×
×

شرایط استثنائی پیش خرید پروژه آفتاب مهتاب چیتگر

  • کد نوشته: 33392
  • ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای شرایط استثنائی پیش خرید پروژه آفتاب مهتاب چیتگر بسته هستند
  • شرایط استثنائی پیش خرید پروژه آفتاب مهتاب چیتگر به گزارش آگهی ساختمان : یکی از مطمئن ترین و پر سود ترین پروژه های در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران، پروژه آفتاب مهتاب است. این پروژه در یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین موقعیت های منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است. شرکت ملی نفت […]

    شرایط استثنائی پیش خرید پروژه آفتاب مهتاب چیتگر

    شرایط استثنائی پیش خرید پروژه آفتاب مهتاب چیتگر

    به گزارش آگهی ساختمانیکی از مطمئن ترین و پر سود ترین پروژه های در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران، پروژه آفتاب مهتاب است. این پروژه در یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین موقعیت های منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است. شرکت ملی نفت ایران با همکاری شرکت ساختمانی تهران آرا، این پروژه را به منظور رفاه حال کارکنان شرکت ملی نفت ایران و برای استفاده آن ها طراحی و اجرا نموده است.

    آشنایی با تعاونی این پروژه و رزومه شرکت سازنده

    شرکت تهران آرا از معتبر ترین و بهترین شرکت هایی است که در زمینه ساخت و ساز پروژه های مختلف ساختمانی در ایران فعالیت دارد و همچنین از شرکت های با سابقه در منطقه ۲۲  تهران است. این پروژه با توجه به دانش به روز خود و توانایی اجرای قوی کارشناسان و متخصصانی که در اختیار دارد توانسته رزومه خوبی نیز از خود بر جای بگذارد.

    پس با توجه به اینکه این پروژه در یکی از بهترین محله های منطقه ۲۲ قرار دارد و با توجه به سابقه و رزومه کاری مناسب شرکت سازنده می توان این پروژه را به عنوان یکی از مطمئن ترین پروژه ها برای سرمایه گذاری دانست. اما لازم به ذکر است که به طور کلی سرمایه گذاری در پروژه های منطقه ۲۲ می تواند سرمایه گذاری پر سود و قابل اطمینانی باشد.

    شرایط پیش خرید پروژه آفتاب مهتاب به چه صورت است؟

    شرایط پیش خرید این پروژه به این صورت است:

    واریزی اولیه + اقساط + امتیاز

    طبق قرار داد ساخت برای اعضای اولیه، این پروژه متری ۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است اما در برآورد جدیدی که این تعاونی برای اعضا طبق هزینه های زمین، تراکم، جواز و ساخت در نظر گرفته است متری ۶.۵ میلیون تومان به صورت نقدی و متری ۷ میلیون تومان به صورت پرداخت سالانه است.

    شرایط پیش خرید پروژه آفتاب مهتاب به چه صورت است؟

    شرایط پیش خرید پروژه آفتاب مهتاب به چه صورت است؟

    آیا پروژه آفتاب و مهتاب برای سرمایه گذاری مناسب است؟

    خرید برج های آفتاب مهتاب در منطقه ۲۲ تهران می توانند یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری باشد، زیرا پتانسیل  بسیار خوب برای افزایش سرمایه در این منطقه را دارد. فروشنده پروژه آفتاب مهتاب به علت قیمت تمام شده مناسب و همچنین قدر السهم های تجاری کم است.پس چنانچه به پیش فروش این پروژه برخوردید به این دو علت صبر نکنید. همچنین باید این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که وجود پارک جنگلی چیتگر و دریاچه خلیج فارس این پروژه را بسیار استثنایی کرده است، که از دیگر مزایای سرمایه گذاری در پروژه آفتاب مهتاب می باشد.

    پروژه آفتاب مهتاب، پروژه ای منحصر به فرد در سودآوری

    پروژه آفتاب مهتاب دارای کاربری تجاری و مسکونی به صورت همزمان است. نکته قابل توجه در خصوص فروش سهم های این پروژه وجود قدرالسهم های تجاری برای خریداران واحد های مسکونی است. به طوریکه هر یک از اعضا با خرید سهام واحد های مسکونی، قدرالسهم واحد های تجاری را نیز در اختیار خواهند داشت و به این صورت در زمان فروش، سهم خریداری شده ارزش بیشتری خواهد داشت.

    این مورد برای افرادی که قصد زندگی در این پروژه را نیز دارند صادق است. چرا که با خرید سهام این واحد ها به دلیل وجود قدرالسهم واحد های تجاری، هزینه تمام شده کمتری برای هر یک از اعضا محاسبه خواهد شد. به عبارتی می توان گفت ارزش خرید این پروژه نسبت به پروژه های دیگر این منطقه بسیار بالاتر است.

    پروژه آفتاب مهتاب

    پروژه آفتاب مهتاب

    تعداد طبقات و واحد های پروژه آفتاب مهتاب

    پروژه آفتاب مهتاب که در حال حاضر در دست ساخت است از دو برج در کنار هم تشکیل شده است. این برج ها هر کدام متشکل از ۲۵ طبقه هستند. در هر کدام از این برج ها ۴ طبقه زیر زمین مختص پارکینگ و انباری هر واحد وجود دارد، ۱ طبقه مختص لابی در طبقه همکف و ۲۰ طبقه به صورت مسکونی است. در هر طبقه از این برج ها نیز ۱۴ واحد در نظر گرفته شده است که به صورت کلی ۲۷۳ واحد مسکونی در نهایت به اعضا این پروژه تعلق پیدا خواهد کرد.

    ویژگی های پروژه آفتاب مهتاب

    • ساخته شده توسط شرکتی معتبر
    • دارای موقعیت مکانی مناسب
    • آب و هوای بسیار خوب به لحاظ قرارگیری در مکانی مناسب
    • دسترسی بسیار مناسب به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر
    • وجود قدرالسهم تجاری برای اعضا
    • بسیار خوش نقشه بودن طراحی و پلان واحد ها
    • دسترسی راحت به واحد های تجاری مجموعه
    • نزدیکی ایستگاه مترو چیتگر
    • دسترسی به شاهراه ها شریان های اصلی پایتخت
    • اسکلت فلزی
    • پارکینگ مختص هر واحد
    • انباری اختصاصی
    • سالن اجتماعات
    • سالن ورزشی

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.