانی و بهداشتی شیرآلات روشویی است. این محصول نیز تنوع زیادی دارد و اگر به بازار شیرآلات سر بزنید با طرح‌های متنوع روبرو می‌شوید.

    انواع شیرآلات روشویی که توسط برند شودر تولید می‌شود شامل شیرهای روشویی ثابت، شیر روشویی زدرا، شیر روشویی پایه بلند و شیر روشویی چشمی است. این محصولات با رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. استفاده از آلیاژ‌ها و روکش‌های مناسب به همراه قطعات باکیفیت در کنار تنوع محصول، مهم‌ترین ویژگی شیرآلات روشویی این برند است.

    شیرآلات حمام

    شیرآلات حمام از محصولات پرکاربرد در زمان ساختمان‌سازی است. این محصول نیز مدل‌های متنوعی نظیر سنتی، مدل توکار، مدل پایه بلند، مدل دیجیتال و …  دارند.

    شودر از جمله برندهایی است که انواع شیرآلات حمام با طرح‌های متنوع را تولید و عرضه می‌کند.

    شیرآلات آشپزخانه

    یکی دیگر از انواع شیرآلات ساختمانی و بهداشتی، شیرآلات آشپزخانه است. از مهم‌ترین ویژگی شیرآلات شودر باید به پرلاتور کاهش مصرف آب اشاره کنیم. از آنجا که بیشترین مصرف آب در آشپزخانه‌هاست، شیرآلاتی هم که برای این بخش استفاده می‌شود باید به پرلاتور کاهش‌دهنده مصرف آب مجهز باشد.

    شیرآلات آشپزخانه شودر از جمله محصولاتی هستند که از این ویژگی برخوردارند. همچنین این شیرآلات با بدنه متمایز طراحی می‌شوند تا سطح رسوب‌پذیری آب را کاهش دهند. برای آبکاری شیرآلات از پوشش PVD استفاده می‌شود که نوعی لعاب باکیفیت در دنیاست و امروزه از این نوع پوشش برای ساخت شیرآلات استفاده بیشتری می‌شود.

    همچنین از آنجا که در شیرآلات رنگی، ماندگاری رنگ محصول از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور باید از رنگ و پوشش بسیار مناسبی برای پوشش شیرآلات استفاده شود که در محصولات شودر چنین ویژگی به وضوح به چشم می‌خورد.

    انواع شیر آشپزخانه که توسط این برند تولید می‌شود عبارتند از:

    • شیر ظرفشویی ساده
    • شیر ظرفشویی شاوری
    • شیر ظرفشویی دو منظوره
    • شیر ظرفشویی دیواری
    • شیر ظرفشویی فنری

    علم دوش

    یکی دیگر از تجهیزات در شیرآلات ساختمانی، علم دوش است. اما علم دوش استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟ این محصول در برند شودر دارای ویژگی‌های زیر است:

    • رسوب‌پذیری کم
    • – دارای   نازل سیلیکونی برای گرفتن رسوب آب
    • دارای ساختار ارگونومیک
    • عدم نشت آب
    • نصب آسان و کم هزینه
    • قابلیت پاشش آب به شکل ماساژ و پودری
    • صرفه‌جویی در مصرف آب

    شیرآلات توالت

    یکی دیگر از انواع شیرآلات ساختمانی، شیرالات بخش توالت است. تمامی ساختمان‌ها (تجاری، اداری و مسکونی) به این نوع شیرآلات نیاز دارند. وجود پرلاتور در شیرآلات توالت  نیز درست مثل محصولاتی که برای شیرآلات آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود، اهمیت دارد. این قطعه می‌تواند باعث افزایش فشار و شدت آب شود، بدون اینکه مقدار آن را زیاد کرده باشید. در نتیجه در صرفه‌جویی آب تاثیر زیادی دارد.

    استفاده از پرلاتور در شیرهای شودر باعث ترکیب (آب و هوا) زمان خروج آب می‌شود. بنابراین آب به حالت نرم‌تری از شیر خارج می‌شود که باعث ریختن آب به اطراف نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های شیرآلات توالت باکیفیت شودر باید به کاهش رسوب‌گیری و دوام بالای قطعات آن اشاره کرد.

    جدیدترین انواع شیرآلات ایرانی

    امروزه شیرآلات توکار، چشمی و دیجیتال از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه ویژگی‌های این مدل‌ها را بررسی می‌کنیم.

    شیرآلات توکار

    یکی از انواع شیرآلات بهداشتی پرکاربرد شودر در ساختمان‌ها نوع توکار است. این محصولات به دلیل جلوه و زیبایی خاصی که دارد، مورد استقبال بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. شیرآلات توکار ساختمانی مدل‌های متنوعی دارند که دست مصرف‌کننده را برای انتخاب بهترین گزینه باز می‌گذارد.

    برای نصب این نوع شیرآلات از مغزی‌های توکار استفاده می‌شود که در همه شیرها از جمله روشویی، توالت، آشپزخانه و حمام کاربرد یکسانی دارد. این قطعه در عملکرد شیرآلات تاثیر زیادی دارد، به همین دلیل زمان خرید باید به کیفیت آن توجه زیادی داشته باشید. شودر از جمله برندهایی است که در تولید تمامی قطعات شیرآلات توکار (به ویژه مغزی) به کیفیت و دوام آن‌ها توجه زیادی دارد.

    شیرآلات چشمی

    شیرآلات چشمی از جمله محصولات پرطرفدار در بازار است که اغلب برای اداره‌ها، مراکز کسب و کار، بیمارستان‌ها و مکان‌های تجاری استفاده می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این نوع از شیرآلات ساختمانی، صرفه‌جویی در مصرف آب تا ۷۰ درصد است. ضمن اینکه دارای قطعه پرلاتور نیز هستند.

    شیرآلات چشمی شودر با امکاناتی که در داخل شیر تعبیه شده است، به جریان آب وصل می‌شوند. ضمن اینکه شما می‌توانید مدت زمان آن را تنظیم کنید. بعد از تمام شدن زمان، مدار دستگاه، دستور قطع جریان آب را می‌دهد. این شیرها به شکل برقی و هوشمند هستند و می‌توانند در رعایت اصول بهداشتی نیز تاثیر زیادی داشته باشند.

    شیرآلات لوکس و کلاسیک

    از دیگر شیرآلاتی که توسط برند شودر تولید می‌شود، محصولات لوکس و لاکچری است که شامل شیرآلات توکار، حمام، آشپزخانه و … می‌شود. این محصول می‌تواند شامل شیرآلات چشمی، پیچی و یا اهرمی باشد.

    اگر به دنبال شیرآلات ایرانی از یک برند معتبر و باکیفیت هستید، شودر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. تنوع محصول، استفاده از قطعات باکیفیت، داشتن آلیاژهای مقاوم، روکش‌های ضد رسوب، دوام طولانی مدت و ظاهر زیبا از جمله ویژگی‌های شیرآلات تولید برند شودر است.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.