×
×

چرا درآمد دلاری؟ | چگونه در فارکس به سودآوری برسیم؟

  • کد نوشته: 45854
  • ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
  • دیدگاه‌ها برای چرا درآمد دلاری؟ | چگونه در فارکس به سودآوری برسیم؟ بسته هستند
  • وقتی از فارکس سخن به میان می‌آید منظور بزرگترین بازار مالی دنیا با بیشترین حجم معاملات در روز است. تعداد بسیار زیادی از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از سراسر دنیا دائما در حال مبادله جفت ارزهای مختلف همچنین نماد‌های مختلفی مانند سهام شرکت‌های بزرگ، فلزات اساسی، کالاها، رمز‌ارزها و… در بازار فارکس بوده و از این […]

    چرا درآمد دلاری؟ | چگونه در فارکس به سودآوری برسیم؟

    وقتی از فارکس سخن به میان می‌آید منظور بزرگترین بازار مالی دنیا با بیشترین حجم معاملات در روز است. تعداد بسیار زیادی از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از سراسر دنیا دائما در حال مبادله جفت ارزهای مختلف همچنین نماد‌های مختلفی مانند سهام شرکت‌های بزرگ، فلزات اساسی، کالاها، رمز‌ارزها و… در بازار فارکس بوده و از این طریق کسب درآمد می‌کنند. البته این بازار ریسک‌های خود را داشته و بدون دانش و تجربه کافی نمی‌توان از آن سود دریافت کرد. بنابراین از طریق آموزش فارکس می‌توان سطح دانش و مهارت خود را در این زمینه افزایش داد و سود‌های منطقی از آن به دست آورد.

    مزایای بازار فارکس

    بازار فارکس مزایای بسیاری دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها علاوه بر داشتن منبع درآمد مناسب از کسب و کار ایده آلی نیز بهره‌مند شد. این مزایا عبارتند از:

    حذف واسطه‌ها

    در بازار فارکس معامله‌گران می‌توانند بدون هیچ واسطه‌ای اقدام به خرید و فروش کرده و بر همین اساس قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا جابه‌جا می‌شوند.

    حجم سنگین معاملات

    در بازار فارکس برعکس بازار‌های معاملات آتی، تعیین‌کننده حجم هر معامله خود معامله گران هستند و توسط هیچ ارگان خاصی مانند سازمان‌های بورس و اوراق بهادار کشور‌ها تعیین نمی‌شود. بنابراین معامله‌گران می‌توانند از این مزیت بهره برده و حتی با حجم‌های بسیار کوچک نیز وارد معامله شوند. در نتیجه تعداد بسیاری از افراد امکان ورود به بازار فارکس را پیدا کرده و به واسطه آن در مجموع حجم معاملات بسیار افزایش پیدا می‌کند.

    کم بودن هزینه‌های معاملاتی

    در بازار فاکس هزینه‌های معاملاتی نسبت به سایر بازار‌ها بسیار کم‌تر بوده به طوری که هزینه‌ها شامل مواردی مانند کمیسیون بسیار ناچیز بوده و با حذف شدن واسطه عملا هزینه‌های معاملاتی به شدت کاهش پیدا می‌کنند.

    بهره بردن از لوریج

    لوریج یا اهرم ابزاری است که توسط آن می‌توان چندین برابر سرمایه خود معامله باز کرد. این امر در صورت درست و به جا استفاده شدن می‌تواند باعث افزایش چندین برابری میزان سود معامله‌گران شود. لازم به ذکر است که با آموزش فارکس می‌توانید با جنبه‌های مختلف استفاده از لوریج آشنا شوید.

    بالا بودن میزان نقدینگی

    وجود نقدینگی بیش از ۵ تریلیون دلار در روز در بازار فارکس باعث شده است که در هر زمانی که اراده کنید بتوانید اقدام به خرید یا فروش نماد معاملاتی مورد نظر خود کنید. بنابراین امکان گیر کردن در یک معامله تقریبا صفر بوده و تنها با یک کلیک می‌توانید معامله خود را انجام دهید.

    ۲۴ساعته بودن بازار

    بازار فارکس روزانه و به صورت ۲۴ساعته از روز دوشنبه هر هفته آغاز شده و در پایان روز جمعه بسته می‌شود. بنابراین این بازار محدودیت زمانی بازار‌های فیزیکی را نداشته و به راحتی می‌توان اقدام به خرید و فروش کرد.

    این بازار متشکل از بازارهای مختلف در کشور‌های گوناگون بوده که فعالیت آن با بازار نیوزلند شروع شده و پس از آن با باز شدن بازار‌های استرالیا، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه، اروپا و آمریکا ادامه پیدا خواهد کرد. می‌توانید با بخش‌های مختلف آموزش فارکس که به راحتی قابل دسترس هستند از ساعات دقیق باز و بسته شدن بازار‌های کشور‌های مختلف در فارکس آشنا شوید.

