×
×

هرآنچه باید در مورد جک پارکینگی ( درب اتوماتیک ) بدانید

  • کد نوشته: 42622
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
  • دیدگاه‌ها برای هرآنچه باید در مورد جک پارکینگی ( درب اتوماتیک ) بدانید بسته هستند
  • در این مقاله قصد داریم تمامی موارد مهم در خصوص خرید جک پارکینگ را بیان نماییم تا شما عزیزان بتوانید جکی برای درب پارکینگ خود تهیه کنید تا تمام انتظاراتی که از یک درب اتوماتیک با کیفیت می رود را برآورده سازد. همچنین از آنجا که خرید جک پارکینگ یک خرید عمری است، باید قبل […]

    هرآنچه باید در مورد جک پارکینگی ( درب اتوماتیک ) بدانید

    در این مقاله قصد داریم تمامی موارد مهم در خصوص خرید جک پارکینگ را بیان نماییم تا شما عزیزان بتوانید جکی برای درب پارکینگ خود تهیه کنید تا تمام انتظاراتی که از یک درب اتوماتیک با کیفیت می رود را برآورده سازد. همچنین از آنجا که خرید جک پارکینگ یک خرید عمری است، باید قبل از خرید به نکات مهم و حائز اهمیت توجه نمایید تا در طی سالیان بتوانید بدون دردسر و خرابی های مکرر از آن استفاده کنید. علاوه بر آن اگر شخصی هستید که مسئولیت خرید جک به عهده ی شماست، توصیه می کنیم تمام مواردی که در این مطلب یادآور می شویم را به خاطر بسپارید یا یادداشت نمایید تا در هنگام خرید بتوانید حق مطلب را ادا کنید و با مشاوره تکمیلی فروشندگان، مناسب ترین جک را با توجه به بودجه و محل نصب خریداری نمایید. همچنین در خرید هر چیزی اگر قبل از مراجعه به بازار، اطلاعاتی در مورد آن محصول کسب کنید، به حتم یقین خریدی بدون پشیمانی در پیش خواهید داشت.

    انواع جک پارکینگی کدامند؟

    جک های پارکینگی در دو نوع ریلی یا کشویی و بازویی یا لولایی تولید می شوند. این جک ها در هر مدلی که باشد وابسته به محل نصب و نوع درب پارکینگ انتخاب شده و توسط تکنسین های مجرب نصب می گردد و یا می توانید با تماس به شرکت تکنسین های مجرب را برای تعمیر جک درب پارکینگ خود به محل اعزام نمایید. البته اگر در محله ی خودتان نگاهی به درب های ساختمان های مجاور بیندازید به ندرت درب های اتوماتک ریلی را مشاهده می نمایید. در اکثر مواقع استفاده از جک های بازویی رایج تر می باشد. انتخاب جک ریلی یا بازویی برای درب پارکینگ خود می تواند اولین گام برای خرید جک پارکینگی باشد. محل نصب درب اتوماتیک بسیار در انتخاب ما موثر می باشد. برای مثال برای استفاده از جک های بازویی باید دید در زاویه ای که درب باز و بسته می گردد هیچگونه مانع یا مزاحمتی ایجاد نخواهد شد. یا برای استفاده جک های ریلی باید بررسی شود که آیا فضای کافی برای درب در هنگام باز شدن وجود دارد. در ان خصوص می توانید با مهندسان طراح و یا کارشناسان نصب درب های اتوماتیک صحبت نمایید. در ادامه هرکدام از این جک ها را شرح می دهیم.

    جک پارکینگی لولایی یا بازویی

    جک های لولایی با جک های بازویی یکی از انواع درب های اتوماتیک می‌باشند. این نوع جک پارکینگی برای انواع درب های تک لنگه و درب های دولنگه با تنوع بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. وظیفه اصلی جک درب پارکینگی، باز و بسته کردن درب به صورت اتوماتیک است. این نوع درب ها با برق کار کرده و در صورت قطعی برق عملا کار نمی‌کنند و باید به صورت دستی آن را باز و بسته کنید. برای درب های سبک با تردد پایین جک های الکترومکانیکی و در مقابل برای درب ها سنگین با تردد بالا جک های هیدرولیکی پیشنهاد می‌شود.