    دو طرفه بودن بازار فارکس

    بازار فارکس بر خلاف بازار‌هایی مانند سهام دو طرفه بوده و افراد می‌توانند علاوه بر بالا رفتن قیمت از نزول قیمت نیز سود به دست بیاورند. بنابراین فرصت‌های بیشتری در اختیار معامله گران جهت ورود به معامله به دست آمده و آن‌ها می‌توانند از ظرفیت بزرگتری از بازار استفاده کنند.

    دسترسی آسان به بازار

    با توجه به آنلاین بودن بازار فارکس هر فردی از هر نقطه از دنیا که دسترسی به اینترنت را داشته باشد می‌تواند به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد بازار شده و از آن بهره ببرد.

    روش‌های درآمدزایی متنوع در بازار فارکس

    همانطور که گفته شد بازار فارکس بسیار گسترده بوده و کسب درآمد از آن نیز به روش‌های مختلف امکان‌پذیر است. بنابراین فعالیت در فارکس صرفا محدود به معامله مستقیم توسط فرد نبوده و از روش‌هایی که در ادامه گفته خواهند شد امکان درآمدزایی وجود دارد.

    انواع روش درآمدزایی در فارکس

    علاقه مندان به بازار فارکس از طریق روش‌های زیر می‌توانند به درآمدزایی در بازار فارکس دست پیدا کنند.

    معامله‌گری

    در بازار فارکس افراد بر اساس استراتژی‌های معاملاتی خود روش‌های مختلفی از معامله‌گری مانند اسکلپ، معامله روزانه، معاملات نوسانی و معامله موقعیت را جهت ورود به معامله انتخاب می‌کنند. تفاوت اصلی در این روش‌ها مدت زمان ماندن در معامله یا تایم فریم معاملاتی بوده که از یک ثانیه تا چندین سال متغیر است.

    آموزش فارکس

    افرادی که سالیان متمادی در بازار فارکس فعالیت داشته و دو. ر‌های آموزش فارکس را پشت سر گذرانده‌اند می‌توانند پس از کسب تجربه کافی و ثبات پیدا کردن در این بازار اقدام به آموزش فارکس به افراد مبتدی کرده و از این طریق نیز کسب درآمد داشته باشند. آموزش فارکس می‌تواند در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین، ارائه فیلم‌های آموزشی، نوشتن مطالب آموزشی، تولید پاورپوینت و یا کتاب الکترونیک باشد.

    همکاری با بروکر‌ها

    افراد می‌توانند بدون سرمایه‌گذاری در بازار فارکس و از طریق جذب و معرفی مشتریان جدید به بروکر‌ها کسب درآمد کنند. بنابراین در ازای این خدمت بروکر‌ها نیز مبالغی را به عنوان پاداش در اختیار معرفی کنندگان قرار داده و به این طریق می‌توان بدون کمترین ریسک ممکن درآمدزایی کرد. البته در این روش معمولا باید فرد معرفی شده اقداماتی را که کارگزاری تعیین کرده انجام دهد تا در ازای آن به شما پاداش تعلق بگیرد.

    مشارکت در برنامه اتحادیه معامله‌گران

    یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی از بازار فارکس بدون سرمایه‌گذاری مشارکت در برنامه اتحادیه معامله گران است که بسیار پر سود بوده و تنها با قرار دادن لینک ارجاع خود در اختیار مشتریان جدید و در صورت ثبت نام آن‌ها از طریق آن لینگ از پاداش‌های نقدی بهره‌مند شوید.

    اهمیت آموزش فارکس پیش از ورود به بازار

    تا اینجا با مزایای بازار فارکس آشنا شدید اما این بازار نیز مانند سایر بازار‌های مالی دنیا ریسک‌ها و خطرات خود را داشته و چنانچه بدون اطلاعات و مهارت کافی وارد آن شوید امکان از دست رفتن کل سرمایه در کمترین زمان ممکن نیز وجود دارد.

    بنابراین آموزش فارکس برای افراد مبتدی تا ماهر همیشه وجود داشته و حتی افراد ماهر نیز بهتر است اطلاعات خود را همیشه به روز نگه دارند. بنابراین پیشنهاد می‌شود ابتدا اصول ابتدایی فارکس را فرا گرفته و سپس با انجام معاملات در بازار‌های آزمایشی مهارت خود را افزایش داده و پس از به دست آوردن سابقه معاملاتی مناسب با حجم کم وارد معاملات واقعی بازار فارکس شوید.

    سخن آخر چرا فارکس؟

    بازار فارکس در حین جذابیت بسیار زیادی که دارد به همان اندازه می‌تواند ریسک‌های بالایی نیز داشته باشد. بنابراین با گذراندن دوره‌های آموزش فارکس معتبر می‌توان ریسک‌های موجود را تا حد امکان کاهش داد و از پتانسیل سرشار این بازار بهره برد. به طوری که بسیاری از معامله گران موفق سالیان زیادی است که در این بازار فعالیت داشته و توانسته‌اند با داشتن استراتژی معاملاتی مناسب در کنار مدیریت ریسک و سرمایه روان خود را در این بازار حفظ کرده و سود‌های بسیار خوبی را نیز به دست بیاورند.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.