    جک پارکینگی ریلی یا کشویی

    جک پارکینگی لولایی و جک کشویی با مکانیزم مکانیکی، از بهترین ایده ها برای مکان هایی با محدودیت فضا است. در این نوع جک ها قطعات متفاوتی وجود دارد که از جمله ی آن ها فتوسل، مرکز کنترل، ریموت و.. وجود دارد. فتوسل نیز بخشی در درب اتوماتیک ریلی است که با استفاده از مادون قرمز، توانایی شناسایی هر مانع را که از بسته شدن درب جلوگیری میکند را دارا است. از این جهت هر کدام از قطعات جک درب اتوماتیک، عملکرد ویژه ای دارند و عملیات خاصی را انجام می دهند.

    در خرید جک پارکینگ باید به چه نکاتی توجه نمود

    در ادامه به بررسی نکاتی که در هنگام خرید جک درب اتوماتیک باید به آن توجه داشته باشید می‌پردازیم:

    • میزان تردد
    • ابعاد درب
    • وزن درب
    • فضای لازم برای نصب
    • میزان بودجه در نظر گرفته شده
    • آب و هوای موجود در مکان نصب
    • برند جک درب اتوماتیک

    بهترین برند درب اتوماتیک کدام است؟

    از میان تعداد انبوهی از برندهای موجود در ایران، برند فک یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات جک پارکینگی بوده و شایان ذکر است که این برند ایتالیایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طراحی آن نیز بسیار ظریف و حرفه ای است. برند فک نه تنها جک های ریلی متنوعی را تولید کرده، بلکه انواع جک های بازویی و انواع راهبند ها را نیز با تنوع و کیفیت بالا تولید می‌کند.

    کدام برند دارای تنوع بیشتر محصول است؟

    با توجه به اینکه برند جنیوس تنها جک پارکینگی الکترومکانیکی دارد، دارای تنوع کمتری به نسبت برند فک و برند فادینی می‌باشد. اما با توجه به میزان تردد و رفت و آمد، ابعاد درب و میزان بودجه در برند های فک و فادینی می‌توانید مورد های خیلی زیادی را انتخاب کنید.

    پر فروش ترین محصولات هر برند کدام است؟

    هر کدام از برندهای مذکور دارای یک محصول پر فروش در بین سایر محصولات دارند. برای مثال، محصول ۴۱۲ پرفروش ترین جک پارکینگی از برند فک می‌باشد. این نوع جک پارکینگی برای وزن هر لنگه تا ۳۰۰ کیلوگرم، طول هر لنگه ۳ متر و میزان تردد ۱۸ مرتبه در ساعت مناسب می‌باشد. محصول نوپی ۶۶ پرفروش ترین جک پارکینگی از برند فادینی می‌باشد. این جک پارکینگی دارای سیستم هیدرولیکی بوده و مناسب برای هر لنگه به وزن ۴۰۰ کیلوگرم، هر لنگه به عرض ۵.۲ متر و تعداد تردد نامحدود می‌باشد. محصول G-BAT 300 و G-BAT 400 از پرفروش ترین محصولات برند جنیوس می‌باشد. این دو محصول پرفروش از برند جنیوس مناسب هر لنگه درب به وزن ۳۰۰ و ۴۰۰ کیلوگرم، مناسب عرض حداکثر ۳ و ۴ متر و همچنین میزان تردد ۱۸ مرتبه در ساعت می‌باشد.

    قیمت انواع درب اتوماتیک چقدر است؟

    قیمت درب های اتوماتیک با توجه به فاکتور های بسیاری قابل تغییر است. از جمله ی این فاکتورها نوع موتور، جنس بدنه و قطعات، نوسانات ارز و.. می‌باشد.

    آیا تمامی جک های پارکینگی شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هستند؟

    شرکت های تولید کننده درب های اتوماتیک، با در نظر داشتن سطح میزان کیفیت محصولات خود، یک مدت زمان مشخصی برای ضمانت و گارانتی محصولات تولیدی در نظر می‌گیرند. این امر سبب ایجاد اطمینان خاطر مشتریان شده و خریدار محترم می‌تواند در صورت به وجود آمدن هرگونه اختلالی در کارکرد درب اتوماتیک خود، از خدمات رایگان برای سرویس و تعمیر این جک درب های اتوماتیک استفاده کنند. شایان ذکر است که این مدت زمان مشخص شده برای گارانتی در برند های متفاوت یکسان نبوده و ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. در این جهت خالی از لطف نیست که بگوییم واحد دورژانس محصولات شرکت هایی از قبیل مگنتیک را با ۵ سال گارانتی، محصولات فک را با ۴ سال و همچنین محصولات شرکت جنیوس را با ۳ سال گارانتی برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است. علاوه بر تمام این ها دورژانس خدمات نصب خود را نیز به مدت ۲ سال گارانتی کرده و همچنین ۱ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

    از کجا بدانیم موقع سرویس درب اتوماتیک فرا رسیده است؟

    زمانی که درب اتوماتیک کشویی با اختلال روبرو می‌شود، لازم است تا مشتریان از تکنسین ماهر برای انجام خدمات در جهت سرویس و تعمیر و همچنین برطرف کردن مشکل آن بهره‌مند شود. مزیت دورژانس نسبت به دیگر سایت ها، دارا بودن تیم تکنسین و کارشناسان کارآزموده و با تجربه ای می باشد که به صورت اصولی جک را نصب کرده و در صورت خرابی و نیاز به تعمیر، به صورت حرفه ای و اصولی عیب یابی کرده و سپس به سرویس و تعمیر آن اقدام می نمایند. افزون بر آن خدمات دورژانس به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته بوده و اگر مشکلی در درب اتوماتیک و جک شما پیش آید، فوراً این مشکل را بررسی نموده و اقدام به تعمیر آن کنیم.

    بهترین کار در حین خرابی درب برقی چیست؟

    بهترین کار در حین خرابی جک درب اتوماتیک، برقرار کردن ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران ماهر و با تجربه است. تکنسین ها ابتدا اقدام به پیدا کردن عیب جک درب های پارکینگی نموده و سپس مشکل را برطرف می نمایند. سپردن دستگاه به افراد غیر ماهر ممکن است سبب به وجود آمدن مشکل بیشتر و هزینه بالاتر شود. بر همین اساس تیم فنی دورژانس ۲۴ ساعت در شبانه روز گوش به زنگ شما هستند تا در صورت عملکرد نا درست درب های برقی اتوماتیک، به سرعت عیب و نقص فنی را رفع نمایند.

    سرویس کار حرفه ای جک پارکینگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

    یک سرویس کار حرفه ای باید از مهارت کافی درآهنگری و جوشکاری برخوردار بوده و همچنین در عین بلد بودن کار با تجربه و حرفه ای باشد و در نهایت بتواند در کوتاه ترین زمان بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهد.

    خرید جک پارکینگ از دورژانس چه مزیتی دارد؟

    وبسایت دورژانس این ویژگی را برای مشتریان محترم فراهم آورده تا مشتریان گرامی بتوانند به شکل آنلاین، روی سایت قصد به خرید کالا و محصولات کنند. از فواید خرید اینترنتی از روی سایت دورژانس، تاپ اولویت قرار دادن مشتریانی است که به صورت آنلاین ثبت سفارش و خرید کرده‌اند. برای این سری از مشتریان، خارج از نوبت خریدارانی که به شکل حضوری و یا با مشاوره و تماس تلفنی اقدام به ثبت سفارش جک پارکینگی کرده‌اند، کالا تامین و آماده شده، و سریعتر از افراد دیگر به دست آن ها می‌رسد. از دیگر مزایای خرید اینترنتی برای مشتریان محترم، تخفیف ها و آفرهای ویژه‌ای است که روی سایت قرار دارد و در واقع ۳ درصد از قیمت لیست کمتر است و این ویژگی تنها شامل حال کسانی می‌شود که خرید آنلاین را تجربه کنند. همچنین با رفتن روی سایت دورژانس، می‌توانید انواع کالاها با تنوع بالا را مشاهده و پس از تصمیم نهایی، اقدام به خرید بفرمایید. با این امر در وقت خود صرفه جویی کرده و سرعت رسیدن به محصول نیز بالاتر می‌رود.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.